نامزد حزب جمهوری خواه ویسکانسین خواستار «چنگال و مشعل» شد

میشلز، یک مولتی میلیونر، این هفته به داستانی که توسط مجله میلواکی ژورنال سنتینل منتشر شده بود، در مورد کمک های خیریه توسط او و بنیاد همسرش، که برخی از آنها به گروه ها و کلیساهای ضد سقط جنین که مواضع ضد همجنس گرا را اتخاذ کرده بودند، به شدت واکنش نشان داد.

این داستان به روز شد تا تصحیح شود که جورج استنلی سردبیر اجرایی ژورنال سنتینل میلواکی است، نه سردبیر آن.



منبع

ژورنال سنتینل گزارش داد که بنیاد خانواده تیموتی و باربارا مایکلز تنها در سال 2020 1.66 میلیون دلار کمک کرده است. بخش عمده آن، یک میلیون دلار، به دانشگاه کورنل در نیویورک تعلق گرفت. جایی که یکی از اعضای هیئت علمی پیشگام جراحی نادری شد که جان دختر میشلز را که در سن 11 سالگی به تومور مغزی مبتلا بود، نجات داد.

سم روکر، سخنگوی اورز، روز جمعه در توییتی نوشت که میشلز خیلی زیاده روی کرده است.

مایکلز همچنین 175000 دلار به Wisconsin Right to Life، Pro Life Wisconsin Education Task Force و Avail NYC، یک مرکز بارداری بحران شهر نیویورک، داد.

میشلز روز پنجشنبه در یک برنامه رادیویی محافظه‌کار گفت: «من معتقدم که مردم باید فقط آماده باشند تا با چنگال‌ها و مشعل‌ها در خیابان‌ها بیرون بیایند و رسانه‌های لیبرال چقدر پست شده‌اند. مردم باید تصمیم بگیرند که آیا من این را تحمل خواهم کرد؟ آیا من این را تحمل خواهم کرد، کسی را که به کلیساها یا تحقیقات سرطان پول می دهد و از آن به عنوان یک قطعه موفق در رسانه ها استفاده می کند، بگیرم؟ من وحشت زده ام آن نفرت انگیز است.”

کلی، سخنگوی کمپین میشلز، فوراً به سؤالاتی در مورد اینکه آیا میشلز از آن مواضع حمایت می کند یا خیر، پاسخ نداد.

از زمان انتشار این داستان، میشلز نه تنها به دنبال اورها و دموکرات‌ها، بلکه ژورنال سنتینل و به‌طور گسترده‌تر، همه خبرنگاران را نیز دنبال کرده است.

مدیسون، ویز (AP) – نامزد جمهوری‌خواه برای فرمانداری ویسکانسین مورد تایید دونالد ترامپ از مردم می‌خواهد در واکنش به داستانی که جزئیات بخشش وی به گروه‌های ضد سقط جنین، کلیساها و دیگران را به دست بگیرند، “چنگال و مشعل” به دست بگیرند. لفاظی هایی که دموکرات ها می گویند خشونت تهدیدآمیز است.

بنیاد مایکلز همچنین 10000 دلار به کمک مالی مسیح در میامی اهدا کرد. داستان ژورنال سنتینل اشاره کرد که کشیش کلیسا، عمر گیریتلی، در ماه ژوئن استدلال هایی را برای استثنا در مورد سقط جنین در موارد تجاوز جنسی یا محارم «استدلال فریبنده» خواند.

این زوج همچنین 50000 دلار به کلیسای Spring Creek در Pewaukee اهدا کردند. کشیش آن، چیپ برنهارد، پیشنهاد کرده است که افرادی که سقط جنین می‌کنند نیاز به بخشش دارند و اجازه دادن به کودکان ترنس‌جندر برای استفاده از حمام مورد نظرشان “وحشتناک” است.

___

ژورنال سنتینل در ماه مارس داستانی در مورد آن کمک مالی و جراحی دختر میشلز منتشر کرد. این یک ماه قبل از اعلام نامزدی خود برای فرمانداری میشلز بود.

این فراتر از آن چیزی است که او در یک وب سایت کمپین در روز پنجشنبه که مردم را تشویق کرد «درگیر شوند. به عقب فشار دهید. صحبت کن داوطلب شوید. اهدا کنید. رای.”

استنلی گفت: “خبرنگاران میلواکی ژورنال سنتینل مستقل از همه احزاب سیاسی و گروه های ذینفع خاص هستند.”

میشلز از کمک‌های خود به مراکز منابع بارداری، Wisconsin Right to Life و Pro Life Wisconsin دفاع کرد و گفت: «ما معتقدیم زنانی که ممکن است تحت تأثیر یک بارداری برنامه‌ریزی نشده غرق شوند، نیاز دارند و سزاوار شفقت، عشق، حمایت و گزینه‌هایی غیر از سقط جنین هستند.

آنا کلی، سخنگوی کمپین میشلز، روز جمعه اظهارات وی را کم اهمیت جلوه داد.

روکر نوشت: «تیم میشلز به جای توضیح دادن اینکه چرا گروه‌هایی را که برای ممنوع کردن دسترسی به سقط جنین و پیشگیری از بارداری کار می‌کنند، حمایت مالی می‌کند، خشونت را تشویق می‌کند. او برای ویسکانسین بیش از حد رادیکال است.

تیم میشلز، که مالک بزرگترین شرکت ساختمانی ایالت است، در ایالت میدان نبرد با فرماندار دموکرات تونی اورز روبرو می شود. اگر میشلز برنده شود، او در موقعیتی قرار خواهد گرفت که اولویت‌های جمهوری‌خواه را که توسط مجلس قانونگذاری تحت کنترل جمهوری‌خواهان منتهی به انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 تصویب شده است، وضع کند. ایورز بیش از هر فرمانداری در تاریخ ایالت مدرن، لایحه ها را وتو کرده است و بر توانایی خود برای کنترل جمهوریخواهان مبارزه می کند.

هانا منچف، سخنگوی حزب دموکرات ویسکانسین، میشلز را به تهدید به خشونت در «تلاش شدید برای حمایت از دونالد ترامپ و پایگاه MAGA» متهم کرد.

Pro Life ویسکانسین می‌خواهد سقط جنین را غیرقانونی کند و اکثر اشکال رایج پیشگیری از بارداری و کنترل بارداری را ممنوع کند. همچنین می خواهد لقاح آزمایشگاهی را ممنوع کند.

میشلز نوشت: «من هرگز و هرگز به خاطر کمک به امور خیریه یا مسیحی بودن عذرخواهی نخواهم کرد. با این حال، ژورنال سنتینل باید از تعصب ضد مذهبی آنها خجالت بکشد.

میشلز، که از مقاله ژورنال سنتینل در درخواست های جمع آوری کمک های مالی استفاده کرده است، روز پنجشنبه پاسخی طولانی به این مقاله در وب سایت کمپین خود منتشر کرد. او اورس و «رسانه‌های فاسد» را متهم کرد که کمک‌های خیریه و ایمان او را «به چیزی بدخواهانه تبدیل کرده‌اند».

جورج استنلی، سردبیر اجرایی ژورنال سنتینل میلواکی، از این مقاله دفاع کرد و خاطرنشان کرد که این روزنامه در همان روز مقاله ای را در مورد هزینه های امنیتی نامزد دموکرات سنای ایالات متحده منتشر کرد که رقیب جمهوریخواه او از مردم می خواست آن را بخوانند.

میشلز نوشت: «برای هیچ کدام عذرخواهی نمی‌کنم.

او گفت: «تنها هک‌های سیاسی و همدستان رسانه‌ای می‌ترسند که تیم از شکل گفتاری برای تأکید بر توصیف مضحک مجله میلواکی ژورنال سنتینل از کمک‌های خود به کلیساها، راهبه‌ها و اهداف خیریه به‌عنوان «رادیکال» استفاده کند.