“عزیزم متاسفم.” تماس 911، فیلم پلیس در مورد متهم شدن مدل میامی به قتل منتشر شد

زمانی که او مشروب می نوشد، یک الگو وجود دارد، او به یک فرد متفاوت تبدیل می شود. کاری که دفاع به دنبال انجام آن است این است که سعی کند از حادثه ای استفاده کند که در آن او به وضوح مست است به عنوان توجیهی برای قتل اوبومسلی دو روز بعد.»

فیلم دوربین بدنه همچنین نشان می دهد که یک مدیر ساختمان توضیح می دهد که چگونه اوبومسلی قبل از رسیدن پلیس به ورودی آپارتمان، او را متهم کرد. اما کلنی، در ایمیلی در تاریخ 2 آوریل به مدیریت ساختمان، از این توصیف ناراحت شد.

او می‌گوید: «من همیشه قربانی نبوده‌ام، اما مثل الان در این موقعیت قربانی هستم.

او با شکایت از یکی از کارمندان افزود: «در نهایت، او پس از اینکه به او گفتم نمی‌خواهم و دلیلی ندارد، با پلیس تماس گرفت.

در این تماس گفته نشد که کلنی کسی بود که اوبومسلی را با چاقو زد که بعداً بر اثر اصابت چاقو به قلبش جان سپرد. دادستان ها این هفته تماس 911 را منتشر کردند و همچنین تصاویری از پلیس با دوربین فیلمبرداری از پلیس که چند روز قبل از قتل با کلینی صحبت می کردند، در جریان یک تماس برای آشوب خانگی در آپارتمان مجلل این زوج در Edgewater منتشر کردند.

یکی از افسران پلیس میامی بارها توضیح می دهد که او باید برای صدور قرار منع به دادگاه مراجعه کند و پلیس نمی تواند به اوبومسلی اخطار تخلف بدهد زیرا او به طور قانونی در واحد با او زندگی می کند.

کلنی، 26 ساله، متهم به قتل درجه دوم با یک سلاح مرگبار برای چاقو زدن به اوبومسلی در 3 آوریل 2022 است. او مدعی دفاع از خود است – تیم دفاعی او اصرار دارد که او قربانی خشونت خانگی بوده است، نه اوبومسلی.

کورتنی کلنی در طول جلسه رسیدگی به مدارک با والدینش خداحافظی می کند. او مدل OnlyFans است که متهم به قتل دوست پسرش کریستین اوبومسلی در 3 آوریل گذشته در میامی است. وکلای مدافع او به دنبال محدود کردن انتشار شواهد در این پرونده بودند. میامی هرالد و دادستان ها در جلسه استماع او در ساختمان عدالت ریچارد ای. گرشتاین، در میامی، در روز سه شنبه 6 سپتامبر 2022 با این حرکت مخالفت کردند.

توجه جهانی

این پرونده قتل توجه رسانه ها را در سراسر جهان به خود جلب کرده است، تا حدی به این دلیل که کلنی چنین زندگی عمومی را با میلیون ها دنبال کننده در رسانه های اجتماعی داشت. در اینستاگرام، او مرتباً عکس‌های خشن از خود، و در OnlyFans، سایتی که در آن مجری‌ها اغلب برای پول مطالب ارسال می‌کنند، منتشر می‌کرد.

من خواهان یک دستور منع علیه کریستین اوبومسلی هستم. جدی میگم کجا می توانم این کار را انجام دهم؟ چگونه می توانم ابتدا خودم را بسازم؟ کلنی می‌گوید: «چون من او را می‌شناسم و می‌دانم که او این کار را انجام خواهد داد».

کورتنی کلنی، مدل اینستاگرام، کریستین «توبی» اوبومسلی را در 3 آوریل 2022 در میامی به ضرب چاقو کشاند.  پلیس و دادستان هنوز در حال تعیین اینکه آیا او برای دفاع از خود اقدام کرده است یا خیر.  -اینستاگرام و فیسبوک

“من نمی توانم بازویم را احساس کنم. من نمی توانم بازویم را حس کنم.

او به دنبال من وارد آسانسور لابی شد و من دستم را بالا آوردم [if] گفتن تنهام بذار هیچ چیز فیزیکی،” او نوشت. “چند دقیقه بعد، دو کارمند میز جلو / نگهبان امنیتی درست قبل از رفتن به استخر در خانه ام را زدند.”

وکیل لری هندفیلد، که نماینده خانواده اوبومسلی است، می‌گوید که تماس 911 خودش صحبت می‌کند.

او گفت: «در ذهن او این بود که او، به عنوان یک مرد سیاه پوست، اگر توسط پلیس دستگیر شود، ممکن است صدمه ببیند یا آسیب ببیند.



منبع

طبق گزارش های پلیس، در آن شب اول آوریل و اوایل 2 آوریل، افسران پلیس میامی به آپارتمان فراخوانده شدند و کلنی “مست” ظاهر شد.

“دوست پسرم بر اثر ضربه چاقو می میرد!” کلینی گریه می کند. “عزیزم، خیلی متاسفم!”

“این وضعیت روحی او را نشان می دهد. او می‌گوید متاسفم زیرا متوجه شده است که چه کاری انجام داده است. او نمی گوید، “من داشتم از خودم دفاع می کردم.”

او کارمندان را متهم کرد که به دروغ ادعا کردند اوبومسلی را به داخل آسانسور هل داده است. او نوشت: “این من را ناراحت کرد زیرا همانطور که قبلاً گفتم این یک درگیری فیزیکی نبود و خیلی سریع حل شد.”

اما هندفیلد، وکیل خانواده اوبومسلی، گفت که این آشفتگی، کمتر از 48 ساعت قبل از قتل، مرتبط نبود، زیرا اوبومسلی هرگز دستگیر نشد و «همه می‌دانستند که دوباره با هم رابطه دارند». او اشاره کرد که کلنی سال قبل پس از اینکه اوبومسلی به پلیس در لاس وگاس گفت که در اتاق هتلشان شیشه ای به سمت او پرتاب کرد، دستگیر شد.

کلنی، در لابی ساختمان، شکایت می‌کند که از اوبومسلی جدا شده و او در حال خوابیدن در ورودی آسانسور جلوی آپارتمانش بوده است.

وکیل مدافع او، سابرینا پوگلیسی، اصرار دارد که این ویدئو نشان می دهد که او قربانی آزار خانگی است. از ویدیو کاملاً مشخص است که او ناراحت به نظر می رسد. او احساساتی است. داره گریه میکنه او از این ناراحت است که حتی نمی تواند تمام روز سگ هایش را راه برود از ترس اینکه اوبومسلی او را دنبال کند.

کورتنی کلنی، مدل اینستاگرام، کریستین «توبی» اوبومسلی را در 3 آوریل 2022 در میامی به ضرب چاقو کشاند. پلیس و دادستان هنوز در حال تعیین اینکه آیا او برای دفاع از خود اقدام کرده است یا خیر. -اینستاگرام و فیسبوک

پوگلیسی، وکیل مدافع، ادعا کرد که کلنی “به طور مداوم” از اوبومسلی محافظت می کند، حتی اگر او قربانی باشد.

شنیدن تماس 911 دردناک است: کورتنی کلنی، مدل «فقط طرفداران میامی»، با صدای پارس سگ، دیوانه‌وار کمک می‌خواند در حالی که دوست پسرش مجروح مرگبار دراز می‌کشد، زخمی با چاقو به تنه‌اش.

کلنی و اوبومسلی یک رابطه طوفانی در مورد یک بار دیگر داشتند. آنها فقط از ژانویه در میامی زندگی می کردند و یک آپارتمان لوکس 3 خوابه در طبقه بیست و دوم One Paraiso اجاره کرده بودند. مشاجرات آنها بلند و بسیار علنی بود – آنقدر همسایه ها از سر و صدا شکایت کردند که ساختمان برای بیرون راندن آنها از واحد حرکت می کرد.

وکیل مدافع کلنی، سابرینا پوگلیسی، گفت که صدا نشان می‌دهد که او در موقعیتی قرار گرفته است که نمی‌خواست در آن قرار گیرد. بدیهی است که می توانید از احساسات او بشنوید که او از کسی می خواهد که سریعاً برای کمک بیاید.

کورتنی کلنی در طول جلسه رسیدگی به مدارک با والدینش خداحافظی می کند.  او مدل OnlyFans است که متهم به قتل دوست پسرش کریستین اوبومسلی در 3 آوریل گذشته در میامی است.  وکلای مدافع او به دنبال محدود کردن انتشار شواهد در این پرونده بودند.  میامی هرالد و دادستان ها در جلسه استماع او در ساختمان عدالت ریچارد ای. گرشتاین، در میامی، در روز سه شنبه 6 سپتامبر 2022 با این حرکت مخالفت کردند.