پادکستر برای شکایت پرونده‌های رای‌گیری نوامبر اوهایو نامعتبر اعلام شد

___

نامزد دموکرات‌ها برای وزیر امور خارجه، چلسی کلارک، مالک مشاغل کوچک و عضو شورای شهر است.

کلمبوس، اوهایو (AP) – یک پادکست محافظه‌کار که ادعاهای بی‌اعتبار دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مورد انتخابات دزدیده شده در سال 2020 را می‌پذیرد، روز جمعه در حالی که به تلاش برای حضور در انتخابات نوامبر در انتخابات وزیر خارجه اوهایو ادامه می‌دهد، شکایتی را به دادگاه ارائه کرد.

سخنگوی دفتر وزیر امور خارجه اوهایو گفت که “در مورد دعوی قضایی اظهار نظر نمی کند.”

دفتر لارز گفت که او از 5000 امضای مورد نیاز برای قرار دادن نام خود در برگه رای ده ها نفر کوتاهی کرده است.

سامانتا هندریکسون یکی از اعضای سپاه Associated Press/Report for America Statehouse News Initiative است. گزارش برای آمریکا یک برنامه خدمات ملی غیرانتفاعی است که خبرنگاران را در اتاق های خبری محلی قرار می دهد تا در مورد مسائل پنهان گزارش دهند. سامانتا هندریکسون را در توییتر دنبال کنید twitter.com/samanthajhendr.





منبع

به گفته وب سایت او، پلتفرم او برای وزارت خارجه شامل حذف همه دستگاه های رای گیری و بازگشت به برگه های رای منحصراً کاغذی است.

ترپشور «توره» ماراس مدعی شد که تعداد بیشتری از امضاهای رای‌دهندگانی که او به‌عنوان یک فرد مستقل ارسال کرده است، باید معتبر شمرده شوند، و دفتر وزیر امور خارجه جمهوری‌خواه فرانک لارز از رویه‌های خود برای شمارش امضاهای او پیروی نکرده است. این شکایت پس از آن صورت می گیرد که ماراس توسط دفتر رقیبش فاقد صلاحیت اعلام شد و قاضی علیه او رای داد.

ماراس مشروعیت انتخابات 2020 را زیر سوال می برد و تئوری توطئه QAnon را در پادکست خود “Tore Says” تبلیغ کرده است. او قبلاً در ماه فوریه به عنوان نامزد جمهوری خواهان برای رأی گیری واجد شرایط بود، اما از امضای معتبر لازم برخوردار نبود.

در حکمی در 26 اوت، قاضی بازنشسته دادگاه عالی اوهایو، ترنس اودانل، اعتراض به امضاهایی را شنید که در ابتدا ماراس را واجد شرایط بودند. اودانل تشخیص داد که 18 مورد از 35 امضای اعتراض شده نامعتبر است.