مایک لیندل می‌گوید همه چیز را رها می‌کند و برای لغو ممنوعیت الون ماسک شخصاً به لابی می‌رود تا او را از توییتر لغو کند.

لیندل گفت: “من این کار را هر روز و در هر زمان از روز یا شب انجام می دهم، و استیو هر کاری را که باید انجام دهم، کنار می گذارم، زیرا معتقدم این برای کشور ما بسیار مهم است.”

لیندل به اینسایدر گفت: «می‌خواهم شواهدی را به او نشان دهم که چرا توییتر من را اخراج کرد. من می‌خواهم به نجات ایالات متحده از تسلط کمونیستی کمک کنم.»

لیندل افزود: «و اگر اکنون می‌خواهید یک پلتفرم آزادی بیان داشته باشید و بدون این فرهنگ لغو، نمی‌توانید فقط بگویید هر کسی که در مورد ماشین‌ها صحبت می‌کند نمی‌تواند روی آن باشد».

مایک لیندل، مدیر عامل MyPillow می‌گوید که «همه چیز» را کنار گذاشته و با ایلان ماسک درباره لغو ممنوعیت توییتر صحبت خواهد کرد.

لیندل روز سه‌شنبه در گفتگو با استیو بنن مشاور سابق ترامپ در پادکست «اتاق جنگ» ترامپ، درباره اینکه او هنوز از توئیتر محروم است، صحبت کرد که ماسک اخیراً آن را خرید.

حساب‌های دیگری که در توییتر ماسک ممنوع باقی ماندند، یکی از حساب‌های متعلق به الکس جونز، نظریه‌پرداز توطئه است که ماسک این هفته گفت که به او «ترحم نمی‌کند».

او به اینسایدر گفت که می‌خواهد “شواهد” ماسک را نشان دهد که می‌تواند ممنوعیت توئیتر او را لغو کند.

  • آیا در حال حاضر متعهد می شوید که یک توییتر زنده باز با ایلان ماسک انجام دهید؟ بنن از لیندل پرسید. او 20 سوال را اجرا می‌کند، صورت شما را پاره می‌کند، شما مدارک خود را ارائه می‌دهید و او شما را می‌پذیرد، مانو یک مانو، و شواهد شما در مورد چیزی که معتقدید تقلب در رأی‌دهی مربوط به ماشین‌ها و چیزهای دیگر در سال 2020 است. انتخابات؟”

    لیندل گفت: “مطمئنا. من به سمت او پرواز می کردم، هر کاری که لازم باشد انجام می دادم، آن را روی یک بشقاب نقره ای به او می دادم.” او افزود که امیدوار است ماسک پس از گفتگوی آنها ببیند که ممنوعیت توییتر او چگونه باید لغو شود.

    ماسک بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع لیندل در ژانویه 2021 به دلیل طرح ادعاهای بی اساس تقلب در رأی دهندگان، برای همیشه از توییتر محروم شد. او برای دومین بار در ماه مه پس از ایجاد یک حساب کاربری جدید ممنوع شد.

    لیندل سه شنبه شب در گفتگو با اینسایدر گفت که هرگز با ماسک صحبت نکرده است اما می خواهد.

    اشاره لیندل به ادعاهای رد شده درباره تقلب در انتخابات بود که در دو سال گذشته به طور مداوم آن را مطرح کرده است. لیندل اغلب ادعاهای بی اساس ترامپ مبنی بر استفاده از ماشین های رای گیری برای دستکاری در نتایج انتخابات 2020 را طوطی وار تکرار کرده است.

    مایک لیندل می‌خواهد با ایلان ماسک برای هر چیزی بپرسد.

  • تصویری ترکیبی از ایلان ماسک و مایک لیندل

    لیندل همچنین به استیو بنن گفت که اگر ماسک خواهان آزادی بیان در توییتر است، باید به او اجازه داده شود.

  • ایلان ماسک (سمت چپ) و مدیر عامل MyPillow مایک لیندل.تیلور هیل/گتی ایماژ; جو رادل/گتی ایماژ

    • لیندل به بنن گفت: “آنها تماس نگرفته اند. همه توییترهای خود را پس گرفته اند و غیره.” اشاره مدیرعامل بالش به لغو برخی از تعلیق‌ها در دوران ماسک بود، از جمله از سوی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، مارجوری تیلور گرین، نماینده رپ و یه خواننده رپ، که قبلاً با نام کانیه وست شناخته می‌شد.