مشکلات حقوقی ترامپ همگی به یک روز شکست های دیدنی تبدیل شد

قاضی که در حین صحبت از روی نیمکت به وضوح عصبانی شده بود و از روی نیمکت می پیچید، شرکت را به خاطر تاکتیک های تاخیرش سرزنش کرد.

خیانت شده توسط دفتردار

آلینا حبا، همان وکیل مدافع ترامپ که اوایل روز با یک قاضی ایالتی درگیر شد، دادگاه را غافلگیر کرد و فاش کرد که حتی مطمئن نیست که به وکالت ترامپ در پرونده کارول ادامه دهد یا خیر.

متهم تجاوز به تجاوز ترامپ بر اساس قانون بازماندگان شکایت جدید برای افترا تنظیم می کند

ترامپ موفق شد تنها رئیس‌جمهور آمریکا در تاریخ اخیر باشد که از در دسترس قرار دادن مالیات‌هایش برای نظارت عمومی امتناع می‌کند و این امر نگرانی‌های گسترده‌ای را در مورد اختلاس و فساد ایجاد کرده است. این حکم دادگاه عالی در را به روی نماینده ریچارد نیل (D-MA)، که رهبری کمیته راه‌ها و ابزارها را بر عهده دارد، باز می‌کند تا آنها را از خدمات درآمد داخلی تحت پوشش تعیین «میزان حسابرسی و اجرای IRS» از «سرویس درآمد داخلی» بگیرد. قوانین مالیاتی فدرال علیه رئیس جمهور.

جسیکا لوینسون، استاد دانشکده حقوق لویولا، خاطرنشان کرد: «ما واقعاً نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که قضات چگونه بر اساس کسانی که آنها را منصوب کرده‌اند، تصمیم می‌گیرند. منصوبان ترامپ به طور کلی بیشتر نگران یک دستور کار محافظه کار هستند تا اینکه به ترامپ پیروز شوند… آنها بسیار آگاه هستند که این موضوع در مورد ایجاد سابقه در سایر تحقیقات جنایی است.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

اگرچه هنوز سوالاتی در مورد اینکه ترامپ چگونه با سیستم بازی کرد تا قاضی منطقه ایلین کانن را به خدمت گرفت، قضات استیناف روز سه‌شنبه بر روی سابقه مخربی تمرکز کردند که می‌توانستند با اجازه دادن به او برای حفظ پرونده و ادامه صدور احکام عجیب و غریب و یک طرفه که یک طرفه را محدود می‌کند، به پیشینه آسیب‌رسانی بپردازند. تحقیقات اجرای قانون حتی قبل از اینکه کیفرخواست صادر شود.

در هفته های آینده در هر یک از این موارد گام های قاطعی برداشته خواهد شد. هیئت منصفه منهتن از تعطیلات تعطیلات شکرگزاری خود بازخواهد گشت و به زودی در مورد اینکه آیا سازمان ترامپ قانون را زیر پا گذاشته و از مالیات ها طفره رفته است، بحث خواهد کرد. نیویورک AG شروع به به اشتراک گذاشتن شواهدی با سازمان ترامپ خواهد کرد، که احتمالاً برای ترامپ هایی که شهادت آنها شرارت مالی شرکت را افشا می کند، افشا می کند. و وکلای کارول برای شروع محاکمه تلاش خواهند کرد.

“ببین، تو به اندازه کافی با آتش بازی می کنی، می سوزی، و او با طفره رفتن از مسئولیت با گروهی از وکلا و حسابداران، حرفه ای درست کرده است، اما روزی باید به پولدار پول بدهی، و من فکر می کنم همه این چیزها درست است. جرد کارتر، استاد دانشکده حقوق ورمونت، گفت: به او نزدیک شدم.

علاوه بر همه اینها، این پرونده ها در حالی در حال اجرا هستند که ترامپ با تهدید جدید و بسیار واقعی کیفرخواست جنایی از سوی بازرس ویژه وزارت دادگستری، جک اسمیت، که جمعه گذشته توسط دادستان کل مریک گارلند برای بررسی سوء استفاده ترامپ از مواد طبقه بندی شده منصوب شد، در حال انجام است. ، تلاش های او برای ممانعت از این تحقیقات و تلاش های رئیس جمهور سابق برای باقی ماندن در قدرت پس از شکست در انتخابات 2020.

اما اکنون که قانون جدید بازماندگان بزرگسالان در نیویورک به زودی به قربانیان اجازه می دهد از متجاوزان خود شکایت کنند، ترامپ با همان نوع برخورد قانونی روبرو خواهد شد که بیل کازبی را خراب کرد. انتظار نمی رود که این شکایت هیچ مشکل جدیدی ایجاد کند، اما مستقیما ترامپ و کیف پول او را هدف قرار می دهد.

دقایقی بعد همان بعد از ظهر، دادگاه عالی تلاش ترامپ برای جلوگیری از دریافت کپی از اظهارنامه مالیاتی شخصی وی از سال 2013 تا 2018 توسط دموکرات ها در کمیته راه و روش مجلس را رد کرد. قضات دیوان عالی این تصمیم را حتی بدون ارائه نظری اتخاذ کردند.

بلافاصله پس از تصمیم دادگاه عالی، وکلای ترامپ در ساعت 3 بعد از ظهر با یک قاضی فدرال منهتن تماس تلفنی داشتند که در تلاش بودند برای شکایت جدیدی آماده شوند که ادعا می‌کرد این غول املاک به یک روزنامه‌نگار در یک فروشگاه بزرگ شهر در اواسط دهه 1990 تجاوز کرده است. این اتهامات اولین بار زمانی مطرح شد که E. Jean Carroll، مقاله نویس مشاوره، خاطراتی نوشت که منجر به صحبت های ترامپ با او از کاخ سفید شد. اظهارات ترامپ منجر به شکایت افترا – و اخیراً تسلیم ترامپ تحت سوگند شد که هنوز علنی نیست.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

او محاکمه مدنی را برای 2 اکتبر 2023 تعیین کرد، به این معنی که ممکن است شرکت همنام ترامپ در بحبوحه نامزدی ریاست جمهوری بعدی او از توانایی انجام تجارت در نیویورک محروم شود.

روز وحشتناک، وحشتناک، نه خوب، و نه خیلی بد ترامپ ساعت 10 صبح در دادگاه مدنی منهتن آغاز شد، جایی که شرکت خانوادگی او در حال مبارزه با دادخواست 250 میلیون دلاری دادستان کل نیویورک است که این شرکت را به کلاهبرداری گسترده بانکی متهم می کند. قاضی آرتور اف. انگورون، که مجبور شد بارها در طول تحقیقات سه ساله AG برای وادار کردن ترامپ به شهادت و تحویل اسناد وارد عمل شود، سرانجام صبر خود را از دست داده است.

“من هم” مغول

تصویرسازی عکس توسط کلی کامیرو / The Daily Beast / Getty

با توجه به اینکه ترامپ قبلاً پشت درهای بسته شهادت داده است، روبرتا کاپلان، وکیل کارول، فکر می‌کند که می‌تواند در اوایل ماه فوریه به محاکمه برود، که به کمپین ریاست‌جمهوری جدید ترامپ در سال 2024 زانو زده است.

موکل من نباید در این موقعیت باشد. ما نباید در این دادگاه باشیم – و با این حال هستیم.»

قاضی استیناف «بریت» کاگل گرانت در نیمه های جلسه نیم ساعته، صحبت های جیمز تراستی وکیل مدافع ترامپ را قطع کرد تا او را از اشاره به جستجوی FBI در 8 اوت به عنوان «حمله» باز دارد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

پوشش آبشار درگیری های حقوقی این خبرنگار را مجبور کرد که بین دو دادگاه در خیابان سنتر نیویورک رفت و آمد کند و از شهادت زنده برای کنفرانس های تلفنی دادگاه در دو ایالت مختلف کناره گیری کند، در حالی که دیوان عالی نیز حکم داد که کنگره حق دریافت اظهارنامه مالیاتی ترامپ را دارد.

اکنون سؤال این است که آیا دموکرات‌های کنگره واقعاً می‌توانند آنها را قبل از اینکه جمهوری‌خواهان کنترل مجلس نمایندگان را در ژانویه به دست بگیرند، به دست آورند و با آنها چه خواهند کرد.

او شهادت داد: «با جف مک‌کانی تماس می‌گرفتم و می‌گفتم: «چه خبر است؟»

سپس در ساعت 2 بعدازظهر، هیئتی از قضات استیناف فدرال در آتلانتا اعلام کردند که تمایل دارند به طور کامل تلاش ترامپ برای جلوگیری از اف‌بی‌آی را که در حال بررسی نحوه نگهداری بیش از 100 پرونده طبقه‌بندی شده بدون مجوز در املاک خود در کنار اقیانوس فلوریدا است، آشکار کنند. موضوع این است که آیا مناسب بود یک قاضی فدرال دوست MAGA – که ترامپ خودش در زمان ریاست جمهوری او را منصوب کرد – خودش را وارد تحقیقات FBI کند و گامی بی‌سابقه برای جلوگیری از بازبینی سوابق دولتی توسط ماموران ویژه را بردارد.

وی افزود: «ما در مورد ادامه با مشتری گفتگوهای جدی داشتیم.

انگورون به وکلای شرکت گفت: “شما نمی توانید پس از باخت به همان استدلال ادامه دهید.”

طی چند ساعت سه‌شنبه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا متحمل شکست‌های تحقیرآمیزی در دادگاه‌های سراسر کشور شد که او را در مسیر افشای مالیات‌های شخصی‌اش، برچیده شدن شرکتش، محاکمه به اتهام تجاوز جنسی و مقابله با قدرت بی‌نهایت قرار داد. وزارت دادگستری

درست زمانی که به نظر می‌رسید اوضاع برای ترامپ در روز سه‌شنبه بدتر نمی‌شود، حسابدار شخصی مورد اعتماد رئیس‌جمهور سابق در ساعت 3:55 بعد از ظهر چاقویی را در پشت او فرو کرد.

این قضات استیناف همچنین به نظر می‌رسید که صبر خود را با تاکتیک‌های عجیب و غریبی که اکنون مرتباً توسط کادر وکلای ترامپ به کار گرفته می‌شود، از دست داده‌اند، که فاکس نیوز و نیوزمکس را در گزارش‌های حقوقی و حضور در دادگاه درج می‌کنند.

قاضی از وکلای سازمان ترامپ به دلیل تاکتیک های تاخیر انتقاد کرد

در آن زمان، قاضی ناحیه ایالات متحده، لوئیس آ. کاپلان، فاش کرد که او – مانند بسیاری از قضات دیگر در آن روز – صبر او نیز تمام شده است.

او گفت: «من حتی در این مورد بازداشت نشده ام. “نمی دانم که هستم یا نه رفتن در این مورد حفظ شود.»

بندر برای ویزلبرگ ها و ترامپ ها – از جمله مدیران شرکت دان جونیور، ایوانکا، اریک، مالیات تهیه کرد. او از نظر فنی شاهد سازمان ترامپ بود و با ناباوری ادعا می‌کرد که همه کتاب‌ها را بازبینی کرده است اما به نوعی نمی‌دانست که مدیران سال‌ها این کار را انجام می‌دهند. اما دادستان ها آن را پاره کردند، زیرا درخشش نارنجی غروب خورشید شروع به پر کردن سالن دادگاه کرد.

تصویرسازی عکس توسط کلی کامیرو / The Daily Beast / Getty

اسکاتوس کنار می رود

او با لحنی تند هشدار داد: «مشکل شما ماه‌هاست می‌دانست که این اتفاق می‌افتد، و به او توصیه می‌شود که تصمیم بگیرد چه کسی نماینده او در آن است.

پیش از این در محاکمه، دادستان ها مشخص کردند که چگونه آلن وایسلبرگ، مدیر ارشد مالی شرکت، حقوق مشمول مالیات خود را با انتقال آن به یک آپارتمان شرکتی گران قیمت، اتومبیل های لوکس برای او و همسرش (که حتی یک کارمند واقعی هم نبودند) کاهش داده است. شهریه برای نوه هایش در یک مدرسه خصوصی گران قیمت. دادستان ها توضیح دادند که چگونه پسر وایسلبرگ، بری، این نوع امتیازات را دریافت کرده است. و آنها نشان دادند که چگونه کنترل کننده شرکت، جفری اس. مک کانی، در آن نقش داشت.

دونالد بندر که با ترامپ و سازمان ترامپ حتی زمانی که در چندین شرکت حسابداری کار می‌کرد، پایبند بود، در نهایت علیه شرکت خانوادگی رئیس‌جمهور سابق در دادگاه جنایی منهتن شهادت داد. اینجاست که دفتر دادستانی ناحیه نیویورک، سازمان ترامپ را به دلیل طفره رفتن از مالیات با اجازه دادن به مدیران تمام وقت خود برای اجتناب از مالیات به دو روش مختلف، محاکمه می کند: پرداخت به خود به عنوان «پیمانکاران مستقل» و دریافت امتیازات شرکتی بدون مالیات برای به حداقل رساندن مالیات آنها. حقوق کتاب

او می توانست سازمان ترامپ را سرنگون کند. حالا او تقصیر را می پذیرد.

آشفتگی مار-آ-لاگو

شرکت جهانی حسابداری که Bender در آن فعالیت خود را حفظ می کند، Mazars USA، اوایل سال جاری، زمانی که تصمیم گرفت سازمان ترامپ را کنار بگذارد و هر یک از صورت های مالی آن را رد کند، دقیقاً این کار را انجام داد.

SCOTUS قوانین مجلس نمایندگان می تواند اظهارنامه مالیاتی ترامپ

یکی از قضات گفت: «ما باید نگران سابقه‌ای باشیم که ایجاد می‌کنیم که به هر هدفی از تحقیقات فدرال اجازه می‌دهد به دادگاه منطقه‌ای برود و آن را سرگرم کند… و در تحقیقات جاری قوه مجریه دخالت کند». در تماس

سخنانی که آلینا حبا، وکیل ترامپ در ابتدای روز بیان کرد، می تواند از اینجا به بعد توسط تیم حقوقی ترامپ در هر دادگاه تکرار شود.

برای رئیس‌جمهور سابق، که می‌توانست ساعت به ساعت از اخبار بد مطلع شود، پس از شکست پشت سر می‌گذاشت – درست همانطور که روزنامه‌نگاران برای پیگیری همه به‌روزرسانی‌ها و جلسات دادگاه در روز سه‌شنبه تلاش می‌کردند.

او گفت: «احتمالاً خیلی نگران بودم.

قبل از اینکه از او پرسیده شود که آیا اصطلاح «حمله درست است یا خیر» شروع کرد: «در این کشور موقعیتی وجود ندارد که رئیس جمهور فعلی اجازه حمله به خانه رئیس جمهور سابق را بدهد. او به سرعت به دلیل استفاده از اصطلاحی که او آن را “بارگذاری شده” می نامید عذرخواهی کرد، اما دقایقی بعد دوباره از آن استفاده کرد.

در میان این گرداب مشکلات حقوقی، حسابدار شخصی باسابقه غول املاک و مستغلات به طور کامل از جنجال های مالی شرکت انکار کرد و گفت که اگر می دانست چگونه مدیران سال ها از مالیات طفره می روند، از شوک می مرد. دونالد بندر در دادگاه جنایی منهتن، جایی که سازمان ترامپ در دادگاه در برابر دادستانی منطقه از خود دفاع می کند، شهادت داد: «احتمالاً دچار حمله قلبی می شدم.

آن جلسه استیناف به طور ناگهانی پایان یافت، بدون اینکه قضات جانی به ترامپ بدهند.

سوزان هافینگر، رئیس تحقیقات منهتن DA، از او پرسید که اگر زودتر از طرح غرامت اجرایی مطلع می شد، چه می کرد. برخلاف کارمندان سازمان ترامپ که قبل از او شهادت دادند، این حسابدار قصد نداشت با کشتی پایین بیاید.