مقام ارشد پوتین به حقیقت زشت درباره جنگ اعتراف کرد

شویگو در تلاشی کنجکاوانه برای متقاعد کردن روس‌ها مبنی بر اینکه جنگ به خوبی پیش می‌رود، پیشنهاد کرد که تنها حدود 6000 سرباز روسی در این جنگ کشته شده‌اند، اما اصرار داشت که برای بیرون آمدن پیروز، نیروهای بیشتری لازم است.

لفاظی های شویگو به خوبی با خط کرملین درباره جنگ در اوکراین ترکیب می شود. روسیه همواره به دنبال سرزنش غرب برای تحریک روسیه بوده است.

به گزارش تاس، سرگئی شویگو در یک سخنرانی تلویزیونی گفت: «من نمی‌توانم بر این واقعیت تأکید نکنم که ما امروز نه آنقدر با اوکراین و ارتش اوکراین که با غرب جمعی در جنگ هستیم».

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

شویگو روز چهارشنبه از اینکه جنگ برای روسیه خوب پیش می‌رود، به رخ کشیدند. او به دنبال این بود که به دلیل موفقیت 300000 ذخیره روسی در “بسیج جزئی” شرکت می کنند – صرف نظر از این واقعیت که از روزهای اولیه جنگ، نیروهای روسیه نتوانسته اند به اهداف کلیدی دست یابند، از جمله شکست در تصرف کیف و باید چندین بار اهداف خود را کوچک کنند.

واقعیت به مراتب بدتر است. پنتاگون در ماه اوت تخمین زده است که بین 70000 تا 80000 سرباز روسی مجروح یا کشته شده اند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

رئیس جمهور جو بایدن در سخنرانی روز چهارشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل، پوتین را مورد انتقاد قرار داد تا به رهبران جهانی یادآوری کند که اگرچه روایت مسکو این است که ایالات متحده و ناتو روسیه را برای حمله به اوکراین تحت فشار قرار دادند، اما پوتین بدون تحریک به اوکراین حمله کرد.

کریل کودریاوتسف/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

پوتین افزود: زمانی که تمامیت ارضی کشور ما به خطر بیفتد، برای حفاظت از روسیه و مردم خود، مطمئناً از تمام ابزارهایی که در اختیار داریم استفاده خواهیم کرد.

کریل کودریاوتسف/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

بایدن گفت: «پوتین ادعا می‌کند که مجبور بوده عمل کند زیرا روسیه تهدید شده است. اما هیچ کس روسیه را تهدید نکرد. هیچ کس به جز روسیه به دنبال درگیری نبود.»

پس از اینکه پوتین 300000 نفر را احضار کرد تا برای او بمیرند، روسیه منفجر می شود

هشدار شویگو در حالی است که پوتین اعلام کرد که روسیه یک «بسیج جزئی» را برای مقابله بهتر با جنگ در اوکراین، چند روز پس از یک سری شکست‌های چشمگیر در میدان نبرد در اوکراین، در حالی که نیروهای اوکراینی حملات متقابل موفقی را در جنوب و شمال شرق انجام داده‌اند، اجرا خواهد کرد. پوتین در یک سخنرانی صبح چهارشنبه با اعلام این اقدام، پیشنهاد کرد که غرب در حال بررسی استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه بوده و در ازای آن تهدید به استفاده از سلاح هسته ای کرده است – بدون اینکه هیچ مدرکی دال بر تهدیدات فرضی غرب ارائه دهد.

این حرکت ممکن است تمام آن چیزی نباشد که پوتین و شویگو به دنبال آن هستند. ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو گفت: انبوه اقدامات در روسیه – از طرف دومای روسیه که مجازات های بیشتری را برای فرار از خدمت یا فرار از خدمت سربازی در کنار اعلام بسیج نسبی و تهدیدات هسته ای اعلام کرد – نشان دهنده این است که برنامه های پوتین در اوکراین به خوبی پیش نمی رود. چهار شنبه.

پوتین گفت: برای کسانی که به خود اجازه چنین اظهاراتی در مورد روسیه می دهند، می خواهم به شما یادآوری کنم که کشور ما نیز ابزارهای مختلفی برای تخریب دارد. “این یک بلوف نیست.”

شویگو افزود: «در این مرحله، ما واقعاً در حال جنگ با غرب جمعی، با ناتو هستیم».

شویگو گفت: «ما داریم می کشیم، می کشیم و می کشیم، و زمان آن فرا رسیده است: ما در حال جنگ با غرب جمعی هستیم.

وزیر دفاع ولادیمیر پوتین روز چهارشنبه پیامی روشن به مردم روسیه ارسال کرد: کشور آنها نه تنها با اوکراین، بلکه با کل غرب در حال جنگ است.