وقتی ۲۵ ساله بودم یک خانه ۷۷۵۰۰۰ دلاری در پالم اسپرینگز برای اجاره در Airbnb خریدم. آنقدرها هم که فکر می‌کردم سودآور نیست.

من و خواهرم خانه را در سال 2020 به قیمت 775000 دلار خریدیم. این یک اتاق سه خوابه، دو حمام با یک استخر واقعا بزرگ و یک حیاط خلوت بزرگ با منظره کوه است.

حیاط خلوت هنگام غروب با آتش‌دانی روشن، چراغ‌های رشته‌ای، و استخری با درختان نخل در دوردست.

در کل حدود 200000 دلار خرج کردیم. این یک پروژه پرشور به نظر می رسید و ما بیشتر از یک خانه معمولی برای آن هزینه کردیم. چون برای ما خانه ای است که از آن هم زیاد استفاده می کنیم.

سال گذشته ما آن را به طور متوسط ​​برای هر شب 700 دلار اجاره کردیم. و سپس امسال، ما آن را کمی کاهش دادیم زیرا دیدیم که تقاضا کندتر است. اکنون میانگین نرخ شبانه ما 600 دلار در شب است. شش نفر می خوابد.

شلبی چرچ 28 ساله و دوقلویش مونیکا در سال 2020 خانه ای در پالم اسپرینگز به قیمت 775000 دلار خریدند.

  • آنها ملک را در Airbnb اجاره می کنند، اما قوانین اجاره کوتاه مدت شهر درآمد آنها را کاهش می دهد.

  • زنی با تاپ صورتی لبخند می زند.

    چرچ گفت که اگر او از آن به عنوان خانه تعطیلات نیز استفاده نکند، ارزش مالکیت این ملک را نخواهد داشت.

    من فکر نمی کنم که داشتن Airbnb در پالم اسپرینگز سرمایه گذاری فوق العاده سودآوری باشد.

    چرچ گفت که او و خواهرش به دلیل اینکه اغلب از آن به عنوان خانه ای برای تعطیلات استفاده می کنند، تغییرات بهتری در خانه انجام دادند.استودیو Barkhurst

    من در واقع فکر می کنم این قانون خوبی است. سی و شش عدد بسیار کم است، اما شهر پالم اسپرینگز واقعاً نمی‌خواهد مردم خانه‌هایی را صرفاً برای Airbnb خریداری کنند و هرگز به آن‌ها نروند. بنابراین همچنین افرادی را تشویق می کند که واقعاً از خانه استفاده کنند، از خود لذت ببرند و بخشی از جامعه پالم اسپرینگز باشند.

    آشپزخانه اوپن و منطقه ناهارخوری با مبلمان به سبک قرن میانه.

    سال اول ما سودی نداشتیم. هزینه های نگهداری زیادی داشتیم. مجبور شدیم یک واحد AC جدید بخریم و قبض برق ما بسیار بالا بود. بنابراین ما در حال تولید پنل های خورشیدی هستیم.

    من بیشتر اوقات در سیاتل زندگی می کنم. من دوست دارم وقتی اینجا بارانی است بروم پایین.

    برای هر کسی که تا به حال در منطقه پالم اسپرینگز برای اجاره تعطیلات جستجو می کند: این بازار از نظر کسب سود بازار خوبی نیست، مگر اینکه خودتان قصد استفاده از آن را داشته باشید.

    پالم اسپرینگز قوانین سختی دارد، اما به نظر من در نهایت خوب هستند

    این مقاله همانطور که گفته شد بر اساس گفتگو با یوتیوبر حرفه ای شلبی چرچ 28 ساله درباره تصمیمش برای خرید خانه در پالم اسپرینگز با خواهرش و آن را به عنوان اجاره کوتاه مدت درج کنید. در سال 2022، اجاره 81861 دلار به ارمغان آورد اما هزینه اجرای آن 94967 دلار بود که شامل هزینه مدیریت املاک نیز می شود. گفتگو برای طولانی بودن و وضوح ویرایش شده است.

    کلیسای شلبیبا حسن نیت از کلیسای شلبی

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    ما 1200 دلار برای هر شب دریافت کردیم و بین دو آخر هفته که در مجموع 7200 دلار است. ما به مدیر املاک خود 18 درصد کارمزد می پردازیم.

    بسیاری از مردم فکر می کنند پدر و مادر من هزینه خانه را پرداخته اند. اما من و خواهرم هزینه آن را از انجام YouTube در تمام این سال ها و پس انداز پولمان پرداخت می کنیم.

    پالم اسپرینگز واقعا شهری است که در آن به یک مدیر املاک نیاز دارید زیرا اگر کسی با شهر تماس بگیرد و کسی نتواند برود، ممکن است اعتصاب کنید و جریمه شوید.