مارک مستر مجری KTLA پس از دفاع احساسی روی هوا از Lynette Romero شلیک کرد

کارکنان گفتند که قبل از رفتن به صحنه صحنه شنبه، مستر را دیدند که با نگاهی عصبانی جلو و عقب می‌رفت. او به دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی خود هشدار داده بود که قصد دارد در برنامه صبح آن روز به خروج رومرو بپردازد.

پس از بخش او، افراد حاضر در اتاق خبر گفتند، آنها دیدند که مستر درخواست های مدیریت برای ورود به دفتر آنها برای جلسه را نادیده می گیرد. در یک نقطه، چند نفر از کارکنان به یاد آوردند که مستر به یکی از مدیران خبری گفته بود “خفه شو” و گفت که او پس از اینکه از او خواسته شد از ساختمان خودداری کند.

با این حال، کارمندان اتاق خبر سناریوی متفاوتی را توصیف کردند و گفتند که مستر، که در سال 2014 به KTLA پیوست، اعتماد آنها را نقض کرده است.

Lynette Romero (L) و Mark Mester از KTLA

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.





منبع

هفته گذشته، KTLA اعلام کرد که رومرو، مجری قدیمی برنامه صبحگاهی پرطرفدار آخر هفته‌اش، بدون خداحافظی با بینندگان، ایستگاه را ترک کرده است که خشم و انتقاد گسترده‌ای را برانگیخته است.

در 17 سپتامبر، رومرو قدردانی خود را ابراز کرد و توییتی را به اشتراک گذاشت از هنرپیشه هالی رابینسون پیت، مجری سابق برنامه “The Talk” از شبکه CBS، که در سال 2011 پس از تنها یک فصل در برنامه گفتگوی روزانه اخراج شد.

یک مجری قدیمی در ایستگاه گفت که او امیدوار است بینندگان، انتخاب رومرو برای ترک را از رفتار مستر که آنها آن را “غیرحرفه ای” و “بی پروا” نامیدند، جدا کنند.

رومرو در سال 1998 به KTLA پیوست و برنده چندین جایزه محلی امی شد، از جمله یکی در سال 2006 برای گزارش هایش در مورد جامعه لاتین تبار. او یکی از مجریان “KTLA Prime-News” بود و بعداً “KTLA Weekend Morning News” را که یکی از پربیننده ترین برنامه های خبری صبح آخر هفته در جنوب کالیفرنیا بوده است، همکاری کرد.

Saiers بعداً گفت که مدیران امیدوار بودند رومرو پیام خداحافظی را برای بینندگان ضبط کند، اما او نپذیرفت.

در طول برنامه صبحگاهی آخر هفته شنبه، مستر، مجری همکار رومرو، با یک سخنرانی احساسی از فیلمنامه خارج شد. او به نمایندگی از ایستگاه از بینندگان عذرخواهی کرد و گفت که نحوه برخورد با خروج رومرو “بی ادبانه بود، بی رحمانه بود، نامناسب بود و ما بسیار متاسفیم.”

کارکنان گفتند که تهیه‌کنندگان فیلمنامه‌ای نوشته بودند تا مستر بخواند تا رومرو را اخراج کند، همراه با عکس‌ها و کلیپ‌هایی از پخش‌های او که مستر در طول این بخش نادیده گرفته شد. او همچنین یک هواپیما با یک بنر برای پرواز بر فراز ایستگاه با پیام “ما تو را دوست داریم لینت” استخدام کرده بود. مستر از تهیه کنندگان خواسته بود تا فیلمی از هواپیما را در این بخش قرار دهند اما رد شد.

او سپس از رومرو که او را “بهترین دوستش” نامید، عذرخواهی کرد.

رومرو از زمان خروجش از KTLA در رسانه های اجتماعی کم سابقه بوده است، اما او در 14 سپتامبر به طرفداران خود خطاب کرد.

یکی از کارمندان باسابقه اتاق خبر گفت: «شما کج خلقی و چیزهای عجیب و غریبی که او را برانگیخت باور نمی کنید. “شما دائما می ترسید که چیز اشتباهی بگویید.”

مدیر کل این ایستگاه، جنین درفس، با سخنرانی کوتاهی در جلسه ای در اتاق خبر حوالی ساعت 13:15 بعدازظهر از شلیک خبر داد و گفت:[Mester] کارکنانی که در این اعلامیه حضور داشتند، به تایمز پنجشنبه گفتند.

رومرو بلافاصله به درخواست تایمز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

در طول تبادل با مدیریت، Mester ظاهراً فحاشی هایی را فریاد زد که توسط سایر کارکنان در اتاق خبر شنیده می شد.

“من همیشه از عشق و محبتی که بینندگان لس آنجلس به من داده اند سپاسگزار خواهم بود.” او توییت کرد. “دوستان من در جریان باشید، من بلافاصله برمی گردم.”

اشلی ریگان، تهیه کننده برنامه “اخبار صبح آخر هفته” KTLA، “صنعت ما تمرینی دارد که به سرعت و بی سر و صدا اعضای تیم را که به رقابت می روند آزاد می کند.” در بیانیه ای نوشت پس از طغیان مستر در توییتر پست شد. ما ممکن است این تمرین را دوست نداشته باشیم، اما می‌دانیم که آن را شخصی نگیریم.»

به گفته منابع ایستگاهی که خواستند نامشان فاش نشود، رومرو دیگر نمی‌خواست آخر هفته‌ها کار کند و از مدیریت خواسته بود به او اجازه دهد در یک شیفت مجری در روز کار کند تا بتواند زمان بیشتری را با خانواده‌اش بگذراند، اما به او گفته شد که هیچ فرصتی وجود ندارد. به گفته منابع، او در KNBC-TV، وابسته به NBC لس آنجلس، به عنوان یکی از مجریان برنامه صبحگاهی آن در روز استخدام شده است.

پیت به توئیت رومرو پاسخ داد: «به عنوان کسی که سال‌ها پیش هیچ خداحافظی یا حتی تصدیق جدایی‌ام را نداشتم، من این بی‌احترامی را احساس می‌کنم و بهترین‌ها را برای شما آرزو می‌کنم که منتظر بمانید تا ببینید بعدی چه خواهد شد! “

Lynette Romero، چپ، و Mark Mester از مجریان مشترک KTLA بودند. (KTLA)

وب سایت KTLA دیگر Mester را در فهرست خبرنگاران و مجریان خود قرار نمی دهد.

پیت سایرز، مدیر اخبار ایستگاه، در بیانیه ای که توسط گزارشگر سرگرمی سام روبین خوانده شد، نوشت: «پس از نزدیک به 24 سال، لینیت رومرو، دوست ما لینیت، تصمیم گرفته است از گویندگی اخبار صبح آخر هفته ما ادامه دهد. در طول بخش 14 سپتامبر.

“مارک 100% درست بود” یک کاربر توییت کرد مثل این است که شما بچه ها با این رفتار التماس می کنید که همه بینندگان خود را از دست بدهید.

روزنامه‌نگاران کهنه‌کار در KTLA گفتند که برای مدیران اتاق‌های خبر معمول است که به استعدادهایی که به ایستگاه‌های رقیب می‌روند، وقت پخش نمی‌دهند.

بسیاری از بینندگان پیام تبلیغاتی مستر را تحسین کرده بودند، اما مدت کوتاهی پس از دفاع او از رومرو، مستر به حالت تعلیق درآمد و انتقادات بیشتری را نسبت به نحوه مدیریت KTLA با این وضعیت برانگیخت.

مستر فوراً به درخواست‌های تایمز برای اظهارنظر در روز پنجشنبه پاسخ نداد.

مستر در حالی که صدایش در بعضی مواقع ترک می خورد، در مونولوگی که بیش از چهار دقیقه در کنار سه نفر از همکارانش به طول انجامید، گفت: “شما لیاقت این کار را نداشتید، این یک اشتباه بود، و ما امیدواریم که بتوانید آن را در قلب خود بیابید و ما را ببخشید.” .

“قرار بود با فیلمنامه ای نمایش داده شود که گرم، محبت آمیز و قابل قدردانی بود. عالی بود، و [Romero] مجری در مورد قطعه خداحافظی که تهیه کنندگان تهیه کرده بودند، گفت: “مارک آن را ربود و درباره او ساخت.”

او سال‌ها با کریس بوروس که در سال ۲۰۱۸ بر اثر مصرف بیش از حد متامفتامین درگذشت، همکاری داشت. از آن زمان، رومرو رهبری نمایش را در کنار مستر بر عهده گرفت.

به گفته چند تن از کارمندان این ایستگاه، شبکه 5 تلویزیون KTLA، بعد از ظهر پنجشنبه، چند روز پس از تعلیق گوینده خبری، مارک مستر، پس از یک بخش خارج از فیلمنامه که در آن از نحوه عملکرد ایستگاه در مورد جدایی ناگهانی همکارش لینیت رومرو انتقاد کرد، اخراج کرد.

چندین منبع در ایستگاه گفتند که همه می دانند که کارکنان نگران خلق و خوی مستر و رفتار “بی احترامی” او با زنان هستند و به مدیریت شکایت کرده اند.

روبین افزود: “مدیریت KTLA امیدوار بود که او در تمام دوران حرفه ای خود در اینجا بماند و KTLA سخت تلاش کرد تا این اتفاق بیفتد.” “اما Lynette تصمیم گرفته است به فرصت دیگری در جای دیگری نقل مکان کند. Lynette، ما برای شما آرزوی موفقیت داریم، دلمان برای شما تنگ شده است و ما از شما برای تمام کارهایی که برای KTLA انجام داده اید تشکر می کنیم. … از طرف همه اینجا، ما برای شما و خانواده شما آرزو می کنیم. چیزی جز بهترین.»