هیچ پاسخ روشنی برای فلاپ پلی آف وجود ندارد

AP MLB بیشتر: https://apnews.com/hub/MLB و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

فریدمن وقتی از او پرسیده شد که آیا رابرتز است یا دفتر جلو در بازی‌های پلی‌آف در زمین بازی تصمیم‌گیری می‌کند، به وضوح آزرده شد.

در طول NLDS، داجرز یک کشش 0 به 20 با دوندگان در موقعیت گلزنی داشتند.

در روزی که قرار بود سری مسابقات قهرمانی NL درست در اتوبان I-5 بین فیلیز و پادرس در سن دیگو آغاز شود، فریدمن و مدیر کل براندون گومز در یک کنفرانس خبری در استادیوم خالی Dodger در تلاش برای توضیح فصل پس از آن نشستند. نیم تنه

فریدمن فصل خارج از فصل را صرف جستجوی پاسخ خواهد کرد.

لس آنجلس (AP) – اندرو فریدمن هنوز در تلاش است تا بفهمد که چگونه اوضاع برای لس آنجلس داجرز در اکتبر امسال تا این حد اشتباه پیش رفت.

جاستین ترنر حرفه خود را با داجرز احیا کرد و به یکی از بهترین مهاجمان بیسبال تبدیل شد، اما مشخص نیست که آیا داجرز گزینه 16 میلیون دلاری او را برای سال 2023 انتخاب خواهد کرد یا خیر.

فریدمن در پاسخ به این سوال که آیا رابرتز این تصمیمات را می گیرد یا خیر، گفت: «100 درصد. این را بارها پاسخ داده ایم. من واقعاً دوست دارم سال آینده به آن پاسخ ندهم. خوب سال آینده، امیدوارم بعد از یک رژه باشد. در اینجا در زمان های مختلف بسیار واضح پاسخ داده شده است. اگر زمانی تغییر کرد، به مردم اطلاع خواهم داد. فکر نمی‌کنم هیچ‌وقت چنین شود. اگر چنین شد، به شما اطلاع خواهم داد.»

“من فکر می کنم طبیعی است که به عقب برگردیم و به آن فکر کنیم. بدیهی است که همه خواهان یک پاسخ روشن هستند.» او گفت: «اگر بتوانید آن را در ساده ترین شکل خود جمع کنید، در فصل عادی، ما در هر رده آماری با دوندگان در موقعیت گلزنی، بیسبال را رهبری کردیم. در این سریال ما خوب نبودیم… سوال این است که آیا بیسبال است یا کارهایی وجود دارد که بتوانیم آن را بهبود بخشیم؟

فریدمن روز سه‌شنبه گفت: «سه روز گذشته فوق‌العاده سخت بوده است، و من دقیقاً مطمئن نیستم که چه زمانی از بین می‌رود.

فریدمن گفت: “توقعات در اینجا فوق العاده بالا است و این فوق العاده است.” من عاشق این هستم که طرفداران ما چقدر پرشور هستند. همه کسانی که در اینجا کار می کنند، در دفتر جلو، اتاق مربیان، دیو، بازیکنان ما، این انتظارات را دارند. من شخصاً فکر نمی‌کنم انتقادی که دیو دریافت کرده منصفانه باشد. من فکر می کنم این طبیعت انسان است که بخواهد انگشت خود را به سمت کسی نشانه رود. من احساس می کنم این یک شکست سازمانی در فصل بعد بود.

رئیس عملیات بیسبال Dodgers یکی از بدترین – اگر نگوییم بدترین – سقوط در تاریخ تیم پس از فصل را هضم می کند. آنها پس از ثبت رکورد 111 پیروزی و دهمین بازی متوالی خود در پلی آف، 3-1 در سری NL Division مقابل San Diego Padres، تیمی که 14-5 در فصل عادی شکست دادند، شکست خوردند.

او همچنین تایید کرد که داجرز خواهان بازگشت بازیکن آزاد و ستاره قدیمی کلیتون کرشاو است.

فریدمن تایید کرد که مدیر دیو رابرتز سال آینده باز خواهد گشت. رابرتز در اوایل سال جاری قرارداد خود را برای سه سال تمدید کرد.

فریدمن گفت: “اینها همه چیزهای پرسنلی هستند که ما زمان بیشتری را صرف آنها خواهیم کرد.” او بخش بزرگی از موفقیت ما بوده است. تا زمانی که اینجا بودم در همه چیز بودم. پاسخ قطعی در مورد اینکه تیم سال آینده در حال حاضر چگونه خواهد بود واقعا دشوار است. ما وقت می گذاریم و به عنوان یک گروه برای وارد شدن به این چیزها ملاقات خواهیم کرد.

فریدمن می‌گوید: «بعد از هر فصل به این سؤال پاسخ داده‌ام، بنابراین احساس نمی‌کنم این روایت باشد.

___

فریدمن گفت: «هیچ چیز تغییر نکرده است. “امید قوی من این است که کلایتون کرشاو سال آینده اینجا بازی کند، اما همانطور که سال گذشته گفتم، برای او وقت بگذارد تا سرش را با الن کنار هم بگذارد و بفهمد که چه چیزی برای خانواده آنها منطقی تر است. به آنها زمان برای انجام دادن بدهید.»