مسافران آمریکایی به زودی برای ورود به بریتانیا باید هزینه ای بپردازند

به گفته مقامات، این هزینه اندک خواهد بود، اما هزینه دقیق هنوز اعلام نشده است.

چه مدت اعتبار خواهد داشت؟ آیا باید برای هر سفر درخواست بدهم؟

پس از تایید، می توانید تا شش ماه به دلایل تجاری یا گردشگری در بریتانیا بمانید. مطالعه کوتاه مدت و درمان پزشکی نیز اهداف معتبری هستند.

“این طرح به بریتانیا کنترل بیشتری بر مرزهای ما می‌دهد و به ما امکان می‌دهد تهدیدات را از ورود به بریتانیا مسدود کنیم، در حالی که به افراد و حامل‌ها اطمینان بیشتری در زمان قبلی در مورد توانایی آنها برای سفر به بریتانیا ارائه می‌دهد.” به نقل از وب سایت دولت بریتانیا.

طرح جدید نباید بار زیادی بر برنامه ریزی سفر شما وارد کند. به گفته مقامات، انتظار می رود روند درخواست سریع و آسان باشد.

اتحادیه اروپا.

  • شهروندان ایالات متحده به زودی باید قبل از سفرهای خود به بریتانیا درخواست مجوز کرده و هزینه اندکی را برای ورود به عنوان بخشی از طرح مجوز سفر الکترونیکی این کشور بپردازند.

    لایحه ملیت و مرزها همچنین اگر فردی از فریب برای گرفتن مجوز استفاده کند، جرم محسوب می شود.

    زمان پروسه معمول برای تایید بین 48 تا 72 ساعت خواهد بود. هر گونه خطا در درخواست شما می تواند زمان پردازش آن را به تاخیر بیاندازد یا منجر به رد شود.

    کشورهای معاف از ویزا مانند استرالیا، کانادا و ایالات متحده.

  • چقدر هزینه دارد؟

    برای گرفتن ویزا مشکل دارید؟ وب‌سایت جدید مسافرانی را که تحت تأثیر زمان‌های انتظار «غیر وجدان» قرار گرفته‌اند را برجسته می‌کند

    چه کسی خواهد شد طرح مجوز اعمال می شود؟

    آنچه تاکنون در مورد طرح مجوز آتی بریتانیا می دانیم در اینجا آمده است:

    فرآیند چگونه کار خواهد کرد؟

    این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: در اینجا آنچه باید در مورد هزینه سفر جدید بریتانیا بدانید



    منبع

    اتباع غیر ویزا باید برای برنامه جدید درخواست دهند. لیست تایید شده کشورها متعاقبا اعلام خواهد شد اما انتظار می رود شامل موارد زیر باشد:

    • به گفته یکی از مقامات بریتانیا در کنسولگری بریتانیا، هزینه سفر به منظور ایمن سازی مرزهای بریتانیا با ارائه اطلاعات دقیق تر در مورد افرادی است که از آنجا عبور می کنند. این اقدام بخشی از برنامه بریتانیا برای دیجیتالی کردن کامل مرزهای خود تا سال 2025 است.

      آیا اکنون سفر به اروپا ارزان است؟: می تواند با این خطوط هوایی کم هزینه باشد.

      مشکلات سفر: چرا روند روادید می تواند “بازدیدکنندگان را دلسرد کند” و خانواده ها را از هم دور نگه دارد

      فرآیند درخواست را می توان به صورت آنلاین در چند دقیقه انجام داد. مسافران باید مطمئن شوند که فرآیند را «چند روز قبل از عزیمت (آنها) به بریتانیا» به پایان می‌رسانند.

      این مجوز احتمالا برای دو سال معتبر خواهد بود و امکان سفرهای متعدد به بریتانیا را فراهم می کند

      اگر درخواست نکنم چه اتفاقی می افتد؟

      کشورهای دیگر در حال حاضر یک پروسه طرح مجوز در حال اجرا دارند. در سال 2022، ایالات متحده این الزام را برای بازدیدکنندگان خاص اجرا کرد که هزینه آن 21 دلار است. اتحادیه اروپا نیز به دنبال ایجاد یک طرح مجوز است.

      مجوز قبل از سفر تأیید می‌شود و شرکت‌های مخابراتی فرم‌های افراد را، چه یک سند چاپی یا دیجیتال، بررسی خواهند کرد. حضور بدون اجازه برای سفر ممکن است با جریمه همراه باشد.

      این طرح قرار است تا پایان سال 2023 به طور کامل اجرا شود، شرط “اجازه سفر” برای مسافرانی که بدون ویزا یا وضعیت مهاجرتی ویژه از بریتانیا بازدید یا ترانزیت می کنند – از جمله ملیت های بدون ویزا مانند ایالات متحده، اعمال می شود. با این حال، اجازه سفر از طریق برنامه مجوز یک ویزا معمولی نیست.

      سایر کشورهای اروپایی مانند نروژ، ایسلند، آندورا، لیختن اشتاین، سوئیس، واتیکان و موناکو.