هرتز 168 میلیون دلار برای تسویه دزدی ساختگی پرداخت می کند

هرتز می‌گوید که تا پایان سال تقریباً 168 میلیون دلار برای حل و فصل بیشتر شکایت‌های برخی از مشتریانش که به اشتباه به سرقت خودروهای اجاره‌ای متهم شده‌اند، علیه شرکت خودروهای اجاره‌ای پرداخت می‌کند.

شرکت هرتز گلوبال هولدینگ روز دوشنبه گفت که حل و فصل 364 ادعای معلق مربوط به گزارش سرقت خودرو، بیش از 95 درصد از ادعاهای گزارش سرقت معلق را حل خواهد کرد.

در آوریل، استفان شر، مدیر عامل هرتز، که در ماه فوریه این نقش را بر عهده گرفت، گفت که در حال تلاش برای رفع نقص در سیستم های شرکت است که منجر به این حوادث شده است.

هرتز پیش‌بینی می‌کند که “بخش معنی‌داری” از مبلغ تسویه را از شرکت‌های بیمه خود بازیابی کند. شرکت مستقر در استرو، فلوریدا انتظار ندارد که حل و فصل مطالبات تأثیر مهمی بر برنامه‌های تخصیص سرمایه آن برای تراز سال یا سال داشته باشد. برای سال 2023

هرتز در سال 2020 برای حمایت از ورشکستگی اقدام کرد، زیرا تحت بدهی های سنگین و کاهش سفر ناشی از همه گیری مبارزه می کرد. این شرکت برندهای کرایه اتومبیل هرتز، دلار و Thrifty را اداره می کند.



منبع همانطور که از زمان پیوستن به هرتز در اوایل سال جاری گفته ام، قصد من رهبری شرکتی است که مشتری را در اولویت قرار دهد. شر در بیانیه ای گفت: در حل و فصل این ادعاها، ما خود را به این هدف می دانیم.