مجری شبکه ABC پرچم قرمز مهمی را که در مصاحبه ترامپ در سال 2016 از دست داده بود فاش کرد

او گفت: «ما شروع به صحبت کردیم و من از او سؤالی پرسیدم – این مادر ستاره طلایی را به یاد بیاور، زن مسلمانی که پسرش کشته شد – و او به او حمله کرد. و او فقط دنبال او رفت. و من حدس می‌زنم مصاحبه تمام شده باشد. او به تازگی به مبارزات انتخاباتی خود پایان داده است.»

استفانوپولوس با یادآوری اینکه ترامپ سپس مدیر ارتباطات خود، هوپ هیکس را به اتاق مصاحبه فرستاد، گفت: «و می‌توانستم فریادها را در راهرو بشنوم.»

استفانوپولوس در مصاحبه ای در روز چهارشنبه در برنامه «نمایش دیرهنگام با استفان کولبرت» به مصاحبه ای که با ترامپ در کلرادو در طول مبارزات انتخاباتی 2016 انجام داد نگاه کرد.

رفتار ترامپ در آن مصاحبه – حمله به یک روزنامه نگار به دلیل پرسیدن سؤالاتی که او نمی خواست به آنها پاسخ دهد – نشان دهنده بسیاری از مبادلات آینده بود. ترامپ در طول دوران ریاست جمهوری خود به انتقاد، توهین و تضعیف مطبوعات ادامه داد، به ویژه زمانی که از او سؤالات دشواری پرسیده شد.

ترامپ همچنین در طول دوره ریاست جمهوری خود و پس از آن به نشان دادن احترام به پوتین و دیگر دیکتاتورها ادامه داد. تحقیقات متعدد نشان داد که روسیه برای کمک به مبارزات انتخاباتی ترامپ و آسیب رساندن به رقیب دموکرات او، هیلاری کلینتون، کار کرده است. چند تن از مشاوران ارشد ترامپ در تحقیقات بازرس ویژه رابرت مولر در مورد دخالت روسیه در انتخابات 2016 به جنایت محکوم شدند.

او گفت: «اما ما به راه خود ادامه دادیم و من شروع به پرسیدن از او در مورد رابطه اش با ولادیمیر پوتین کردم، که او هرگز پاسخ مستقیمی به آن نداد.»

“بنابراین من حدود سه یا چهار بار از او پرسیدم، فقط می دانید، فقط به ما بگویید که این رابطه چگونه بود. و من فقط سؤالات واقعی می پرسیدم.»

او گفت ترامپ مصاحبه را پایان داد، از در بیرون رفت و با یک تهیه کننده تماس گرفت.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

جورج استفانوپولوس، خبرنگار ABC، حادثه سال 2016 با دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری را به یاد می آورد که باید «بزرگترین خبر در جهان» برای اتفاقات سال های بعد باشد.

ترامپ فریاد زد: «مثل این است که از من بپرسند آیا همسرم را کتک زدم یا نه. شما یک بار از من بپرسید، من می گویم “نه لعنتی” و ما ادامه می دهیم. بعد از آن نپرسید که من او را با چوب بیسبال لعنتی زدم یا چوب گلف لعنتی! این مزخرف بود و شما بهتر است آن را در ویرایش اصلاح کنید.

و سپس او شروع به فریاد زدن بر سر من کرد، ادامه داد و ادامه داد. چون از او درباره ولادیمیر پوتین پرسیدم. که در سال 2016 باید بزرگ‌ترین خبر در جهان باشد.»

مگی هابرمن، خبرنگار نیویورک تایمز، در کتاب جدیدش از حادثه مصاحبه استفانوپولوس خبر داد. بر اساس گزارش او، ترامپ با فریادهایی بر سر جان سانتوچی، تهیه کننده ABC، از این که استفانوپولوس درخواست «هشت پی‌گیری لعنتی» درباره روسیه کرده، شکایت کرد.