ظاهراً جیسون «Jacka** Husband» لورن بوبرت به صندوق پستی همسایه حمله کرد

ادامه مطلب را در The Daily Beast بخوانید.

بعد از اینکه او او را هدایت کرد تا با او صحبت کند، به اعزام کننده گفت: “قرار است چیزهای مزخرفی اینجا بیفتد.”

اگرچه مامور اعزام افسران را به محل اعزام کرد، کلانتر شهرستان گارفیلد در نهایت تصمیم گرفت به همسایگان اجازه دهد تا اختلاف را حل و فصل کنند، و گفت که همه «موافق بودند که به عنوان همسایه آن را حل کنند. بدون هزینه. هیچ اقدام دیگری وجود ندارد.»

سپس همسایه ای که بر سر جیسون فریاد زد، گفت که مرد با کامیون خود به خیابان آمد و در مورد کسی که قصد داشت پسرش را مشت کند، فریاد زد، که همسایه گفت کسی این کار را نکرد.

ایولین هاکستین

او به اعزام کننده 911 گفت: “او فقط در حال بالا و پایین رفتن از جاده است، در همه جا، فقط در حال عبور از ملک خود است.” او حدود 50 مایل در ساعت می‌رود و این یک مسیر مسکونی است، بچه‌ها آنجا هستند. ما سعی کردیم جلوی او را بگیریم و او فقط به ما فحش داد و همین‌طور رفت.»

همسایه گفت: “این مرد به اندازه یک پست احمق است، اما این مرد بسیار غیرمنطقی است.” “او فقط سینه به سینه، رو در رو شد و به دنبال مبارزه بود.”

زمانی که با تماس‌های 911 با شواهدی مبنی بر احتمال رانندگی در حالت مستی، سرعت غیرمجاز، تخریب اموال و تهدید به آسیب رساندن به افراد دیگر مواجه شدند، کلانتری در مورد این حادثه سکوت اختیار کرد.

“میدونی همسرش کیه؟ لورن بوبرت او بارگیری شده است. همه آنها اسلحه دارند، “او به اعزام کننده گفت. من نمی دانم که آیا کسی اسلحه به آنها دارد یا خیر.

لورن بوبرت: شوهرم در کوچه بولینگ کلرادو به آلت تناسلی اش ضربه نزد

تلاش برای تماس با جیسون بوبرت برای اظهار نظر ناموفق بود.

همسایگان نماینده لورن بوبرت (R-CO) در 4 آگوست دو بار با 911 تماس گرفتند و از کلانتر خواستند به محله آنها پاسخ دهد، جایی که آنها گفتند همسر قانونگذار جمهوری خواه، جیسون، روی صندوق پستی رانندگی کرده و آنها را تهدید می کند.

یک زن به اعزام کننده گفت: “این بوبرت ها هستند، اگر می دانید بوبرت ها چه کسانی هستند.” “من به کلانتر اینجا نیاز دارم.”

در دو تماس 911 که توسط دنور پستشنیده می‌شود که یکی از همسایه‌ها فریاد می‌زند در حالی که همزمان سعی می‌کند وضعیت را برای مامور توضیح دهد، و می‌گوید: «این شوهر جکاس لورن بوبرت، جیسون است. او در حال حاضر روی صندوق پستی من می دود»

وقتی از او پرسیده شد که آیا کسی سلاحی دارد، همسایه تمسخر کرد و گفت: “مطمئنم که او تا دم پر شده است.”

ایولین هاکستین

هر دو تماس گیرنده 911 گفتند که این حادثه زمانی شروع شد که پسر بوبرت در خیابان مسکونی آنها در یک Razor Dune Buggy در حال دویدن بود. وقتی همسایه‌ها از او خواستند سرعتش را کم کند، او به آنها گفت: “لعنت برید.”

شخص دیگری در پس‌زمینه شنیده می‌شود که می‌گوید «کنگره‌زن فوق‌العاده ما».

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

رهبر کمیته اقدام سیاسی American Muckrakers سپس تصمیم گرفت تا با درخواست از دادستان کل کلرادو، فیل ویزر، دادستان کل کلرادو، دادستان منطقه محلی و اداره تحقیقات کلرادو برای بررسی رابطه بوبرتس با کلانتر شهرستان گارفیلد، امور را به دست خود بگیرد.

رئیس PAC در ایمیلی که خواستار تحقیق شد، نوشت: «این به وضوح یک وضعیت جدی بود، زیرا دو تماس با 911، پنج معاون و حداقل چهار خانواده درگیر بودند.

“بس کن، ای جک! لعنتی از اینجا برو،» شنیده می شود که همسایه سر شخص دیگری فریاد می زند که احتمالاً جیسون است. “بیا، مرد. چه کار می کنی؟ چه اشتباهی کردیم؟”

اعزام کننده همچنین در مورد اینکه آیا کسی مست شده است پرسید، که همسایه پاسخ داد: «احتمالاً جیسون مست است. احتمالاً می‌توانید او را برای یک DUI بگیرید، او همین‌جا رانندگی کرد.»