مارجوری تیلور گرین با توییت «خون خالص» درباره واکسینه نشده خشم را برانگیخت

گرین در توییت‌های دیگری به ماسک COVID-19 و دستورات واکسن اشاره کرد.

او سپس عکسی را که توسط خوانیتا براددریک به اشتراک گذاشته شده بود، نقل کرد که بیل کلینتون را به تجاوز جنسی متهم کرده بود، اما او آن را رد کرد. روی آن پایی بود که روی آن نوشته شده بود «واکسینه نشده و آماده صحبت کردن در مورد سیاست».

خود برادریک بود اعاده شد به توییتر این هفته حساب کاربری او در ماه آوریل پس از اینکه به دروغ ادعا کرد که واکسن‌های کووید «DNA را تغییر می‌دهند» قفل شد.

توصیف “خون های پاک” از واکسینه نشده در بسیاری از کاربران توییتر گیر کرده است:

مربوط…





منبع

“بیا به خانه من Juanita!” گرین نوشت. ما گردهمایی خود را “خون های پاک و سیاست” می نامیم. ما آشپزی می کنیم و در مورد اینکه چگونه از زمستان تاریک دیگری که فائوچی به تازگی اعلام کرده است جان سالم به در خواهیم برد.”

این قانونگذار حامی تئوری توطئه روز سه شنبه به هشدار دکتر آنتونی فائوچی، رئیس بازنشسته موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی، مبنی بر اینکه “خطر واقعی” در زمستان امسال “در افرادی است که واکسینه نشده اند” پاسخ داد. با این افتخار که از این بیماری کشنده واکسینه نشده است:

حساب شخصی مارجوری تیلور گرین (R-Ga.) نماینده افراط گرا در توییتر ایلان ماسک، حدود 11 ماه پس از تعلیق دائمی آن به دلیل اشتراک گذاری اطلاعات نادرست COVID-19، روز دوشنبه بازگردانده شد.