کارمندان بار بازرسان را در تفرجگاه مکزیک با چاقو زدند

پلایا دل کارمن مدت‌هاست که با کسب‌وکارهای غیرقانونی، فروش مواد مخدر در مغازه‌ها و رستوران‌های کنار ساحل که منطقه ساحل را اشغال کرده‌اند، مشکل دارد.

در سال 2019، 7 مرد در یک حمله تیراندازی در یک بار دیگر در پلایا دل کارمن کشته شدند.



منبع

در سال 2017، یک حمله تیراندازی در یک فستیوال موسیقی الکترونیک در یک بار دیگر در پلایا دل کارمن پنج نفر از جمله دو کانادایی، یک ایتالیایی و یک کلمبیایی کشته شدند.

لوئیس رودریگز بوسیو، دستیار وزیر ایمنی عمومی روز سه‌شنبه گفت که بازرسان شهری به باری که نام آن به معنای “غار” است، رفتند تا از نظر مطابقت با کدهای شهر بررسی کنند.

پلایا دل کارمن مدت‌هاست که به بارهای خشن و خطرناک شهرت داشته است، اما آنچه که گفته می‌شود در بار La Cueva شهر در 11 فوریه اتفاق افتاد، به نظر می‌رسد استاندارد جدیدی از خشونت را ایجاد کند.

ظاهراً کارمندان بار بازرسان را با ضربات چاقو به قتل رساندند، جسد آنها را در یک ماشین فرو کردند و در جای دیگری رها کردند. هنگامی که پلیس به محل رسید، کارکنان در حال تمیز کردن خون از کف بار دستگیر شدند.

مکزیکو سیتی (AP) – مقامات روز سه‌شنبه گفتند که ده کارمند یک بار در تفرجگاه پلایا دل کارمن در دریای کارائیب مکزیک به دلیل ضربات چاقو کشنده چهار بازرس شهرداری که برای بررسی مطابقت با کدهای محلی اعزام شده بودند، متهم شدند.