مالکان املاک سانفرانسیسکو از پارک خودرو در آن منع شدند

من می دانم که صاحب ملک ناامید است. فکر می‌کنم در شرایط آنها همین احساس را داشته باشم.»

اد کرین گفت: «به طور ناگهانی به شما گفته می‌شود که نمی‌توانید از چیزی استفاده کنید که سال‌ها می‌توانیم از آن استفاده کنیم، شگفت‌آور است.

پس از اینکه این زوج توافق کردند که پارک کردن روی پیاده رو را متوقف کنند، شهر در نهایت جریمه ها را پرت کرد. اگر کرین ها پوششی برای ملک سنگفرش شده یا گاراژ بسازند، مقامات گفتند که می توانند پارکینگ را در آن از سر بگیرند – مطابق با کد شهر.



منبع

دن سیدر، رئیس برنامه‌ریزی شهر، گفت که قوانین شهری با قدمت چندین دهه برای حفظ زیبایی‌شناسی محله، ساکنان را از جمع‌آوری خودرو در حیاط‌های خود منع می‌کند. مقامات پس از دریافت یک شکایت ناشناس، موضوع را در ملک کرین بررسی کردند.

سان فرانسیسکو (AP) – زوجی از سانفرانسیسکو که ماشین خود را برای چندین دهه در قسمت سنگفرش شده املاک خود در مقابل خانه خود پارک کرده بودند، از انجام این کار منع شده اند مگر اینکه بخواهند جریمه های سنگینی را متحمل شوند.

کرین ها سعی کردند عکسی بیابند که نشان دهد این فضا برای مدت طولانی برای پارکینگ استفاده می شده است. یک عکس هوایی تار از دهه 1930 برای مقامات برنامه ریزی به اندازه کافی واضح نبود و عکس 34 ساله ای که این زوج ارائه کردند بسیار جدید تلقی می شد.

KGO-TV دوشنبه گزارش داد که مقامات شهری نامه‌ای به جودی و اد کرین ارسال کردند و به آنها گفتند که نمی‌توانند روی پیاده‌روی ملک خود در یک خیابان تپه‌ای پارک کنند، با وجود اینکه 36 سال است که پارک کرده‌اند. با این نامه، اخطاریه ای مبنی بر جریمه 1542 دلاری و تهدید به پرداخت 250 دلار هزینه در روز برای ادامه پارکینگ در ملک آنها صادر شد.