شما نمی خواهید آنها را به قتل، اخاذی یا دزدی متهم کنید. شما آنها را در معرض فرار مالیاتی قرار خواهید داد.

مایکل کوهن گفت فکر می کند ترامپ به اتهامات مالیاتی متهم خواهد شد.

  • یک نماینده در دفتر مطبوعاتی پس از ریاست جمهوری ترامپ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    کاپون، یک گانگستر بدنام، در سال 1931 به اتهام فرار مالیاتی متهم شد.

  • دونالد ترامپ

    در همین حال، کاپون، یک رئیس باند معروف شیکاگو، به جرم جنایات خشونت آمیز متهم نشد – اما در عوض در سال 1921 به اتهام فرار مالیاتی متهم شد.

    کوهن گفت: “مانند اثر آل کاپون، شما او را به قتل، اخاذی، هتک حرمت متهم نمی کنید. شما آنها را به دلیل فرار مالیاتی می گیرید.”

    جیمز رئیس جمهور سابق را متهم کرده است که میلیاردها دلار دارایی خالص خود را به دروغ افزایش داده است. او همچنین به دنبال جلوگیری از تجارت ترامپ در نیویورک است.

    دونالد ترامپ.تراشه Somodevilla/Getty Images

    • کوهن از زمان آزادی خود به یک منتقد صریح ترامپ تبدیل شده است. او مشکلات حقوقی متعدد رئیس جمهور سابق، از جمله یورش اف بی آی به اقامتگاه ترامپ در مار-آ-لاگو را بررسی کرده است.

      کوهن با اشاره به دادگاه‌های منطقه جنوبی نیو گفت: “من معتقدم که توسط IRS تعقیب کیفری صورت خواهد گرفت. من معتقدم که به طور بالقوه توسط SDNY تعقیب کیفری وجود خواهد داشت، به ویژه اکنون که تحت کنترل ترامپ نیست.” یورک.

      این هفته، کوهن اعلام کرد که تی شرت هایی را که ترامپ را پشت میله های زندان نشان می دهد به فروش خواهد رساند تا “سقوط انبه موسولینی” را جشن بگیرد.

      کوهن – که وکیل و ثابت کننده شخصی ترامپ بود – در گفتگو با شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی «ددلاین کاخ سفید»، در مورد تحقیقات گسترده درباره سازمان ترامپ که توسط لتیسیا جیمز، دادستان کل نیویورک آغاز شد، بحث کرد.

      کوهن اضافه کرد که فکر می‌کند تحقیقات سازمان ترامپ مانند یک «پرونده باز و بسته» تقلب به نظر می‌رسد و انکارهای ترامپ را به‌عنوان «فرقه‌های بی‌معنی یک ذهن دیوانه» طبقه‌بندی می‌کند.

      مایکل کوهن روز سه‌شنبه پیش‌بینی کرد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، مانند آل کاپون اوباش، با اتهامات کلاهبرداری مالیاتی سرنگون خواهد شد.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    هفته گذشته، کوهن زمانی که جیمز دفتر خود را اعلام کرد، فریاد زد دعوای مدنی 250 میلیون دلاری علیه ترامپ، تجارت و فرزندان بزرگسالش.

    کاپون، یک رئیس باند بدنام شیکاگو، به جرم جنایات خشونت آمیز متهم نشد، بلکه در سال 1931 به اتهام فرار مالیاتی محکوم شد.

    او افزود: “و همچنین معتقدم که تحقیقات جنایی دیگری نیز در راه است، اما به یاد داشته باشید که دونالد چه می کند، و دوباره، همه اینها بخشی از کتاب بازی است که من مسئول کمک به ایجاد آن هستم.” “این کتاب بازی تاخیر است، تاخیر تاخیر.”

    ترامپ در ماه گذشته در جریان استیضاح خود در نیویورک بیش از 440 بار از پنجمین درخواست کرد – فقط به یک سوال در مورد نام خود پاسخ داد.

    کوهن در طول حضور خود در MSNBC درباره مشکلات حقوقی ترامپ اظهار نظر کرد و پیش‌بینی کرد که رئیس‌جمهور سابق از یک «کتاب بازی» – که کوهن به ایجاد آن کمک کرد – در پاسخ به آنها استفاده خواهد کرد.

    در سال 2018، کوهن اعتراف به گناه کرد به جنایات، از جمله فرار مالیاتی، تخلفات مالی کمپین، و کلاهبرداری بانکی. او بود در دسامبر محکوم شد در آن سال به سه سال زندان محکوم شد و در فوریه 2019 توسط دادگاه لغو شد دادگاه عالی نیویورک.

    او با اشاره به شواهد احتمالی دال بر اعمال کلاهبرداری از سوی کسب و کار رئیس جمهور سابق افزود: «و بسیاری از این، به خصوص میوه های ساده تر، به اصطلاح، میوه های کم آویزان – که مدت ها پیش در دسترس بود.

    کوهن در گفتگو با ام اس ان بی سی پیش بینی کرد که ترامپ با “اثر آل کاپون” روبرو خواهد شد.