شش کشته، از جمله کارآگاه، پس از درگیری مسلحانه در خیابان های جرسی سیتی برای ساعت ها

ویکتوریا فرانکوفسکی، 29 ساله، در این بلوک زندگی می کند و خانواده مهرها را خانواده بزرگی توصیف می کند که همیشه با خانواده او مهربان بوده اند. او مرگ همسایه‌اش را همان‌طور که بسیاری در همسایگی‌اش دریافتند، متوجه شدند: در حالی که اخبار را تماشا می‌کردند.

تمام مدارس جرسی سیتی تا ساعت 4:15 بعدازظهر تعطیل بودند، زمانی که فولوپ گفت دانش آموزان آزاد خواهند شد. منطقه مدرسه توییت کرده بود که تا زمانی که مجری قانون اجازه ندهد دانش آموزان را آزاد نخواهد کرد.

فرماندار فیل مورفی در اواخر بعد از ظهر به همراه سناتور آمریکایی کوری بوکر و دادستان کل ایالت گوربیر گروال وارد منطقه تیراندازی شد. انتظار می رفت که استاندار در اوایل عصر در جریان قرار گیرد.

کلی گفت که او “هیچ تصوری از انگیزه” ندارد.

پوشش جوامع محلی ما زمان و منابع می طلبد. خوانندگان با اشتراک های خود به حمایت از این تلاش ها کمک می کنند. از روزنامه نگاری ما حمایت کنید و همین امروز مشترک شوید. برای پیشنهادات ویژه ما اینجا را کلیک کنید.

NJSPBA در توییتر خود نوشت: “ما در حال حاضر به دعاهای زیادی برای افسران جرسی سیتی نیاز داریم. همه کسانی را که در افکار خود دخیل هستند نگه دارید.”

خانواده سیلز در خیابانی آرام از خانه های دو طبقه تک خانواده در شمال آرلینگتون زندگی می کنند. دوستانی که روز سه شنبه با گریه از خانه خارج شدند دیده شدند و همسایه ها مرگ کارآگاه کهنه کار را “تراژدی واقعی” خواندند.

جیمز اسکات، ساکن جرسی سیتی، 45 ساله، در مارتین لوتر کینگ درایو و خیابان ویلکرسون بود که صدای تیراندازی را شنید.

لورنزو ریچاردسون، که در لیگ شهری هادسون در مارتین لوتر کینگ درایو کار می کند، گفت که حدود ساعت 12:30 بعد از ظهر شروع به شنیدن صدای “بوم بسیار بلند” کرد. او در حالی که در مورد این موضوع با یک خبرنگار صحبت می کرد در دفتر خود قفل شد.

یکی از دوستان خانوادگی که در خانه ایستاده بود، گفت که سیلز «پسر فوق‌العاده‌ای بود، یک پدر عالی، همیشه در کنار بچه‌ها بود». این مرد که از ذکر نام خود خودداری کرد، گفت که خانواده قوی هستند و به نظر می رسد بهتر از آنچه که او انتظارش را داشت تحمل می کنند.

کارآگاه به نام جوزف سیلز، پدر پنج فرزند اهل شمال آرلینگتون شناخته شد که بخشی از بخشی بود که وظیفه داشت اسلحه ها را از خیابان های شهر خارج کند. سیلز در حال انجام وظیفه و لباس شخصی بود که توسط حداقل یکی از مظنونان در گورستان Bayview مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

کلی گفت که سیلز در بیمارستان مرده است و سه غیرنظامی و دو مظنون در داخل فروشگاه جان باختند. کلی گفت که در جریان تیراندازی در مغازه، افسر دوم از ناحیه کتف و افسر سوم به بدن مورد اصابت قرار گرفت.

کلی گفت: «فقط می توانم به شما بگویم که آنها بسیار بسیار شجاع بودند، همراه با بسیاری از مردان و زنان آنجا.

مقامات گفتند که نمی‌دانند چرا کارآگاه در آنجا حضور دارد، اما آنها در حال بررسی هستند که آیا این بخشی از تحقیقات است یا خیر. آنها گفتند که یک کامیون U-Haul سرقتی که احتمالاً حاوی یک وسیله انفجاری بود، پیدا و از منطقه خارج شد.

کلی گفت: «او افسر پلیس اصلی ما در برداشتن اسلحه از خیابان بود. او مسئول برداشتن ده ها و ده ها اسلحه از خیابان است.

راهپیمایی نیوجرسی حدود ساعت 2 بعد از ظهر به دلیل تیراندازی، رمپ‌های خروجی را در Interchange 14B در شهر جرسی بست.

استیون فولوپ، شهردار جرسی سیتی گفت که او و سایر مقامات روز سه شنبه با بستگان کارآگاه ملاقات کردند. فولوپ گفت: ما با خانواده گریه کردیم.

آب و هوا: با آمدن برف فردا، در اینجا نحوه رفت و آمد در شمال جرسی چگونه خواهد بود

سیلز در سال 2006 به اداره پلیس ملحق شد و در منطقه جنوبی مستقر شده بود، که کلی گفت: “یکی از شلوغ ترین مناطق است. [precincts] در ایالت نیوجرسی، با «حجم بالای جنایات خشونت‌آمیز.» او در چند سال گذشته به کارآگاه ارتقا یافت و به واحد آتش‌بس شهر منصوب شد.

جوزف سیلز، کارآگاه فقید شهر جرسی.

اسکات گفت: “من گوشه ای از مارتین لوتر کینگ بودم. نکته بعدی که می دانید تیراندازی شد. همه روی زمین افتادیم. من از اینجا خارج شدم.”

هر دو افسر – ری سانچز و ماریلا فرناندز – تا اواخر بعد از ظهر از بیمارستان مرخص شده بودند.

پس از تیراندازی یک کارآگاه و کشته شدن یک کارآگاه در قبرستان شهر جرسی، یک تیراندازی خشمگین در روز سه شنبه بین پلیس و دو مظنون در حدود یک مایل دورتر رخ داد و صدها گلوله در طی دو ساعت رد و بدل شد زیرا یک محله شلوغ به یک میدان جنگ مرگبار تبدیل شد.

مورفی گفت: “جرسی سیتی یک جامعه قوی و انعطاف پذیر است.” فردا به کسانی که از دست رفتند فکر خواهیم کرد و به نام آنها به این فکر خواهیم کرد که چگونه می توانیم اطمینان حاصل کنیم که این اتفاق دیگر تکرار نمی شود.

پلیس گفت که اطرافیان مورد اصابت گلوله های مظنونان قرار گرفتند. آنها داخل یک خواربارفروشی کوشر در بخشی از شهر بودند که به خانه حدود 100 خانواده یهودی ارتدوکس تبدیل شده است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی نوشت که در جریان تیراندازی قرار گرفته و اوضاع را زیر نظر دارد.

اداره فدرال الکل، تنباکو، سلاح گرم و مواد منفجره به همراه اف بی آی در صحنه حضور داشتند. دفتر دادستانی ایالات متحده در نیوآرک در رسانه های اجتماعی گفت که این بخشی از تحقیقات همراه با مقامات ایالتی و محلی است.

کلی گفت که پلیس حدود ساعت 12:30 بعد از ظهر متوجه شد که سیلز مورد اصابت گلوله قرار گرفته است – تقریباً در همان زمان تماسی در مورد شلیک گلوله به مارتین لوتر کینگ درایو در بخش گرین‌ویل شهر دریافت کردند.

“این واقعا ناراحت کننده بود – به خصوص در بلوک من. درست؟” فرانکوفسکی گفت. “به نظر نمی رسد که چنین چیزی به خانه بسیار نزدیک شود. سپس این کار را انجام داد.»

به گفته کلی، پلیس که پاسخ داد با “تیراندازی با تفنگ پرقدرت” از سوی دو مرد مسلح که در داخل سوپرمارکت JC Kosher بودند، مواجه شدند.

«شات‌های بزرگ، بزرگ. [They] به نظر می رسد که از یک توپ آمده است. ریچاردسون می‌گوید که می‌توانید از پنجره‌ها، از طریق دیوارهای داخلی بشنوید.

مایکل کلی، رئیس پلیس شهر جرسی گفت: “ما معتقدیم که او در حالی کشته شد که سعی داشت این افراد بد را منع کند.”

هویت سه رهگذر تا سه شنبه شب اعلام نشد. پلیس نگفت که آیا فرد دیگری در فروشگاه حضور دارد یا خیر. اما گزارش‌ها حاکی از آن است که هیچ غیرنظامی دیگری در خارج از فروشگاه آسیب ندیده‌اند زیرا رگبار گلوله‌ها برای ساعت‌ها در خیابانی که معمولاً مملو از مردم است اما توسط پلیس محاصره شده بود، به این طرف و آن طرف می‌پاشید.

جوزف سیلز، کارآگاه فقید شهر جرسی.

رئیس گفت: عارضانی که در داخل فروشگاه کشته شدند با “تیراندازی افراد بد” هدف قرار گرفتند.

کریگ کارپنیتو، وکیل نیوجرسی ایالات متحده، بیانیه‌ای در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد و گفت: «افکار ما با خانواده و دوستان چهار قربانی وحشتی است که امروز در جرسی سیتی رخ داد، از جمله جو سیلز، پلیس پلیس جرسی سیتی. “

اواخر سه شنبه، فولوپ در توییتی نوشت که بر اساس تحقیقات اولیه و در حال انجام آن زمان، “تیراندازان فعال محل مورد حمله را هدف قرار دادند.”

تا پایان ماجرا، شش نفر کشته شدند – کارآگاه، دو مظنون که از داخل یک سوپرمارکت کوچک به سمت پلیس شلیک کردند و سه نفر از اطرافیان که هنگام شروع تیراندازی در داخل فروشگاه بودند.

نویسندگان کارکنان ریکاردو کاولسار، ملانی آنزیدی، اسکات فالون، ترنس مک دونالد، استیو یانوسکی، سوتلانا اسکولنیکوا، هانان آدلی و جسی گومز در این مقاله مشارکت داشتند.

انجمن خیریه پلیس ایالت نیوجرسی در توییتر پیامی از حمایت پلیس جرسی سیتی منتشر کرد.

برای مشترکین: زنی که بعد از 5 گلوله مورد اصابت گلوله دوست پسر سابقش نزدیک بود جان خود را از دست بدهد، دچار تراژدی دیگری شد.

از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید

فرماندار با بیان اینکه «امشب همه ما باید بچه‌هایمان را کمی نزدیک‌تر نگه داریم»، گفت: «هیچ تهدیدی برای امنیت عمومی وجود ندارد که ارتباطی با رویدادهای امروز داشته باشد.»

این مقاله در ابتدا در NorthJersey.com منتشر شد: تیراندازی در شهر جرسی: چگونه یک پلیس به قتل منجر به درگیری مسلحانه و کشته شدن 6 نفر شد





منبع

این تیراندازی تقریباً دو ساعت به طول انجامید تا اینکه پلیس حدود ساعت 2:30 بعد از ظهر مظنونان را کشت.

“تاکنون گزارشی در مورد تیراندازی وحشتناکی که در شهر جرسی، نیوجرسی رخ داد، دریافت کردم. افکار و دعاهای ما با قربانیان و خانواده های آنها در این زمان بسیار سخت و غم انگیز است. ما همچنان به نظارت بر وضعیت ادامه خواهیم داد تا به محلی ها کمک کنیم. ترامپ در توییتی نوشت: مقامات دولتی در میدان حضور دارند.