فرمانده سابق روسیه که به حمله به کریمه کمک کرد، سخنرانی جنگی پوتین را به دلیل نادیده گرفتن همه شکست‌های روسیه در اوکراین به باد داد.

در ماه‌های اخیر، اوکراین نیروهای روسی را مجبور کرده تا در یک ضد حمله خیره‌کننده، بخش‌های وسیعی از سرزمین‌های اشغالی را واگذار کنند.

“بنابراین، همه چیز روشن است: [the] ایگور گیرکین، افسر اطلاعاتی سابق روسیه که نقش کلیدی در الحاق کریمه در سال 2014 داشت، در یک پست تلگرامی در انتقاد از سخنرانی پوتین گفت: عملیات ویژه نظامی به دلایلی به حالت فعلی ادامه خواهد یافت.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه.ایلیا پیتالف / اسپوتنیک / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

  • یک فرمانده سابق روس و وبلاگ نویس نظامی برجسته روز سه شنبه سخنرانی ملی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مورد جنگ کرملین با اوکراین را به دلیل نادیده گرفتن آشکار “شکست ها” و “شکست های” مسکو در تهاجم، رد کرد.

    گیرکین افزود: “جنگ یا حتی عملیات ضد تروریستی اعلام نشده و نخواهد بود. در ارتش همه چیز خوب است و حتی بهتر انجام می شود. حتی یک کلمه از شکست ها و شکست ها نمی گوییم. بلا بالله، هیچ فایده ای ندارد. بیشتر گوش می‌کنی.”

    گیرکین در پستی گفته است: “هیچ کلمه ای در مورد شکست ها و شکست ها نیست. بلا بلا بلا.”

پوتین روز سه شنبه سخنرانی سالانه خود را در مجلس فدرال در مسکو درست پیش از یک سالگی تهاجم رهبر روسیه به اوکراین و یک روز پس از سفر غیرمنتظره بایدن، رئیس جمهور آمریکا به کیف، پایتخت اوکراین در نمایشی ایراد کرد. حمایت کردن.

یک فرمانده سابق روسیه روز سه شنبه آدرس ملی ولادیمیر پوتین را رد کرد.

  • این ملی پوش روس در پست دیگری در تلگرام گفت: فرصت دیگری برای جلوگیری از آشفتگی از دست رفته است.

    بر اساس ترجمه اسکای نیوز، پوتین در این سخنرانی دو ساعته از جنگ خود با اوکراین دفاع کرد و غرب را به تحریک حمله متهم کرد و اعلام کرد: «جنگ را آنها شروع کردند و ما برای متوقف کردن آن از زور استفاده کردیم».

    همانطور که گیرکین اشاره کرد، پوتین نتوانست هیچ یک از شکست های بزرگ و خسارات سنگینی که نیروهای روسیه در طول جنگ با آن مواجه شده اند را تصدیق کند.

    در همین حال، میخائیلو پودولیاک، مشاور رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی نیز سخنرانی پوتین را پاره کرد و گفت: توییت که رهبر روسیه “بی ربطی و سردرگمی خود را به طور علنی نشان داد.”

    بلینکن به خبرنگاران در آتن یونان گفت: یک سال پس از حمله رئیس جمهور پوتین به اوکراین، واضح است که جنگ او از هر نظر یک شکست استراتژیک بوده است.

    ایگور گیرکین در تلگرام اشاره کرد که پوتین هرگز به «شکست‌های» روسیه در جنگ با اوکراین اشاره نکرد.

  • آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز سه شنبه جنگ روسیه با اوکراین را “شکست راهبردی” خواند.

    ترجمه های الکساندر وینوگرادوف

    بلینکن ادامه داد: “هیچ کس این جنگ را نمی خواست. هیچ کس این جنگ را دوست ندارد. همه می خواهند که هر چه سریعتر پایان یابد.”

    ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه.