صاحب فروشگاه 80 ساله کالیفرنیا که به سارق شلیک کرده بود جان باخت

بر اساس یک پست فیسبوک، کریگ کوپ صبح روز سه شنبه درگذشت، و بنا به یک پست فیسبوک، مراسم یادبودی در Norco Market & Liquor برگزار خواهد شد. دلیل مرگ ذکر نشده است.

کوپ کمی قبل از ساعت 3 صبح روز 31 ژوئیه در نورکو در ریورساید کانتی پشت پیشخوان تنها بود که مردی با ماسک اسکی از در بیرون آمد و تفنگی را نشان داد و خواست: «دست در هوا! دست در هوا!» ویدیوی نظارتی نشان می دهد که کوپ یک انفجار از تفنگ ساچمه ای شلیک می کند.

نورکو، کالیفرنیا (AP) – فروشگاه سه‌شنبه گزارش داد که یک مالک 80 ساله مشروب‌فروشی کالیفرنیای جنوبی که تابستان امسال با تفنگ ساچمه‌ای تیراندازی کرد و یک سارق مسلح را مجروح کرد، درگذشت.

چهار مرد بعداً در بیمارستانی که مظنون مجروح تحت مداوا بود، دستگیر شدند. مقامات گفتند که خودروی فرار در لاس وگاس به سرقت رفته بود و حاوی سلاح های سرقتی بود.

کوپ از سال 1976 مالک این فروشگاه بود. پس از تیراندازی، او دچار حمله قلبی شد اما بهبود یافت و قبل از سکته مغزی ناتوان کننده در ماه اکتبر به سر کار بازگشت.



منبع

یکی از دزدان با آنچه که کوپ گفت که به نظر می رسد یک تفنگ نیمه اتوماتیک است از در عبور کرد.

مرد مسلح فرار کرد. دوربین‌های مداربسته بیرون فروشگاه او را در حال فریاد زدن گرفتند: «او به بازوی من شلیک کرد، او به بازوی من شلیک کرد!» در حالی که سوار ماشین شد و از آنجا دور شد.

«مرد اسلحه را مستقیم به سمت من گرفت. کوپ به ایستگاه گفت: او یا من بودم.

Cope توسط کلانتر مورد ستایش قرار گرفت. ویدیوی تیراندازی او را به یک شهرت تبدیل کرد. KABC-TV گزارش داد که مردم برای عکاسی و تبریک به او و خرید اقلامی از جمله یک تی شرت با شعار “با نورکو قاطی نکن، ما دستت را شلیک می کنیم” به فروشگاه هجوم آوردند.

کوپ به تلویزیون KTTV گفت: “وقتی برای ترس نداشتم” پس از اینکه ماشین با چهار سارق وارد پارکینگ شد و برخی با ماسک و دستکش و اسلحه در دست پیاده شدند.