عکس‌ها نشان می‌دهند که یک کشتی شکسته چند صد ساله در سواحل کلمبیا پیدا شده است که گنج گمشده‌ای به ارزش میلیاردها دلار از جمله سکه‌های طلا و زمرد را حمل می‌کند.

او همچنین به کشف سکه‌های طلا یا macuquinas با ضرب سکه‌های معمول آن زمان اشاره کرد.

توپی که در کشتی غرق شده سان خوزه پیدا شد.

توپی که در کشتی غرق شده سان خوزه پیدا شد.آرمادا د کلمبیا

این تصاویر بسیاری از گنجینه های تازه کشف شده از جمله سرامیک چینی، سکه های طلا، شمشیر و توپ را نشان می دهد.

ظروف چینی در کشتی غرق شده سان خوزه کشف شد.

کلمبیا ادعا کرده است که این لاشه و محتویات آن متعلق به خود است و رئیس جمهور سابق خوان مانوئل سانتوس قانون میراث فرهنگی غرق شده را در سال 2013 امضا کرد که می گوید آثار کشف شده در آب های کلمبیا متعلق به ایالت است.

با این حال، اسپانیا نیز ادعایی را مطرح کرده است و با اشاره به اینکه کشتی متعلق به آنها بوده و به کنوانسیون یونسکو درباره میراث فرهنگی زیر آب استناد کرده است.

رئیس جمهور کلمبیا گفت که دو کشتی دیگر نیز در نزدیکی محل کشف شده است.

این غرق شده که اغلب به آن جام مقدس کشتی های غرق شده می گویند، توسط مقامات نیروی دریایی کلمبیا در سواحل کارتاخنا در سال 2015 پیدا شد، اما مکان دقیق آن مخفی نگه داشته شده است.

ارتش کلمبیا ویدئوها و تصاویر جدیدی از این گنج شامل سکه های طلا منتشر کرده است.

  • طبق گزارش The Economist، لاشه سان خوزه از زمان کشف آن موضوع یک نبرد حقوقی مداوم بوده است.

    نیروی دریایی بریتانیا در سال 1708 گالیون سان خوزه اسپانیا را غرق کرد که مملو از گنجینه بود.

  • گالیون سان خوزه اسپانیا هنگامی که در سال 1708 در جریان جنگ جانشینی اسپانیا توسط کشتی‌های نیروی دریایی بریتانیا غرق شد، با محموله‌ای از گنج بارگیری شد.

    گمان می رفت که گالیون سن خوزه در سال 1708 گنجی به ارزش میلیاردها را حمل می کرد.

    دوک همچنین گفت که نظارت بر غرق شده منجر به کشف دو کشتی غرق شده دیگر در نزدیکی آن شد، یک قایق استعماری و یک اسکله که تصور می شد متعلق به دهه 1800 باشد.

    ایوان دوکه، رئیس جمهور کلمبیا، تصاویر و تصاویری که قبلاً دیده نشده بود، در یک کنفرانس مطبوعاتی در تاریخ 6 ژوئن منتشر کرد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    Source link

    کشف سکه های طلا در کشتی غرق شده در سن خوزه.آرمادا د کلمبیا

  • ارتش کلمبیا تصاویری از یکی از ارزشمندترین کشتی های غرق شده جهان را منتشر کرد که محل آن برای نزدیک به سه قرن ناشناخته بود.

    گمان می رفت که گالیون سن خوزه در سال 1708 گنجی به ارزش میلیاردها را حمل می کرد.آرمادا د کلمبیا

    • گمان می‌رود این کشتی، یک گالیون 64 تفنگی با حدود 600 سرنشین، حداقل 200 تن گنج شامل سکه‌های طلا، سکه‌های نقره و زمرد را حمل می‌کرد که به قیمت‌های امروزی تا 17 میلیارد دلار ارزش دارد.

      کشف سکه های طلا در کشتی غرق شده در سن خوزه.

      دوک در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: “ایده این است که آن را بازیابی کنیم و مکانیسم های تامین مالی پایدار برای استخراج های آینده داشته باشیم.” “به این ترتیب، ما از گنج، میراث گالیون سن خوزه محافظت می کنیم.”

      دریاسالار خوزه خواکین آمزکیتا، مدیر کل دریایی نیروی دریایی کلمبیا، گفت که کتیبه‌های روی توپ‌ها نشان می‌دهد که آنها در سال 1655 در سویا و کادیز در اسپانیا ساخته شده‌اند. بیانیه.

      برای پیچیده تر شدن اوضاع، بسیاری از اشیای با ارزش کشتی احتمالاً از کشورهای آمریکای جنوبی غارت شده اند، که برخی از آنها ممکن است حق بخشی از گنج را نیز داشته باشند.

      مقامات گفتند که این ویدئو و تصاویر توسط تجهیزات پیشرفته ای که از راه دور کنترل می شوند گرفته شده است که در حدود 3280 فوت فرود آمدند تا گوشه ها و سوراخ های لاشه هواپیما را کشف کنند.

      ظروف چینی در کشتی غرق شده سان خوزه کشف شد.آرمادا د کلمبیا