نگرانی طرفداران وندی ویلیامز پس از انتشار عکس های او در نیویورک


نگرانی طرفداران وندی ویلیامز پس از انتشار عکس های او در نیویورک

عکس های جدید وندی ویلیامز طرفداران را نگران کرده است.

اکنون که برنامه گفتگوی او به پایان رسیده است، طرفداران ملکه سابق تلویزیون در طول روز از خود می پرسند که گام بعدی او چه خواهد بود. در میان گزارش‌هایی مبنی بر اینکه سلامت جسمی و روانی ویلیامز رو به افول است، او به ندرت در انظار عمومی دیده می‌شود، و وقتی دیده می‌شود، نگرانی طرفداران بیشتر شده است. اکنون، طرفداران از خود می‌پرسند که آیا او پس از حضور اخیرش در نیویورک خوب است یا خیر.

هواداران ابراز نگرانی می کنند

در عکس‌هایی که در 27 آگوست در سایت‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی از جمله The Neighborhood Talk به اشتراک گذاشته شد، ویلیامز با پیراهنی مشکی گره‌دار با شورت و کفش‌های کتانی کوچک در حالی که به سمت یک فروشگاه محلی می‌رفت دیده شد. در حالی که بسیاری از دیدن او در خارج از خانه خوشحال هستند، برخی دیگر نگران ظاهر فیزیکی او هستند.

“چرا این را پست می کنید؟ مثل بیا y’all لگد ppl نیست وقتی آنها پایین! این قانون است،» یکی در زیر پست نظر داد ستاره سیاه آتلانتا.

“چرا این را پست می کنید؟ مثل بیا y’all لگد ppl نیست وقتی آنها پایین! این قانون است،» یک نفر در زیر پست نظر داد.

مطابق ستاره سیاه آتلانتا، شخص دیگری با صدای بلند گفت: «این شرمساری بدن است! چرا مردم مدام او را اینگونه اسیر می کنند! د**ن او دیگر مرغ بهاری نیست! بدنش سنش را نشان می دهد. ما هم باید پیر شویم! این برای من اصلاً خنده دار نیست.»

Charlamagne Tha God می گوید که می شد از زوال وندی ویلیامز جلوگیری کرد

ظهور اعضای اصلی کلوپ صبحانه ارتباط زیادی با حضور او در رادیو ویلیامز دارد. آنها سال ها پیش با هم اختلاف داشتند، اما او همچنان به او اعتبار می دهد و از راه دور برای او بهترین ها را آرزو می کند.

در چت اخیر با بانوی سیاهشارلامی در مورد وضعیت فعلی ویلیامز صحبت کرد و می‌گوید که احساس می‌کند شرکت سازنده سابق برنامه گفتگوی او در اتفاقی که با او می‌افتد سهیم بوده است.

او گفت: “من بیشتر از دبمار-مرکوری عصبانی بودم که وندی را همیشه در آنجا بیرون انداخته بود و به وضوح می دانستم چیزی اشتباه است.” “من در چهار سال گذشته او را تماشا می کردم. او در تلویزیون زنده بیهوش شد، اما آنها فقط او را بیرون انداختند [and] از او حمایت می کند که می دانست در بهترین حالت خود نیست. و در ذهن من، اگر او سه، چهار سال پیش کمک می گرفت، ممکن بود به این نقطه نمی رسید.»



منبع