منچین نمی گوید که آیا می خواهد دموکرات ها مجلس نمایندگان را در سال 2022 حفظ کنند یا از نامزدی بایدن در انتخابات 2024 حمایت کند.

وی افزود که وارد دو دوره انتخابات آینده نمی شود، بلکه بیشتر روی رئیس جمهور فعلی تمرکز خواهد کرد.

مانچین، که در سال 2024 با انتخاب مجدد روبرو می شود، با امتناع از حمایت از لایحه هزینه های اجتماعی بهتر، با برخی از بخش های کلیدی برنامه داخلی بایدن مخالفت کرده و آن را بسیار گران خوانده است.

مانچین که روز یکشنبه چند بار توسط چاک تاد در برنامه «ملاقات با مطبوعات» شبکه NBC از او پرسیده شد که آیا امیدوار است دموکرات‌ها کنترل مجلس و سنا را حفظ کنند، در پاسخ گفت که «مردم از سیاست خسته و خسته شده‌اند».

با این حال، هفته گذشته، او و چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، روی لایحه‌ای توافق کردند که شامل برخی مقررات مربوط به تغییرات آب و هوایی است و به Medicare اجازه می‌دهد در مورد قیمت دارو مذاکره کند.

دموکرات ها در مجلس نمایندگان حاشیه کمی دارند و انتظار می رود در انتخابات نوامبر کنترل خود را از دست بدهند. سنا به طور مساوی بین احزاب تقسیم می شود.

مانچین گفت: «هر چه رای دهندگان انتخاب کنند. “من همیشه رویکردی را اتخاذ کرده ام که هر کسی را که به من بفرستید، نماینده شماست و من به آنها احترام می گذارم. به دولت برای افرادی که می فرستند احترام می گذارم و تمام تلاشم را می کنم که با آنها کار کنم تا بهترین کار را برای کشورم انجام دهم. “

سناتور جو مانچین، DW.Va.، در 19 ژوئیه 2022 در خارج از اتاق استماع که در آن ریاست کمیته انرژی و منابع طبیعی سنا را در ساختمان کنگره در واشنگتن بر عهده دارد، با خبرنگاران صحبت می کند.

مانچین، از DW.Va. در پاسخ به سوال جاناتان کارل، خبرنگار ABC، گفت: “همه نگران انتخابات هستند. مشکل این است.”

واشنگتن – سناتور جو مانچین روز یکشنبه از پاسخ دادن به اینکه آیا از جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن برای نامزدی در سال 2024 حمایت خواهد کرد یا نه، خودداری کرد و نگفت که آیا می خواهد دموکرات ها کنترل مجلس نمایندگان را حفظ کنند یا خیر.

آیا سینما از این لایحه حمایت خواهد کرد؟ معامله دموکرات ها با سناتور جو مانچین سوال جدیدی را مطرح می کند: سناتور کیرستن سینما چطور؟

وقتی تاد از مانچین پرسید که آیا به نتایج انتخابات امسال اهمیت می دهد، مانچین گفت که به هر کسی که باید با او کار کند احترام می گذارد و به ایالت هایی که آنها نمایندگی می کنند احترام می گذارد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: جو منچین نمی گوید که آیا از بایدن برای انتخاب مجدد در سال 2024 حمایت کند یا خیر.



منبع

سناتور جو مانچین، DW.Va.، در 19 ژوئیه 2022 در خارج از اتاق استماع که در آن ریاست کمیته انرژی و منابع طبیعی سنا را در ساختمان کنگره در واشنگتن بر عهده دارد، با خبرنگاران صحبت می کند.