بریتنی اسپیرز عمارت کالاباساس به سبک نئوکلاسیک را به قیمت 10.1 میلیون دلار فروخت

از یک ورودی رواقی، از درهای فرفورژه پرآذین به داخل سرسرایی دو ارتفاعی کرم رنگ می روید که با آینه های همسان، شمعدان ها و کنسول های چوبی در دو طرف فضای وسیع پوشیده شده است. در سرتاسر خانه، سقف‌های طاق‌دار و راهروهای قوسی با کف‌های سنگی، عقیق و چوب‌های سخت که همگی با عناصر تزئینی کلاسیک مانند ستون‌ها و برگ‌های آکانتوس حکاکی شده‌اند، برجسته شده‌اند. پایان بیشتر به رنگ بژ و مایل است، به استثنای یک سالن سینما با رنگ تیره و یک سالن با کف پارکت تیره، و صندلی‌ها و چهارپایه‌های با روکش چرمی، همراه با صفحات چوبی تیره که اطراف یک بار را احاطه کرده است.

این ملک که در زمینی به مساحت 1.6 هکتار در داخل Estates دارای دروازه های معتبر در محله Oaks قرار دارد، شامل یک خانه اصلی و کلبه مهمان با هفت اتاق خواب و نه حمام بین آنها است. حضور کوتاه اسپیرز در عمارت هیچ زمانی برای ارتقاء باقی نگذاشت، بنابراین مالکان جدید کار خود را برای آنها قطع می کنند (اگر بخواهند) زیرا اگرچه ساخت سال 2018 بزرگ است، اما بسیار قدیمی است.

ویدیو را ببینید.

بریتنی اسپیرز که در ماه ژانویه جستجوی خریدار خارج از بازار را برای عمارت بزرگ یک طبقه کالاباساس خود آغاز کرد، خانه خود را فروخته است. خاک. اگرچه برنده جایزه گرمی 12 میلیون دلار درخواست کرده بود، اما اسپیرز تنها 10.1 میلیون دلار از این قرارداد به جیب زد که 1.7 میلیون دلار کمتر از مبلغی است که او 8 ماه پیش برای خانه پرداخت کرد. مطابق با TMZ، این خواننده پس از عروسی خود با مربی تناسب اندام سام اصغری خانه را خرید، اما به دلیل نگرانی های حفظ حریم خصوصی به زودی خانه را ترک کرد.

داستان های عالی بیشتر از آگهی



منبع

در ابتدا در Architectural Digest ظاهر شد

بیرون، یک پاسیو 2000 فوت مربعی دارای یک شومینه، ایستگاه باربیکیو و تعداد زیادی صندلی است. حیاط تفریحی مانند آن طرف، دارای استخر و آبگرم 55 فوتی، با سرسره آبی و آبشارهای طبقه‌بندی شده است.

سوئیت اصلی دارای شومینه، قسمت نشیمن، تراس، کمدهای دوتایی به اندازه یک بوتیک کوچک و حتی اتاق ورزش است. دیگر ویژگی‌های برجسته عبارتند از یک اتاق نشیمن و اتاق ناهارخوری رسمی هر کدام با یک شومینه، یک اتاق مطالعه با صفحات چوبی، یک انبار شراب، و یک آشپزخانه سرآشپز با جزیره‌ای عظیم و لوازم گران‌قیمت که عمدتاً در پشت کابینت پنهان شده‌اند.