کشف خودروی دفن شده در ملک خانه سیلیکون ولی مرتبط با پرونده کلاهبرداری عظیم SJ

پلیس بر این باور است که این خودرو در عمق 4 تا 5 فوتی در دهه 1990 – قبل از اینکه مالکان فعلی خانه را بخرند – مدفون شده بود، اما لارسن نگفت که چه چیزی کارآگاهان را به این نتیجه رساند.

لو که در آن زمان 62 سال داشت، در شهر ردوود دستگیر شد، زمانی که برای پر کردن گزارش نهایی پلیس برای یک شرکت بیمه پس از گزارش ناپدید شدن وایکینگ اسپورت کروزر سال 1997 خود حاضر شد. او بعداً به زندان شهرستان سن خواکین منتقل شد.

آترتون – پلیس در حال بررسی این موضوع است که چرا شخصی خودرویی را در حیاط خانه ای چند میلیون دلاری در کالیفرنیای شمالی دفن کرد که به یکی از بزرگترین طرح های کلاهبرداری بیمه ای شهرستان سن خواکین در دهه 1990 مرتبط بود و کیسه های بتون استفاده نشده در داخل آن جا گذاشت.

این مقاله در ابتدا در The Record منتشر شد: Grim find در عمارت Atherton که زمانی متعلق به مردی در پرونده کلاهبرداری بزرگ SJ بود.



منبع

به گزارش سان فرانسیسکو کرونیکل، جانی باکتون لو، که مالک ملک استاکبریج، آترتون در دهه 1990 بود، سابقه جنایی طولانی داشت که شامل محکومیت در سال 1977 به دو فقره اقدام به قتل و یک محکومیت قتل در دهه 1960 بود که بعداً لغو شد. .

اسکات ادلن، سخنگوی وزارت بیمه گفت: ما تمام جزئیات دقیق را ارائه نمی دهیم. «در شهرستان سن خواکین بود که تهدیدات تروریستی در آن رخ داد. او گفت اگر کسی نقشه‌اش را فاش کند، او را می‌خواهد بکشد یا بکشد.»

آترتون یکی از ثروتمندترین شهرهای ایالات متحده است که حدود 7000 ساکن در حدود 5 مایل مربع آن ساکن است.

او گفت که کیسه های بتن استفاده نشده در سرتاسر وسیله نقلیه قرار داده شده بود، اگرچه خاک روی سقف آن را پوشانده بود.

پوشش قبلی: DA برای پیگیری پرونده بزرگ کلاهبرداری بیمه

سان فرانسیسکو کرونیکل گزارش داد که این خانه و دارایی وسیع 15 میلیون دلار ارزش دارد. لارسن گفت که مالکان فعلی خانه تحت تحقیق نیستند.

پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که این خودرو صبح روز پنجشنبه توسط طراحان منظر در شهر مرفه آترتون در سیلیکون ولی کشف شد.

مقامات گفتند که لو افرادی را از شهرستان سن خواکین استخدام کرد تا قایق بادبانی خود را که یک کشتی شیک بیش از 50 فوت طول دارد، نابود کند.

به گفته رئیس پلیس آترتون، سگ‌های جسد در مورد بقایای احتمالی انسان هشدار دادند، اما هیچ کدام از آنها بیش از 12 ساعت پس از کشف خودرو پیدا نشد. دانیل لارسن.

در سال 1999 او متهم شد که به افسران مخفی 30000 دلار پول نقد و ساعت های طلا به ارزش 20000 دلار برای غرق کردن یک قایق بادبانی 1.2 میلیون دلاری در بخشی از یک طرح ادعایی تقلب بیمه ای پرداخت کرده است که در آن زمان بزرگترین مورد تقلب بیمه ای در ایالت به حساب می آمد. ، The Record در سال 1999 گزارش داد.

فرانکلین استفنسون، معاون دادستان منطقه، که در آن زمان ریاست بخش جرایم اقتصادی را بر عهده داشت، گفت: «این بزرگترین ادعای بیمه تقلبی است که من از آن اطلاع دارم.»

مظنون قتل سریالی “خود را نگه داشت”: همسایه می گوید مردی که متهم به 3 مرگ شده بود، منزوی و ساکت بود