هیئت مدیره فلوریدا ممکن است دیزنی را از اعمال قوانین ماسک کووید یا واکسن منع کند

وکلای هیأت نظارت تازه تأسیس نوشتند که این توافقنامه و میثاقهای محدودکننده دارای تعدادی نقص قانونی از جمله عدم اطلاع رسانی عمومی مناسب است.

(گزارش توسط داون چمیلوسکی و لیزا ریچواین در لس آنجلس؛ ویرایش توسط سونالی پل)



منبع

دیزنی بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

والت دیزنی ورلد در نوامبر 2021، پس از امضای قانونی توسط DeSantis که به دولت اجازه می‌داد شرکت‌ها را در صورت الزام واکسن کووید-19 جریمه کند، الزامات واکسن خود را برای کارگران متوقف کرد. پارک های موضوعی Disney World یک سال پیش همه الزامات ماسک را حذف کردند.

توسط داون چمیلوسکی و لیزا ریچواین

روز چهارشنبه، هیئت گردشگری همچنین انتظار می‌رود که یک یافته قانونی را تأیید کند که توافق توسعه‌دهنده دیزنی در فوریه با هیئت مدیره قبلی «باطل و غیرقابل اجرا» است. قانونگذار فلوریدا در حال بررسی لایحه ای است که ماسبق به بی اعتباری این توافق می کند.

این طرح همچنین تضمین می‌کند که هیئت‌مدیره‌های آینده به تعهد 527 میلیون دلاری در بهبود سرمایه برای حمایت از رشد دنیای دیزنی در دهه آینده احترام می‌گذارند.

این پیمان یک برنامه 10 ساله را که در جولای 2022 به تصویب رسید، تثبیت کرد و به دیزنی این امکان را داد که پنجمین پارک موضوعی بزرگ، دو پارک کوچک، 1 میلیون فوت مربع فضای خرده فروشی و حدود 14000 اتاق هتل را اضافه کند.

(رویترز) – یک هیئت نظارت در فلوریدا روز چهارشنبه ممنوعیت ماسک یا واکسن کووید-19 در والت دیزنی ورلد را بررسی خواهد کرد، بخشی از تلاش جمهوری خواهان ایالتی برای اعمال کنترل بیشتر بر پارک های موضوعی شرکت والت دیزنی در اورلاندو.

در یک جلسه عمومی، منطقه نظارت بر گردشگری فلوریدا مرکزی، سیاست‌های COVID-19 و سایر موارد را بررسی می‌کند، مانند اینکه آیا باید نظر قانونی مبنی بر نامعتبر بودن توافق دیزنی با توسعه‌دهندگان را تأیید کند یا خیر.

این اقدامات آخرین فصل از تلاش فرماندار جمهوری خواه فلوریدا برای اعمال کنترل بر دیزنی، به دنبال انتقاد از قانون ایالتی مبنی بر ممنوعیت بحث در کلاس درس درباره جنسیت و هویت جنسیتی در مدارس است.

لایحه ای که از طریق قانونگذار فلوریدا در حال انجام است، مشاغل یا نهادهای دولتی را از الزام شخصی به ارائه اسناد یا نیاز به آزمایش COVID-19 به عنوان شرط اشتغال منع می کند.

قطعنامه نهایی قبل از هیئت مدیره به آن “اختیار و کنترل برتر” بر برنامه ریزی، منطقه بندی و سایر استفاده از زمین در شهرهای خلیج لیک و دریاچه بوئنا ویستا که Disney World در آن قرار دارد، اعطا می کند.

دیسنتیس گفت: “دیزنی به این چسبیده بود که این بچه های جوان را برای همیشه ماسک بزنند. و بنابراین فکر می کنم که منطقه حق دارد بگوید هر کسی که حامی هر کسب و کاری در این منطقه است حق دارد آن را بدون ماسک انجام دهد.” در کنفرانس مطبوعاتی اخیر

قطعنامه COVID-19 مشاغل، از جمله شهربازی ها را از الزام کارمندان یا مشتریان به ارائه مدرک واکسیناسیون یا استفاده از ماسک منع می کند.