شوهر ریکی مارتین پس از انداختن کت و شلوار آزار و اذیت سکوت را می شکند

آنها در سال 2017 ازدواج کردند و اکنون پدران چهار فرزند هستند، از جمله دو فرزند که مارتین در سال 2008 به عنوان یک والد مجرد پذیرفته شد.

مارتین و این زوج اخیراً دوران بسیار سختی را سپری کرده بودند، زیرا برادرزاده 21 ساله مارتین، حکم منع این خواننده را صادر کرده بود و ادعا می کرد که آنها رابطه جنسی داشتند و پس از جدایی، مارتین به آزار و اذیت ادامه داد. به او. اکنون، برادرزاده تمام اتهامات خود را رد کرده است.

اکنون که برادرزاده ریکی مارتین از اتهامات خود علیه خواننده صرف نظر کرده است، شوهر مارتین آماده است تا به جلو حرکت کند و ادامه دهد.

مرتبط | تصاویر بدون پیراهن از ریکی مارتین برای یادآوری هوای گرم در راه است



منبع

جوان یوسف در پستی اینستاگرامی که او و همسرش را از نزدیک در آغوش گرفته اند، نوشت: “حقیقت غالب است.”

جوان و ریکی

مارتین با یوسف نقاش و هنرمند سوئدی در اینستاگرام آشنا شد. “من هنر او را دیدم و می گویم “هنرمند کیست؟” و روی آن نوشته شده بود «جوان یوسف» و من می‌گویم: «این خیلی اسم باحالی است، اما من می‌خواهم چهره‌اش را ببینم.» مارتین گفت: «و سپس وقتی صورتش را دیدم، گفتم: «باشه، این تمام شد. چه مرد زیبایی.”

جوان و ریکی

در ادامه این بیانیه آمده است: «این درخواست از سوی متهم درخواست رد این پرونده شده است. «این هرگز چیزی بیش از یک فرد مشکل‌دار نبود که ادعاهای نادرستی می‌کرد و مطلقاً هیچ چیزی برای اثبات آنها وجود نداشت. ما خوشحالیم که موکل ما عدالت را اجرا کرد و اکنون می تواند زندگی و حرفه خود را به پیش ببرد.»

دیدن این که این زوج دقیقاً همین کار را می کنند بسیار آرامش بخش است. با زندگی خود پیش می روند

در بیانیه تیم وکلای مارتین آمده است: “همانطور که پیش بینی کرده بودیم، حکم حفاظت موقت توسط دادگاه تمدید نشد.” شاکی به دادگاه تایید کرد که تصمیمش برای رد این موضوع به تنهایی و بدون هیچ گونه نفوذ و فشار خارجی بوده و شاکی تایید کرد که از وکالت قانونی خود در این موضوع راضی است.