قانون ویرجینیا آزادی زودهنگام زندانیان را متوقف می کند و خانواده ها را خشمگین می کند

جمهوری خواهان، که چند دموکرات سنا در تصویب این اصلاحیه به آنها پیوستند، این موضوع را مطرح کردند که مجرمانی که به جرم جنایات خشونت آمیز محکوم شده اند، نباید فرصتی برای کاهش زمان پشت میله های زندان داشته باشند.

کریستوفر فورد گفت که پدرش که اکنون 62 سال دارد، در سال 2006 شاهد یَهُوَه شد و به عنوان یک رهبر گروه در مطالعات مذهبی در زندان داوطلب شد. او همچنین دوره های کشاورزی را گذرانده و سال ها در آشپزخانه زندان کار کرده است.

کریستوفر فورد در مصاحبه ای گفت: «استفاده از این روش پشت درب، چند روز قبل از اینکه آنها قرار بود بیرون بیایند، برای من بسیار اشتباه بود.

بستگان و سایر حامیان زندانیان آسیب دیده گفتند که این معکوس کردن به طرز ظالمانه ای برنامه های دیدار مجدد و بازگشت به خانه را به هم زد و خانواده ها و خود زندانیان را ویران کرد.

آنها این امید را به صورت خود آویزان کردند و سپس 10 روز قبل از اینکه قرار بود آزاد شوند، آن را از زیر پاهای خود ربودند. این مضحک است.

پسرش گفت که پس از گذراندن 25 سال، مقامات زندان به رابرت گلن فورد گفتند که او در ماه ژوئیه بر اساس قانون ویرجینیا در سال 2020 آزاد خواهد شد که به زندانیان اجازه می‌دهد به دلیل رفتار خوب، مدت بیشتری از مجازات خود بگذرند.

او گفت: «زمانی که یکی از این 41 متجاوز تجاوز جنسی دیگری مرتکب شود، در مورد آن خواهیم شنید.

طبق قانون 2020، جرایم خشونت‌آمیز واجد شرایط دریافت اعتبار توسعه‌یافته نبودند. اما اگر زندانیان یک مجازات ترکیبی با محکومیت خشونت آمیز و محکومیت رده پایین تر داشته باشند، به طور بالقوه می توانند مدتی از مجازاتی که برای جرم غیرخشونت آمیز به آنها داده شده بود، بگذرند.

این قانون که در سال 2020 و زمانی که دموکرات‌ها کنترل کامل دولت ایالتی را در دست داشتند، به تصویب رسید، سیستمی چند لایه ایجاد کرد که به زندانیان با رفتار خوب و مشارکت در برنامه‌های توانبخشی اجازه می‌داد تا حداکثر 15 روز در ماه اعتبارات گسترده‌تری کسب کنند تا از مجازات‌های غیرخشونت‌آمیز حذف شوند. جرایم قبل از تصویب این قانون، زندانیان می توانستند تا 4.5 روز در ماه درآمد داشته باشند. تعداد بسیار کمی از زندانیان واجد شرایط آزادی مشروط در ویرجینیا هستند.

در جریان بحثی در سنای ایالت بر سر این اصلاحیه، جمهوری خواهان پیشنهاد کردند که این قانون فراتر از آنچه در ابتدا در نظر گرفته شده بود، اجازه می داد به زندانیانی که محکومیت های خشونت آمیز دارند، هر بخشی از مجازات خود را کاهش دهند، حتی برای محکومیت های جداگانه و کمتر.

“به دست آوردن این خبر فراتر از ویران کننده بود. دل‌خراش بود.»



منبع قانون 2020 با تأخیر اجرایی در 1 ژوئیه 2022 بود، بنابراین مقامات زندان زمان خواهند داشت تا تاریخ آزادی جدید را محاسبه کنند. و تغییر در اعتبارات به صورت عطف به ماسبق اعمال شد، به این معنی که وزارت اصلاحات در حال آماده شدن برای افزایش اولیه انتشار زمانی بود که اجرایی شد.

Paulettra James حتی بیشتر منتظر خواهد ماند. او انتظار داشت که تاریخ اکران همسرش تا 10 سال افزایش یابد، به لطف اعتبار بیشتر. به گفته همسرش جری جیمز در حال گذراندن دوران محکومیت 38 ساله خود به دلیل یک سری سرقت های بانکی است و سخت تلاش کرده تا زندگی خود را تغییر دهد.

“من ترس برخی از مردم (در مورد آزادی او از زندان) را درک می کنم، اما افرادی هستند که در زمان خود تغییر کرده اند. پدرم همان کسی نیست که در سال 1997 این جنایات را مرتکب شد.

بیکر که گفت او یک گروه مدافع اصلاحات در زندان را اداره می کند، گفت که این تغییر برنامه های مختلف از عروسی تا فرصت های شغلی را تغییر داد. او گفت که در یک مورد، پدری در آستانه مرگ امیدوار بود که پسرش را قبل از مرگ ببیند.

جو موریسی، سناتور دموکرات، گفت که همه می‌دانستند که این تغییرات در زمان تصویب این قانون چگونه عمل می‌کند و جمهوری‌خواهان را به بازی سیاسی با این موضوع متهم کرد.

مارک اوبنشاین، سناتور جمهوری خواه گفت: «به دلیل نحوه تنظیم این پیش نویس، این یک راه گریز است که باید ببندیم. او از فهرستی از جدی ترین جرایم مرتکب شده توسط زندانیان در میان اولین دسته از آزادی های زودهنگام خواند و تاکید کرد که برخی از این افراد دوباره به توهین ادامه خواهند داد.

چندین تلاش برای لغو این قانون شکست خورد، اما اصلاحیه بودجه در آخرین لحظه از یانگکین در 17 ژوئن توسط مجمع عمومی تصویب شد. او لایحه بودجه را چند روز بعد امضا کرد.

در حالی که قانونگذاران در مورد اصلاحیه بحث می کردند، آنها در مورد حدود 560 زندانی که مانند رابرت فورد قرار بود در 60 روز اول برنامه آزاد شوند، بحث کردند. اما تاثیر به مراتب بزرگتر است. سخنگوی وزارت اصلاحات تأیید کرد که حدود 8000 زندانی اکنون واجد شرایط دریافت اعتبارات افزایش یافته نیستند.

اما درست قبل از اینکه او انتظار داشت به خانه برود، قانونگذاران ویرجینیا اصلاحیه بودجه ای از سوی فرماندار جمهوریخواه گلن یانگکین را تصویب کردند که فورد و هزاران زندانی دیگر را که جرایم خشونت آمیز داشتند را از دریافت اعتبارات افزایش یافته محکومیت محروم می کرد، به این معنی که آنها باید مدت بیشتری را بگذرانند.

کریستوفر فورد گفت چون آزادی پدرش تا فوریه به تعویق افتاده است، خانواده‌اش جشن‌های بازگشت به خانه را به تعویق انداخته‌اند، مانند یک سفر کمپینگ برنامه‌ریزی‌شده و سفر به بازی غول‌های نیویورک.

ریچموند، ویرجینیا (AP) – کریستوفر فورد زمانی که پدرش به دلیل شرکت در یک طرح قتل در ازای اجاره که منجر به قتل دو نفر در یک نمایندگی خودرو شد، به 28 سال زندان محکوم شد، نوزاد بود.

یانگکین همچنین هنگامی که هفته گذشته گروهی از زنان با بستگان آسیب دیده در یک رویداد کمپین انتخاباتی در وودبریج، جایی که او بودجه اخیر امضا شده را تبلیغ می کرد، با او روبرو شدند، اصلاحیه را یک اصلاح ساده توصیف کرد. دستیارانش پس از اینکه زنان شروع به سوال کردن کردند، او را دور کردند.

من می دانم که در نوامبر و اکتبر چه اتفاقی می افتد، که دموکرات ها همه این افراد را از زندان آزاد کردند. این یک صدای عالی و یک تبلیغ تجاری عالی است، اما این کاری نیست که ما انجام می دهیم.» او گفت.