مارک والبرگ در طول تعطیلات کریسمس در ساحل با همسرش ری دورهام، هیکلی خوش اندام نشان می دهد.

او در آن زمان به اینترتینمنت ویکلی گفت: «30 پوند وزن اضافه کردم و از یک مرد مبارز به فردی که ویلچر سوار بود و از یک بیماری نادر عضلانی رنج می برد، تبدیل شدم.

روز پنج‌شنبه، ستاره «پدر استو» ویدیویی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد در یک باشگاه ورزشی با دوست تمرین‌کننده‌اش، تام داود، «در حال آماده شدن برای تعطیلات کریسمس هستند».

در ماه اکتبر، والبرگ فاش کرد که او و همسرش سه فرزند خود را از هالیوود و به نوادا نقل مکان کردند تا “زندگی بهتری” به آنها بدهند.

برای ثبت نام در خبرنامه سرگرمی اینجا را کلیک کنید

در ماه آوریل، والبرگ اعتراف کرد که برای فیلمش 30 پوند اضافه کرده است. “پدر استو” به او آسیب رساند. این بازیگر در نقش استوارت لانگ، یک بوکسور آماتور تبدیل به کشیش که از یک اختلال عضلانی دژنراتیو و غیرقابل درمان رنج می برد، بازی می کند.

“بنابراین، ما به اینجا آمدیم تا ظاهر جدیدی به خود بدهیم، شروعی تازه برای بچه ها، و فرصت های زیادی در اینجا وجود دارد. من واقعاً در مورد آینده هیجان زده هستم.”

مارک والبرگ یک روز بعد از کریسمس بدن خوش اندام خود را به همراه همسرش رئا دورهام به نمایش گذاشت.

مارک والبرگ، ستاره «Father STU» می‌گوید ممکن است زودتر از دیرتر هالیوود را ترک کند.

مارک والبرگ و همسرش ریا دورهام از تعطیلات ساحلی باکسینگ دی لذت می برند.

مارک والبرگ برای ایفای نقش استوارت لانگ در فیلم «پدر استو» 30 پوند وزن اضافه کرد.

“هیچ کس در ساخت این ویدیو صدمه ای ندیده است!” والبرگ ویدیوی تمرینی را با داود شرح داد.

داود یکی از بنیانگذاران شرکت تغذیه الهام گرفته از عملکرد والبرگ است. این دو برند تناسب اندام را در سال 2015 تأسیس کردند.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

ستاره به این رسانه توضیح داد: “من سعی کردم این کار را به روشی سالم انجام دهم.” این یک دوجین تخم مرغ و یک دوجین تکه بیکن، دو سیب زمینی پخته، یک استیک پورترهاوس، دو کاسه برنج سفید و یک لیوان روغن زیتون بود. دو هفته اول پروتئین بالا بود. دو هفته دوم مقدار زیادی کربوهیدرات بود. دو هفته گذشته نشاسته و سپس سدیم، فقط برای اینکه تا حد ممکن نفخ کنند.

استفانی نولاسکو از فاکس نیوز دیجیتال در این گزارش مشارکت داشت



منبع

“بنابراین، برای اینکه بتوانم به فرزندانم زندگی بهتری بدهم و رویاهای آنها را دنبال کرده و دنبال کنند – چه دخترم به عنوان یک سوارکار، پسرم به عنوان یک بسکتبالیست، پسر کوچکترم به عنوان یک گلف باز – این موضوع بسیار منطقی تر بود. این بازیگر در یکی از اپیزودهای «گفتگو» توضیح داد.

مارک والبرگ در حال بیرون آمدن از آب با تنه شنا فیروزه ای و عینک آفتابی اش

این بازیگر 51 ساله در حالی که در سواحل ماسه سفید باربادوس استراحت می کرد، با لباس شنای فیروزه ای دیده شد. دورهام 44 ساله در حال بوسیدن شوهر 13 ساله اش در آب شفاف دیده شد.

مارک والبرگ در گردش ساحلی خود در باربادوس از تنه شنای فیروزه ای استفاده کرد.

مارک والبرگ با همسرش رئا دورهام در تعطیلات در آب بیرون می رود

او به اشتراک گذاشت: «تا زمانی که فیلم را تمام کردیم، من تازه 50 ساله شده بودم و روزی 11000 کالری می خوردم. “این وزن شدید واقعاً در طول هفت، هشت ماه گذشته من را تحت تأثیر قرار داد.”

مارک والبرگ

مارک والبرگ توسط همسرش، رئا دورهام، در باربادوس برای جشن گرفتن تعطیلات کریسمس همراه شد.

والبرگ که تمرینات روزانه بیهوده خود را شرح می دهد، توضیح داد که چگونه برای این نقش وزن اضافه کرده است.

فرزندان این زوج – الا 18 ساله، مایکل 16 ساله، برندان 13 ساله و گریس 12 ساله – در این تصاویر دیده نشدند اما احتمالاً تعطیلات کریسمس را با والدین خود در منطقه گرمسیری جشن گرفتند.

مارک والبرگ همسرش را می‌بوسد و پشتش را به سمت دوربین می‌بوسد و با عینک آفتابی و مایو فیروزه‌ای از آب بیرون می‌رود.