مکانیک ها پس از متهم شدن به آسیب رساندن عمدی به خودروی مشتری با اتهام مواجه شدند

سربازان به رانندگان می گویند که تحقیقات شما را انجام دهند و مطمئن شوید که به مکانیک خود در انجام کار اعتماد دارید.

با نمایندگی تماس گرفتیم. آنها در بیانیه ای گفتند: «مجموعه حقایق ما با آنچه در کنفرانس مطبوعاتی بیان شد متفاوت است. چند نفر به لنت های ترمز نگاه کردند و همه قبول کردند که بازرسی را قبول نکرده اند. ارزیابی ما این است که هیچ‌کس در کوکران شماره 1 لنت‌ها را به زور جدا نکرده یا به آنها آسیب نرسانده است. این روشی نیست که ما کار می‌کنیم یا تجارت می‌کنیم، و هیچ سودی برای تکنسین‌ها وجود نداشت که به این روش کار کنند.»

صاحب مغازه سوراخ‌کاری در سویکلی با چندین اتهام از جمله ترویج فحشا مواجه است. 5 نفر، 2 خانه سالمندان محلی، از جمله برایتون Rehab، متهم به اتهامات کلاهبرداری در مراقبت‌های بهداشتی شدند هشدار به یاد بیاورید: کیا 260 هزار خودروی قدیمی‌تر را فراخوان می‌کند زیرا ممکن است روکش‌های سقف شل شوند. ویدئو: مرد و زن متهم به استفاده از زنجیر برای نفوذ به دستگاه خودپرداز در ساحل شمالی پیتسبورگ برنامه اخبار کانال 11 را برای هشدارهای اخبار فوری بارگیری کنید





منبع

قربانی این پرونده گفت این خیانت در امانت است. او به کانال 11 گفت که پس از حادثه اولیه با مدیر سرویس صحبت کرده و به او گفته شده که مدیر شخصاً با حضور کارکنانش سیستم ترمز را بررسی می کند و درباره اشتباه صحبت می کند تا مطمئن شود که این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد.

اخبار کانال 11 را در ادامه مطلب دنبال کنید فیس بوک و توییتر. | WPXI را اکنون تماشا کنید

دو مکانیک متهم به آسیب رساندن عمدی به قطعات خودروی قربانیان در حین کار در نمایندگی شماره 1 کوکران در مونروویل هستند.

آرون ایگر و ژاکوب سیارکوفسکی به اتهام شرارت جنایی و فعالیت های غیرقانونی متهم هستند.

اینطور نیست که یک گاراژ خصوصی باشد و بتوانید قطعات خود را بخرید و بفروشید. این یک گاراژ نمایندگی است. گاگلیاردی گفت: من چنین پاسخی برای شما ندارم.

در آن مرحله مشخص شد که یک پیچ گوشتی سر صاف در بین لنت های ترمز قرار داده شده است تا باعث جدایی شود. هر دو مکانیک گفتند که پیچ گوشتی را در آنجا گذاشته اند و یکی حتی از چکش برای ایجاد جدایی بیشتر استفاده کرده است.

دانلود کنید برنامه رایگان WPXI News برای هشدارهای خبری فوری

پلیس ایالتی پس از اینکه واحد تحقیقات کلاهبرداری خودرو متوجه شد دو مکانیک در کوکران شماره 1 در مونروویل، لنت های ترمز مشتری را عمدا دستکاری کرده اند، پلیس ایالتی در حال اعلام هشدار است.

مشخص نیست که این مکانیک‌ها چه مدت در نمایندگی هیوندای کار کرده‌اند، اما بازرسان هنوز نمی‌توانند بفهمند که آنها از وارد کردن عمدی خسارت چه چیزی به دست آورده‌اند.

هم اکنون در جریان است:

هر دو مظنون وکیل یکسانی دارند. کانال 11 با او تماس گرفت اما پاسخی دریافت نکرد.

گاگلیاردی گفت: «مکانیک‌ها به بازرسان ما اعلام کردند که هر کاری که انجام می‌دادند به خواست خودشان بوده است.

روکو گاگلیاردی، سرباز، گفت: «شما با این میزان خسارت وارد آن نخواهید شد.