شهردار اورگان کمپ های بی خانمان ها در خیابان های پورتلند را ممنوع کرد

راش یکی از اعضای سپاه Associated Press/Report for America Statehouse News Initiative است. گزارش برای آمریکا یک برنامه خدمات ملی غیرانتفاعی است که خبرنگاران را در اتاق های خبری محلی قرار می دهد تا در مورد مسائل پنهان گزارش دهند. راش را در توییتر دنبال کنید.





منبع

بحران بی خانمانی اورگان به دلیل کمبود مسکن، همه گیری ویروس کرونا و نرخ بالای اعتیاد به مواد مخدر افزایش یافته است.

این قطعنامه یکی از چندین قطعنامه ای است که ویلر قصد دارد هفته آینده با هدف رسیدگی به بحران بی خانمانی و مسکن ارزان قیمت شهر در شورای شهر ارائه کند.

این قطعنامه حداقل سه مکان کمپینگ بزرگ و تعیین شده در فضای باز را ایجاد می کند که اولین آنها ظرف 18 ماه پس از تأمین بودجه افتتاح می شود. ویلر مشخص نکرد که این بودجه چه زمانی تایید می‌شود یا این اقدام چقدر هزینه دارد.

شهردار تد ویلر روز جمعه گفت: “عظمت و عمق بحران بی خانمان ها در شهر ما چیزی کمتر از یک فاجعه انسانی نیست.” ما باید جمعیت بی خانمان پراکنده و آسیب پذیر خود را به خدمات مورد نیاز خود نزدیک کنیم.»

بر اساس این اقدامات، مددکاران اجتماعی افرادی را که در خیابان کمپ می زنند، به مکان های کمپینگ تعیین شده شهر هدایت می کنند. پلیس می‌تواند در صورت امتناع از خروج، استناد صادر کند، اما این استنادات می‌تواند به عنوان بخشی از «برنامه انحراف خدمات» لغو شود که به افرادی که به دلیل جرایم سطح پایین، مانند نقض ممنوعیت کمپینگ، مورد اشاره قرار می‌گیرند، اجازه می‌دهد از سلامت روان یا سوء مصرف مواد برخوردار شوند. درمان به جای زندان

ویلر گفت که مکان های کمپینگ تعیین شده در ابتدا می توانند به 125 نفر خدمات رسانی کنند و به خدماتی مانند غذا، بهداشت، جمع آوری زباله و درمان برای سلامت روان و سوء مصرف مواد دسترسی خواهند داشت. این سایت ها در نهایت می توانند به 500 نفر خدمات رسانی کنند.

ویلر گفت که بیش از 3000 نفر بدون سرپناه در پورتلند زندگی می کنند که 50 درصد نسبت به سال 2019 افزایش یافته است و بیش از 700 اردوگاه در سراسر شهر وجود دارد.

پورتلند، اورگان (AP) – شهردار اورگان قصد دارد کمپینگ در خیابان‌های پورتلند را ممنوع کند و افراد بی‌خانمان را به کمپینگ‌های تعیین‌شده توسط شهر منتقل کند، زیرا جمعیت رو به رشد بی‌خانمان‌ها به نگرانی اصلی اکثریت قریب به اتفاق ساکنان تبدیل شده است.

____

ما می خواهیم مردم را به سمت کمکی که برای پیاده شدن و دور ماندن از خیابان ها نیاز دارند هدایت کنیم. ویلر گفت این هدف است.