هواشناسی که به صورت زنده روی آنتن سقوط کرد می گوید در حال بهبودی از “جراحت سر” است.

کارلسون از سال 2017 تا 2019 رئیس انجمن قلب آمریکا شد.

دکتر به او گفت که دریچه قلب نشتی دارد که در نهایت باید تعویض شود.

حادثه قبلی که کارلسون به نظر می رسید در شرح عکس خود به آن اشاره می کرد در سال 2014 رخ داد. هواشناس که در آن زمان برای KGET وابسته به NBC در بیکرزفیلد، کالیفرنیا کار می کرد، در طول یک برنامه پخش شد.

آلیسا اکنون در حال استراحت و نقاهت است. او می‌گوید که حالش خوب می‌شود.» در این توییت آمده است.

در یک کلیپ از پخش آپلود شده به توییترنیکل مدینا و ریچل کیم، مجریان اخبار KCAL، کارلسون را برای بخش خود معرفی می کنند. هواشناس برنده جایزه برای مدت کوتاهی نشان داده می شود که لبخند می زند قبل از اینکه چشمانش به سمت عقب بروند در حالی که به زمین می افتند و روی زمین می افتند.

در 18 مارس، کارلسون، که در حال حاضر برای اخبار KCAL لس آنجلس CBS کار می کند، در طول یک گزارش زنده صبحگاهی از پا در آمد.

آلیسا کارلسون (KGET)

او به شرکت وابسته گفت که در ابتدا فکر می کرد آنفولانزا دارد اما نگران بود که مشکل دیگری وجود داشته باشد.

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است





منبع

او در دومین پست استوری اینستاگرام، با یک ایموجی از دستان دعا نوشت: “خوشبختانه این بار قلب من نیست”. من بیش از صد پیامک دارم، و آنها مدام می آیند، بنابراین اگر پاسخ ندهم، به همین دلیل است.

KCAL News اندکی پس از این حادثه ترسناک به‌روزرسانی را منتشر کرد که در آن نوشته شده بود: «آلیسا کارلسون، هواشناس خبری KCAL، امروز صبح قصد داشت پیش‌بینی آب‌وهوای خود را آغاز کند که بیهوش شد. تیم ما برای کمک و آرامش او در حالی که منتظر رسیدن کمک پزشکی بود، پرید.”

“من به دکتر رفتم و آنها گفتند: “تا به حال به بیماری قلبی فکر کرده اید؟” گفتم: نه. من خیلی جوان هستم که خیلی سالم هستم.» او گفت.

به روز رسانی متن از Alissa Carlson (@Schwartz.alissa / Instagram)

“از همه پیامک ها، پیام ها و تماس ها متشکرم!” او در 18 مارس در فیس بوک نوشت: “حالم خوب است!”

کارلسون سپس توضیح داد که مشکل قلبی او که پس از تجربه یک حادثه دیگر در سال 2014 از آن مطلع شد، باعث نگرانی اخیر سلامتی او نشده است.

آلیسا کارلسون هواشناس به بینندگان اطمینان می دهد که پس از بیهوش شدن در تلویزیون زنده احساس خوبی دارد. در یک به روز رسانی در 19 مارس، کارلسون از کسانی که برای بهبودی او از “جراحت سر” حمایت کرده اند تشکر می کند.

او افزود: «احساس می‌کنم که به مردم و خدا مدیون هستم که این داستان را بازگردانم و پخش کنم و به مردم کمک کنم بفهمند ممکن است شما چیزی داشته باشید که حتی نمی‌دانید دارید.»

او گفت: “از همه آرزوهای مهربانم در حین بهبودی از آسیب دیدگی سر سپاسگزارم.” من از بیمارستان خارج شدم و حالم خوب است. خواب زیاد و حتی مقداری پیتزا.

به روز رسانی متن از Alissa Carlson (@Schwartz.alissa / Instagram)

این خبرگزاری همچنین از طرفداران به خاطر افکار و دعاهایشان تشکر کرد و به روز رسانی در مورد سلامتی کارلسون به اشتراک گذاشت. توییتر.

خانم سابق کالیفرنیا در آخرین پست خود تأکید کرد که چقدر از همه دعاها سپاسگزار است و گفت که در صورت بهبودی جزئیات بیشتری را به اشتراک خواهد گذاشت.

او توضیح داد: «این برمی گردد که شیر شروع به تعمیر خود کرده است. سلول های بنیادی نوزادم شروع به التیام قلبم کرده بودند.

در 19 مارس، او به ابراز قدردانی از حمایت‌هایش ادامه داد و اطلاعات بیشتری در مورد علت آسیب دیدگی‌اش به اشتراک گذاشت. او در استوری اینستاگرام خود عکس هایی از گل رز و جعبه پیتزا را آپلود کرد.

چهار سال بعد در مصاحبه ای با KGET، او در مورد لحظه پخش و اینکه چگونه به فهمیدن بیماری قلبی اش منجر شد، صحبت کرد.

او و همسرش نیل، قبل از اینکه کارلسون دوباره درد قفسه سینه را تجربه کند، به سبک زندگی سالم‌تری روی آوردند و از دخترشان آریس استقبال کردند.

آلیسا کارلسون (KGET)

کارلسون پیام‌های اطمینان‌بخش مشابهی را در صفحات اجتماعی خود منتشر کرد.