پلیس آخرین تصویر شناخته شده از کیلی رودنی نوجوان کالیفرنیایی را منتشر کرد که از 6 آگوست ناپدید شده است

اسمیت به سی‌بی‌اس ساکرامنتو گفت: «می‌دانم که او در طرز فکر یا وضعیت مناسبی برای رانندگی نبود. بنابراین نگرانی من این است که ممکن است کسی پیشنهاد داده باشد که او را به خانه براند و سپس او را به خانه نبرد.

اواخر روز سه شنبه، کلانتر شهرستان Placer آخرین تصویر شناخته شده از رودنی را منتشر کرد که او را در یک کسب و کار محلی در حوالی ساعت 6:08 بعد از ظهر روز قبل از ناپدید شدنش نشان می داد.

رودنی آخرین بار در یک مهمانی در نزدیکی اردوگاه در Truckee، کالیفرنیا، در ساعات اولیه 6 اوت دیده شد.

  • از هر کسی که اطلاعاتی در مورد ناپدید شدن رودنی دارد خواسته می شود نکاتی را به آدرس [email protected] ارسال کند یا با شماره 530-581-6320، گزینه 7 تماس بگیرد.

    پلیس ناپدید شدن او را به عنوان یک آدم ربایی احتمالی تلقی می کند.

  • کیلی رودنی، 16 ساله، آخرین بار در یک مهمانی در ساعات اولیه 6 اوت، در نزدیکی یک اردوگاه در Truckee، کالیفرنیا دیده شد.

    کیلی رودنی

    کیلی رودنی، 16 ساله (سمت چپ)، از تراکی، کالیفرنیا گم شده است. ماشین او، یک هوندا CRV با پلاک کالیفرنیا “8YUR127” نیز مفقود شده است.کلانتر شهرستان Placer از طریق فیس بوک

    • پلیس عکس جدیدی منتشر کرد که نشان می دهد کیلی رودنی، 16 ساله، ساعاتی قبل از ناپدید شدنش ناپدید شده است.

    • پلیس تصویر جدیدی را منتشر کرد که یک نوجوان کالیفرنیایی را چند ساعت قبل از ناپدید شدن آخر هفته نشان می دهد.

      یکشنبه عصر، کلانتر شهرستان Placer ویدئویی را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد که در آن مادر رودنی، لیندسی رودنی-نیمن، درخواستی گریان برای دریافت اطلاعات در مورد ناپدید شدن دخترش داشت.

      کیلی رودنی

      اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    پلیس ابتدا ناپدید شدن رودنی را عصر شنبه اعلام کرد. آنها بعداً گفتند که احتمال می‌دهند این نوجوان قربانی آدم‌ربایی شده باشد، زیرا خودروی او، هوندا CRV نقره‌ای 2013 با پلاک “8YUR127” نیز مفقود شده است.

    منابع و آژانس‌های متعددی در چند روز گذشته برای کمک به یافتن کیلی پاسخ داده‌اند. کارآگاهان و جستجوگران از سراسر ایالت به جستجوی منطقه در داخل و اطراف محل کمپ ادامه می‌دهند، زیرا تنها سرنخ آنها آخرین مکان شناخته شده کیلی قبل از ناپدید شدن است. واحدهای دریایی از دفتر کلانتر شهرستان Placer، دفتر کلانتر شهرستان نوادا، و دفتر کلانتر شهرستان Washoe جستجوی آب را دیروز انجام دادند. هلیکوپتر از گشت بزرگراه کالیفرنیا و دفتر کلانتر شهرستان Placer به جستجوی هوایی برای کیلی و وسیله نقلیه اش ادامه دادند.” بیانیه خوانده شد

    پلیس این عکس را روز سه شنبه منتشر کرد که رودنی را در 5 اوت، درست چند ساعت قبل از ناپدید شدنش نشان می دهد.کلانتر شهرستان Placer از طریق فیس بوک

    اینسایدر روز چهارشنبه برای به روز رسانی در مورد این پرونده به دفتر کلانتری مراجعه کرد، اما بلافاصله پاسخی دریافت نکرد.

    روز چهارشنبه، کلانتر شهرستان Placer گفت که به جستجوی رودنی با کمک آژانس های همکار ادامه می دهد.

    رودنی نیمن گفت: “ما فقط او را خانه می خواهیم. ما خیلی می ترسیم و خیلی دلتنگ او هستیم و خیلی دوستش داریم.”

    دوست رودنی، سامی اسمیت، به سی‌بی‌اس ساکرامنتو گفت که او در بیشتر زمان مهمانی با رودنی بود و گفت رودنی قصد داشت شب را در کمپ خانوادگی پروسر در همان نزدیکی بگذراند.

    رودنی با یک تاپ بند اسپاگتی مشکی و شلوار دیکی سبز رنگ در اتاق نظارت دیده می شود.