مردی در میشیگان به دلیل سوء استفاده جنسی از نوجوان لوبوک به حبس ابد محکوم شد

او گفت که اظهاراتی که اقدامات او را به دلیل اوتیسم بوکامپ مقصر می‌داند، برای جامعه اوتیسم بسیار توهین‌آمیز است.

بوکامپ خطاب به دادگاه گفت که از محکومیت خود سرشار از نفرت است. او گریه کرد و گفت که هرگز قصد صدمه زدن به دختر را نداشته و با وجود اینکه همه به او می‌گفتند این کار اشتباه است، همچنان عاشق اوست. او گفت که معتقد است علیرغم اینکه “همیشه مملو از خیالات جنسی خشونت آمیز بود” او را دوست دارد و می پذیرد.

وولام گفت که شواهد نشان می دهد که بوکامپ چندین دختر را شکار می کند تا اینکه دختر لوبوک را که در خانه ای ناکارآمد زندگی می کرد و از ناراحتی عاطفی رنج می برد، پیدا کرد.

هندریکس گفت که شواهد همچنین اظهارات بوکامپ را مبنی بر اینکه رابطه او با دختر بر اساس عشق است، رد می کند.

آنها گفتند که معتقدند بوکامپ با رفتار مناسب در زندان فدرال بهبود خواهد یافت و اگر او آزاد شود از حمایت آنها برای تبدیل شدن به اعضای سازنده جامعه برخوردار خواهد شد.

پدر و خواهران و برادران بزرگ بوکامپ به دادگاه مراجعه کردند و با قربانی و خانواده او که در جلسه نبودند ابراز همدردی کردند.

دادستان Callie Woolam به دادگاه استدلال کرد که این نامه بیشتر نشان دهنده بی توجهی عمدی بوکامپ به قانون است.

او گفت که دخترش هنوز برای اعتماد به افراد از جمله والدینش مشکل دارد.

در سیستم قضایی فدرال آزادی مشروط وجود ندارد، به این معنی که بوکامپ بقیه عمر خود را در زندان خواهد گذراند. با این حال، در صورتی که او از زندان آزاد شود، هندریکس دستور داد تا مادام العمر تحت نظارت جامعه قرار گیرد.

هندریکس همچنین به بوکامپ گفت که درخواست خود را برای محاکمه جدید رد می کند.

بوکامپ

دادستان ها همچنین یک مکالمه تلفنی زندان با مادرش را به دادگاه پخش کردند که حاوی مواد افراطی بود، زیرا بوکامپ از قوانینی شکایت کرد که روابط جنسی با خردسالان را جرم انگاری می کرد و آن را با تعصب علیه سیاه پوستان و همجنس گرایان مقایسه می کرد.

کینگ پس از محاکمه گفت که از حکم قاضی ناامید شده و قصد دارد ظرف دو هفته درخواست تجدیدنظر بدهد.

فرزندان کوچکتر او نیز زمانی که خواهرشان به مدت 9 روز ناپدید شد، با احساس گناه دست و پنجه نرم می کنند.

او نامه ای را خواند که پدر قربانی درباره تأثیر بوکامپ بر خانواده آنها نوشته بود.

به قضات فدرال معمولاً یک محدوده دستورالعمل مجازات ارائه می شود که به آنها در تدوین یک حکم کمک می کند. در مورد بوکامپ، یک گزارش پیش از صدور حکم، که در سابقه کیفری متهم، ماهیت جرایم و سایر اعمال بد نقش دارد، حکم حبس ابد را برای بوکامپ توصیه می کند.

خانواده بوکامپ به دادگاه گفتند که فهمیده‌اند که او باید به‌خاطر اعمالش مجازات شود، اما از دادگاه درخواست کردند که با او نرمش کند.

با این حال، کینگ گفت که کارشناسان روانشناسی نشان دادند که مشتری او از بلوغ عاطفی یک کودک 7 ساله برخوردار است. او گفت که اوتیسم تشخیص داده نشده موکلش اعمال او و آسیبی که به بار آورده را توجیه نمی کند، اما در اینکه چرا موکلش در دادگاه حضور دارد نقش دارد.

کینگ از دادگاه خواست تا سن موکلش و حداقل سابقه کیفری او را در نظر بگیرد. شواهد محاکمه نشان داد که بوکامپ 19 ساله بود که برای اولین بار با قربانی مواجه شد که در آن زمان 13 سال داشت.

او گفت: “چون هیچ نشانه ای از پذیرش وجود ندارد، من باید خطری که شما برای دیگران ایجاد می کنید را در نظر بگیرم.” “و این یک مورد مهم است. بسیار بسیار مهم است.”

“این مطلقاً توضیح نمی دهد که شما برای چه کاری انجام داده اید [the girl]،” او گفت.

ناپدید شدن این دختر در 13 نوامبر 2020 در ابتدا به عنوان پرونده یک فرد گمشده مورد بررسی قرار گرفت. با این حال، ماهیت تحقیقات زمانی تغییر کرد که پلیس پس از کشف پیام‌هایی بین او و بوکامپ، معتقد بود که او در خطر است.

دادستان‌ها همچنین شواهد دیگری ارائه کردند که نشان می‌داد بوکامپ تلاش ناموفقی برای ارسال نامه‌ای به برادر بزرگ‌ترش با نقشه‌ای دقیق برای کمک به او برای فرار از بازداشتگاه شهرستان بیلی، جایی که پس از محاکمه‌اش در آن نگهداری می‌شد، ارسال کرد.

او گفت: “ما می دانیم که او هرگز مثل سابق نخواهد بود… او هرگز بی گناهی خود را پس نخواهد گرفت.” بعد از این نمی تواند بچه باشد.

مرد 22 ساله ای از میشیگان که از آزار و شکنجه ناعادلانه به دلیل کشش جنسی خود به دختران نوجوان شکایت داشت، روز پنجشنبه به دلیل بردن یک دختر 14 ساله لوبوک از خطوط ایالتی برای آزار جنسی دو سال پیش به حبس ابد محکوم شد.

او گفت که اوتیسم جذابیت بوکامپ را به دختران نوجوان، عذاب روانی که او بر دختر تحمیل می‌کرد، یا آزار جنسی و جسمی که از دست او متحمل شده بود را وادار نکرد.

جیمز وسلی هندریکس، قاضی منطقه ای ایالات متحده، چهار ماه پس از وکالت توماس بوکامپ در دادگاهی که منجر به محکومیت او به جرم حمل یک خردسال به قصد انجام رفتار جنسی جنایی، سفر به قصد مشارکت شد، به حبس ابد محکوم شد. در رفتار جنسی غیرقانونی، اغوا و تلاش برای اغوای یک خردسال، دو فقره دریافت پورنوگرافی کودکان، تعقیب سایبری و 11 فقره تولید و اقدام به تولید پورنوگرافی کودکان.

بوکامپ برای اینکه ظاهر خود را پنهان کند، پرانتزهای دختر را با یک انبردست کشید.

او گفت: «شما دختران نوجوان را دوست دارید، این را از زبان خودتان گفتید. “تو برایت مهم نیست که قانون چه می گوید. تو یک پدوفیل خطرناکی که دیگران را شکار می کنی.”

پس از محاکمه، مایکل کینگ، وکیل لوباک، به نمایندگی از بوکامپ برای مرحله مجازات پرونده منصوب شد.

بوکامپ

محکومیت بوکامپ پس از یک محاکمه سه روزه صادر شد که طی آن دادستان ها شواهدی را ارائه کردند که نشان می داد چگونه یک دانش آموز متوسطه لوباک را با سوء استفاده از مسائل عاطفی و روانی او برای ارسال فیلم های صریح به او شکار کرده و در نهایت با او در نوامبر 2020 به میشیگان فرار کرد. به او تجاوز کرد

او گفت: «او کودکان آسیب‌پذیر را هدف قرار داد تا اینکه در نهایت متوجه شد که چه کسی به او فرار نکرده است.

کینگ از دادگاه خواست تا یک حکم 30 ساله را صادر کند و گفت که این به او فرصتی برای رهایی از زندان می دهد و در آن زمان معتقد بود موکلش می تواند به عضوی سازنده جامعه تبدیل شود.

او نوشت: “ما هنوز به طور کامل نمی دانیم چه اتفاقی برای او افتاده است و چه چیزی را پشت سر گذاشته است.” “او صدمه دیده بود، ما این را بیشتر از جسمی می دانیم. کودکی او خیلی زود به پایان رسید. او این را از او گرفت. او با عزت نفس خود مبارزه می کند. نمی دانم که آیا هرگز می تواند واقعاً خودش را دوست داشته باشد یا خیر. از نو.”

او گفت: “من دختران نوجوان را دوست دارم! آنها دوست ندارند که من این کار را دوست دارم.” “هیچوقت قرار نیست مرا به اشتباه بودنش متقاعد کند. پس مال آنها. من از این ملت متنفرم.”

هندریکس به بوکامپ گفت که معمولاً پس از اعتراف به گناه یا محکوم شدن توسط هیئت منصفه، نشانه‌هایی از پشیمانی، هرچند اندک، را از متهمان قبل از خود می‌بیند. او گفت که در جلسه روز پنجشنبه هیچ کدام را در بوکامپ ندیده است.

این مقاله در ابتدا در Lubbock Avalanche-Journal منتشر شد: مردی که به دلیل سوء استفاده جنسی از نوجوان لوباک به حبس ابد محکوم شد.



منبع

هندریکس به بوکامپ گفت که عوامل محکومیت محافظت از جامعه و ترویج احترام به قانون بر حبس ابد او تأثیر زیادی گذاشته است.

او نوشت که دخترش که اکنون 16 ساله است، همچنان با آزاری که از بوکامپ متحمل شده است مبارزه می کند و در مورد آن با آنها صحبت نخواهد کرد.

آنها او را به عنوان یک برادر دوست داشتنی و مهربان توصیف کردند که به دلیل اوتیسم تشخیص داده نشده تلاش می کرد تا خود را با او سازگار کند. آنها گفتند که این مبارزه او را به انزوا و در نهایت به اینترنت سوق داد، جایی که مخفیانه تاریکی ایجاد کرد که منجر به آن شد که به دنبال روابط جنسی خشونت آمیز با دختران نوجوان به صورت آنلاین باشد.

وولام گفت که جذابیت بی عذرخواهی و مستمر بوکامپ به دختران نوجوان و تحقیر قانون برای جامعه خطر ایجاد می کند.

وی گفت: ما از دادگاه می خواهیم که فرصتی برای بازخرید فراهم کند.