کیم جونگ اون از کره شمالی خواستار آمادگی برای حمله هسته ای به آمریکا و کره جنوبی شد

عکس‌های KCNA نشان می‌دهد که کیم با دختر خردسالش در آزمایش شرکت می‌کند، در حالی که شعله‌های آتش از موشک سر به فلک کشیده قبل از اینکه به هدف اصابت کند، بلند شد.

کیم، که بر این آزمایش نظارت داشت، گفت که این رزمایش‌ها توانایی واقعی جنگی ارتش را بهبود بخشیده و بر لزوم اطمینان از آمادگی ارتش برای هرگونه «ضدحمله هسته‌ای فوری و قاطع» از طریق چنین رزمایش‌هایی تأکید می‌کند.

اظهارات کیم که در رسانه دولتی KCNA منتشر شد، پس از آن بیان شد که پادشاهی هرمیت روز یکشنبه یک موشک بالستیک کوتاه برد به سمت دریا پرتاب کرد. بر اساس ارزیابی‌های کره جنوبی و ژاپن، موشک در سراسر کشور پرواز کرد و در دریا در سواحل شرقی آن فرود آمد – که گزارش داد موشک مسافتی در حدود 500 مایل را طی کرده است.

کیم جونگ اون

همزمان با تقویت اتحاد ژاپن و کره جنوبی علیه چین و کره شمالی، ایالات متحده و شرکای آن مانورهای جنگی را برگزار می کنند.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

KCNA به نقل از کیم گفت که کره شمالی «فوراً» نیاز دارد تا بازدارندگی جنگ هسته‌ای خود را به صورت تصاعدی تقویت کند زیرا دشمنان «هرچه بیشتر در تحرکات خود برای تجاوز به کشورش آشکارتر می‌شوند».

به گفته رسانه های دولتی، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی از کشورش خواسته است که آماده حمله هسته ای برای جلوگیری از جنگ باشد، زیرا او آمریکا و کره جنوبی را به انجام مانورهای نظامی با دارایی های هسته ای آمریکا متهم کرده است.

ایالات متحده و کره جنوبی هفته ها است که تمرینات سالانه شامل مانورهای هوایی و دریایی با حضور بمب افکن های استراتژیک B-1B ایالات متحده را انجام می دهند. نیروی دریایی و تفنگداران دریایی مربوطه هر دو کشور قرار است اولین تمرینات فرود آبی خاکی سانگ یانگ در مقیاس بزرگ خود را در پنج سال گذشته در روز دوشنبه به مدت دو هفته تا 3 آوریل آغاز کنند. برای تهاجم

در یک ارسال دیگر، KCNA اعلام کرد که بیش از 1.4 میلیون نفر از کره شمالی داوطلب شده اند تا به ارتش بپیوندند یا دوباره به ارتش بجنگند تا علیه نیروهای کره جنوبی و ایالات متحده بجنگند – از حدود 800000 سرباز که در آخر هفته گزارش شده بود.

کیم گفت: «نیروی هسته‌ای کره شمالی با آمادگی بالای جنگی خود، تحرکات و تحریکات بی‌ملاحظه دشمن را قویاً بازدارنده، کنترل و مدیریت می‌کند و در صورت بروز هر موقعیت ناخواسته، بدون تردید مأموریت مهم خود را انجام می‌دهد».

بایگانی: کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در هفتمین نشست عمومی بزرگ هشتمین کمیته مرکزی حزب کارگران کره (WPK) در پیونگ یانگ، کره شمالی، 1 مارس 2023 در این عکس که توسط خبرگزاری مرکزی کره شمالی منتشر شده است، شرکت می کند. (KCNA).

آندرس هاگستروم از فاکس نیوز در این گزارش مشارکت داشت.



منبع