متصدی بار 8 نوشیدنی مخلوط را برای مردی سرو کرد که به زودی تصادف کرد و کارآگاه اولس را کشت: حکم حکم


به گفته پلیس، در 27 نوامبر 2021، متصدی بار، کالا ریچاردسون، هشت کوکتل ودکای دوتایی برای دیلان مولینا در کمتر از سه ساعت در فروشگاه Fuzzy’s Taco در لیک ورث سرو کرد.

به گفته پلیس، یک ویدئوی تازه منتشر شده نشان می دهد که ریچاردسون، 26 ساله، از پارک سانسوم، به علائمی که نشان می دهد مولینا مست است و او را از رفتن و رانندگی باز نمی دارد، توجهی نکرد.

مولینا بعداً با خودروی خود به ماشین کارآگاه پلیس Euless، الکس سروانتس برخورد کرد و او را کشت و همسر و دو فرزندش را به شدت مجروح کرد.

ریچاردسون اوایل این ماه پس از صدور حکم قضایی برای او در پرونده سال 2021، تسلیم مقامات در شهرستان پارکر شد.

او به یک فقره فروش به افراد خاص متهم شده است، یک جنایت کلاس A که مجازات آن تا یک سال زندان از جمله جریمه 4000 دلاری در صورت محکومیت است.

مولینا در فوریه 2022 متهم شد و در ژانویه به قتل عمد و سه فقره حمله مستی اعتراف کرد. او به اتهام قتل غیرعمد به 15 سال و هر کدام به دلیل ضرب و جرح به 10 سال زندان محکوم شد. این احکام به صورت همزمان اجرا می شود.

ویدئوی امنیتی از داخل اولین Fuzzy نشان می دهد که مولینا از دری پشت میله از منطقه ای عبور می کند که قرار بود فقط به کارمندان محدود شود. ریچاردسون مولینا را پشت میله می بیند و به او اشاره می کند که به صندلی خود برگردد.

ویدئوی نظارتی نشان می دهد که مولینا تلو تلو می خورد و ریچاردسون به او کمک می کند تا بایستد. سپس در حالی که ریچاردسون از در پشت نوار عبور می کند، به سمت مشتری بار می رود.

چند ثانیه بعد، مولینا نوشیدنی خود را در بار می گذارد و به سمت پارکینگ می رود. دقایقی بعد او با خودروی خود در تقاطع Boat Club Road و Rocky Point Trail به وسیله نقلیه خانواده سروانتس برخورد کرد.

این ویدئو نشان می دهد که ریچاردسون به منطقه بار برگشت و دید که مولینا رفته است. او به داخل پارکینگ نگاه کرد و سپس آخرین نوشیدنی خود را از بار برداشت.

حکم نوشته شده توسط کارآگاه Lake Worth R. Urbanek این جزئیات را ارائه می دهد:

مولینا در ساعت 10:37 صبح روز 27 نوامبر 2021 به فازی رسید و حدود دو ساعت و 50 دقیقه در آنجا ماند.

در اینجا تفکیک نوشیدنی‌هایی که او می‌نوشید، نوشیدنی‌های ترکیبی ودکا/ردبول بود که در ظروف شیشه‌ای به اندازه یک پینت سرو می‌شد:

10:40 صبح، اولین نوشیدنی، 16 دقیقه

10:56 صبح، نوشیدنی دوم، 20 دقیقه

11:16، نوشیدنی سوم، 23 دقیقه

11:39 صبح، نوشیدنی چهارم، 24 دقیقه

12:03 بعد از ظهر، نوشیدنی پنجم، 29 دقیقه

12:32 شب، نوشیدنی ششم، 22 دقیقه

12:54 بعد از ظهر، نوشیدنی هفتم، 18 دقیقه

ساعت 1:12 بعدازظهر، نوشیدنی هشتم

مولینا جیپ رانگلر 2021 خود را در ساعت 1:30 بعد از ظهر شروع کرد و از فروشگاه تاکو، خیابان 6010 Azle در دریاچه ورث خارج شد.

مولینا از چراغ قرمز عبور کرد و با شورلت ایمپالا 2013 برخورد کرد و کارآگاه Euless را کشت و خانواده اش را مجروح کرد.

او از صحنه فرار کرد اما توسط شاهدان دستگیر شد.

پلیس از حکم بازرسی برای به دست آوردن دستگاه ضبط ویدیوی دیجیتال و مدارک از خریدهای مولینا در فازی استفاده کرد.

کارآگاهان تشخیص دادند که مولینا با “حالت بدن شل و ستیزه جویانه” به افراد حاضر در بار نزدیک می شود و مشتری را که به نظر نمی رسد با او آشنایی داشته باشد، در آغوش می گیرد یا لمس می کند.

طبق حکم، ریچاردسون به همراه وکیلش، رابرت ویلسون، در 18 ژانویه 2022 با پلیس لیک ورث ملاقات کردند.

او به یاد آورد که مولینا در آن روز چه نوشیدنی هایی خورده است و در ابتدا گفت که او شش نوشیدنی خورده است، اما او بعداً اعتراف کرد که طبق حکم، 8 نوشیدنی بوده است. با این حال، متصدی بار نمی دانست که آیا مولینا هفتمین نوشیدنی خود را خورده است یا خیر و او گفت که هشتمین نوشیدنی را که نیمه مصرف کرده بود، ریخت.

ریچاردسون به پلیس گفت که هیچ نشانه‌ای مبنی بر مستی مولینا را متوجه نشد تا زمانی که از یک منطقه فقط کارمندان عبور کرد و مدت کوتاهی پس از آن رستوران را ترک کرد.

جی تی منوشگیان، رئیس پلیس لیک ورث، به WFAA-TV گفت: “او نمی توانست بایستد، او پشت میله بود، او در مکان هایی بود که نباید می بود.” «نشانه‌هایی که او نشان داد باید نشان‌دهنده این باشد که او نمی‌تواند از آن ساختمان دور شود. این یک یادآوری واضح است از آنچه می تواند اتفاق بیفتد وقتی که آن علائم را نادیده بگیریم.



منبع