نامه‌های عاشقانه ترامپ به کیم جونگ اون که از مارآلاگو ضبط شده بود منتشر شد.

در این کتاب آمده است که این نامه‌ها حاکی از «معشقه‌ای دیپلماتیک» است که منجر به ثبت نام ترامپ به عنوان اولین رئیس‌جمهور مستقر آمریکا می‌شود که با رهبر کره شمالی دیدار می‌کند. به گفته وودوارد، این پیام ها مملو از “اعلامیه های وفاداری شخصی است که ممکن است توسط شوالیه های میز گرد یا شاید خواستگاران بیان شود.”

ترامپ همچنین نامه ای نوشت و از کیم برای بازگرداندن بقایای 55 سرباز آمریکایی که در جنگ کره 1950-1953 جان باختند، تشکر کرد.

کیم بیان کرد که از تمرینات جنگی «پارانوئید» که مشترکاً توسط سربازان آمریکایی و کره جنوبی انجام شد، چقدر «آزرده» شده است.

کیم در سال 2019 تولد ترامپ را با نامه ای تبریک گفت که در آن به سالگرد یک سالگی دیدار “تاریخی” آنها در سنگاپور نیز اشاره شده بود.

ترامپ که این پیام‌ها را «نامه‌های عاشقانه» نامیده است، 16 نامه برای رهبر کره شمالی ارسال کرد که 11 نامه ارسال کرد. در سال 2020، روزنامه‌نگار باب وودوارد گزیده‌ای از این نامه‌ها را در کتاب خود «خشم» نقل کرد.

اوایل سال جاری، نامه های کیم یکی از سوابق ریاست جمهوری مقامات ایالات متحده بود از استراحتگاه ترامپ بازیابی شده است Mar-a-Lago در فلوریدا.

اطلاعات بیشتر از NextShark: «شما غیرقانونی‌ها باید به چه چیزی دست و پنجه نرم کنید؟» نویسنده کیان جولی وانگ می‌گوید که در رویداد کتاب با نژادپرستی روبرو شده است.

همانطور که جنابعالی در مقطعی اشاره کردید، ما یک ارتش قوی داریم… [South Korean] کیم افزود: نیروهای مسلح با ارتش ما همتا نیستند. با کنار گذاشتن اختلافات در قدرت نظامی، من قصدی برای حمله به کره جنوبی یا شروع جنگ ندارم. من واقعاً تمایلی به این کار ندارم.»

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرد در مترو لس آنجلس در مورد مردم چین و ویروس کرونا سخنان نژادپرستانه می گوید

گزارش شده است که کیم این نامه ها را سه ماه پس از اولین نشست سران آنها در سنگاپور برای ترامپ ارسال کرده است. در آن زمان، کره شمالی برای آغاز مذاکرات درباره خلع سلاح هسته‌ای احتمالی تحت فشار شدید قرار داشت.

بر اساس گزارش کوروس ژورنال، کیم در سپتامبر 2018 دو نامه فرستاد که در آن تمایل خود را برای گفتگوی شخصی با ترامپ در مورد خلع سلاح هسته ای احتمالی کره شمالی.

اطلاعات بیشتر از NextShark: پس از اینکه رستوران خانوادگی تایلندی از سرویس دهی در نیویورک امتناع کرد، Anti-Masker نابود شد

این طرح مون جائه این، رئیس جمهور وقت کره جنوبی و مایک پمپئو، وزیر امور خارجه وقت آمریکا را مستثنی می کند و کیم خاطرنشان کرد که علاقه مون غیرضروری است.

تصویر ویژه از طریق کره در حال حاضر



منبع

ترامپ در نامه مورخ 2 آگوست 2018 گفت: “از شما برای عمل به وعده خود برای آغاز روند بازگرداندن سربازانمان متشکرم.”

این دو رهبر برای حدود یک سال به طور فعال نامه‌های خود را رد و بدل کردند، و تنها پس از آن که دومین نشست سران آنها در هانوی نتوانست پیشرفتی داشته باشد، متوقف شد. در آخرین نامه کیم در آگوست 2019، او از ترامپ شکایت کرد که کره شمالی چیزی از آمریکا به دست نیاورده است.

در نامه کیم مورخ 5 اوت 2019 آمده است: «درک تصمیم و رفتار شما و مقامات کره جنوبی برای من و مردمم از هم اکنون بسیار دشوار است.

کیم گفت: “من با تمام قلب و فداکاری خود آماده همکاری با جناب عالی هستم.” در نامه ای گفت تاریخ دار 1 آوریل 2018، تقریباً شش هفته قبل از اولین دیدار او با ترامپ در اجلاس سنگاپور.

نامه‌های رد و بدل شده بین کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا بین آوریل 2018 تا اوت 2019 اخیرا منتشر شده است.

مهمترین علت آنچه طرف شما دردسر «تهدیدهای موشکی» و مشکل هسته ای می داند، اقدامات نظامی طرف شما و ارتش کره جنوبی است که امنیت ما را تهدید می کند. کیم نوشت. و تا زمانی که این عناصر حذف نشوند، نمی توان نتیجه تغییری را پیش بینی کرد.»

در همان روز، ترامپ پاسخ داد که از دیدار با کیم برای بهبود «به‌شدت» روابط بین دولت‌های متبوعشان «خوشحال است».

ترامپ دو روز بعد پاسخ داد و گفت که او و کیم “رابطه منحصر به فرد و دوستی خاصی دارند.”

باشگاه کره ای-آمریکایی، یک سازمان غیرانتفاعی متشکل از خبرنگاران کره جنوبی از خبرگزاری های مختلف، 27 نامه شخصی منتشر کرد در آخرین شماره مجله خود، The Korus Journal، بین کیم و ترامپ رد و بدل شد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: کارگر تحویل غذای چینی با 3 شغل در شهر نیویورک به ضرب گلوله کشته شد