ناظر پلیس شیکاگو تا 2 هفته دیگر از سمت خود کناره گیری می کند

امنیت عمومی بر انتخابات شهردار حاکم بود، که در آن لایت فوت نامزد خود را برای دور دوم از دست داد. تمام هشت رقیب لایت فوت گفتند که براون را اخراج خواهند کرد و شخص دیگری را جایگزین او خواهند کرد. این شامل دو نامزدی بود که به دور دوم 4 آوریل راه یافتند، پل والاس و براندون جانسون.

در اعلامیه براون آمده است: “من فرصت شغلی را پذیرفتم تا مدیر عملیاتی Loncar Lyon Jenkins، یک شرکت حقوقی آسیب های شخصی با هفت دفتر در تگزاس باشم.” من از 16 مارس 2023 از سمت ناظر پلیس شیکاگو کناره گیری خواهم کرد تا شهردار آینده بتواند در اسرع وقت فرآیند استخدام سرپرست بعدی را آغاز کند.

شهردار لوری لایت‌فوت که به دور دوم انتخابات شهرداری ماه آینده راه نیافت، بیانیه‌ای صادر کرد و از براون به خاطر ثبت رکورد تعداد بازیابی غیرقانونی اسلحه برای دو سال متوالی، که منجر به کاهش دو رقمی جرایم خشونت‌آمیز در سال 2022 شد، قدردانی کرد و «به‌طور قابل‌توجهی گسترش یافت. منابع برای سلامت افسر؛ و ارتقای زنان بیشتر از هر زمان دیگری در تاریخ این وزارتخانه به رده‌های معافیت ارشد.»

ناظر دیوید براون یک روز پس از انتخابات اولیه شهرداری شیکاگو که در آن جرم و جنایت در سومین شهر بزرگ کشور موضوع اصلی بود، اعلام کرد.

در بیانیه لایت‌فوت آمده است: «من شخصاً می‌خواهم از او برای خدماتش به شهرمان تشکر کنم.

لایت فوت براون، رئیس سابق پلیس دالاس را به عنوان ناظر پلیس شیکاگو در 2 آوریل 2020 انتخاب کرد.

شیکاگو (AP) – سرپرست اداره پلیس شیکاگو روز چهارشنبه اعلام کرد که دو هفته دیگر، هفت ماه قبل از 63 سالگی، سن بازنشستگی اجباری برای افسران پلیس شیکاگو، از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

لایت فوت گفت، معاون اول، اریک کارتر، به عنوان سرپرست موقت منصوب خواهد شد تا زمانی که شهردار جدید در سمت خود سوگند یاد کند.

در این اطلاعیه آمده است: “کار کردن در کنار مردان و زنان شجاع اداره پلیس شیکاگو، افتخار و افتخاری بوده است.” باشد که خداوند شهر شیکاگو و مردان و زنانی را که در خدمت و محافظت از این شهر بزرگ هستند برکت دهد.»

براون در 22 اکتبر 63 ساله می شود.

لایت‌فوت از براون دفاع کرده و گفته است که شهر پس از سال‌ها مشکلات و یک فرمان رضایت فدرال که به CPD دستور می‌دهد تا تغییراتی ایجاد کند، به یک فرد خارجی برای رهبری بخش نیاز دارد. او همچنین استدلال کرد که پس از افزایش جنایت در طول همه‌گیری، شهر در کاهش قتل و برخی جنایات دیگر پیشرفت کرده است. رقبای او گفتند این کافی نیست.



منبع