شاهزاده هری در مورد تاجگذاری تماس گرفت. حضور نامشخص

گمانه زنی ها در مورد اینکه آیا هری و مگان به مراسم تاجگذاری دعوت خواهند شد یا نه، از زمان انتشار خاطرات انفجاری هری که حاوی اتهامات اهانت آمیز دسیسه در پشت دیوارهای کاخ بود، بالا گرفت.

چارلز که پس از مرگ ملکه الیزابت دوم در ماه سپتامبر به پادشاهی رسید، گفته است که قصد دارد تعداد اعضای سلطنتی شاغل را کاهش دهد و هزینه سلطنت را کاهش دهد، زیرا او به دنبال مدرنیزه کردن این موسسه هزار ساله است به امید اطمینان از آن. بقا

کلبه Frogmore، در محوطه قلعه ویندزور در غرب لندن، قبل از اینکه آنها وظایف سلطنتی را کنار بگذارند و به Montecito، منطقه ای ثروتمند در جنوب کالیفرنیا نقل مکان کنند، محل سکونت اصلی این زوج بود.

این کتاب همچنین شامل ادعاهایی بود مبنی بر اینکه اعضای خانواده سلطنتی در ازای پوشش مثبت خود، مرتباً اطلاعات نامطلوب در مورد سایر اعضای خانه ویندزور را به مطبوعات می‌دهند.

او گفت که انتقاد از “اسپری” او را مجبور به سکوت نمی کند زیرا صحبت در مورد این مسائل به او کمک کرده تا با آسیب های زندگی اش مقابله کند.

روزنامه سان گزارش داد که چارلز از آنها خواسته است که در 11 ژانویه، یک روز پس از انتشار خاطرات هری، خانه را رها کنند.

دفتر این زوج در بیانیه ای اعلام کرد: «تصمیم فوری در مورد حضور دوک و دوشس در حال حاضر توسط ما فاش نخواهد شد».

این افشاگری‌ها، از جمله جزئیات گفتگوهای خصوصی با پدر و برادرش، شاهزاده ویلیام، تنش‌هایی را بین هری و خانواده‌اش تشدید کرد که زمانی که او و همسرش در سال 2020 به آمریکای شمالی نقل مکان کردند، علنی شد.

در همین حال، هری همچنان تجربیات شخصی و انتقادات خود را از خانواده سلطنتی در حالی که کتابش را تبلیغ می کند، به اشتراک می گذارد.

سخنگوی هری و مگان که به دوک و دوشس ساسکس نیز معروف است، یکشنبه تایید کرد که هری “مکاتبات ایمیلی” از دفتر پادشاه در مورد تاجگذاری دریافت کرده است. کاخ باکینگهام بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

هری گفت: «هرچه بیشتر انتقاد کنند، بیشتر اظهار نظر کنند، بیشتر احساس نیاز به اشتراک گذاری می کنم. “من راهی پیدا کردم که بتوانم به اطراف نگاه کنم و اولاً انتقادات و سوء استفاده ها را نادیده بگیرم.”



منبع

با توجه به اینکه هری و مگان اکنون در کالیفرنیا زندگی می کنند، ترک یک اقامتگاه سلطنتی بدون ساکنین به طوری که آنها جایی برای اقامت در بازدیدهای گاه به گاه خود به بریتانیا داشته باشند، ممکن است ظاهر بدی باشد.

شاهزاده کامیلا، همسر ملکه را متمایز کرد و او را متهم کرد که مکالمات خصوصی را به رسانه ها درز کرده است، زیرا او به دنبال بازسازی وجهه خود پس از ازدواج با چارلز بود. کامیلا یک بار به خاطر رابطه طولانی مدتش با چارلز مورد سرزنش قرار گرفت که به شکست ازدواج او با شاهزاده دیانا فقید، هری و مادر ویلیام کمک کرد.

خصومت بین هری و خانواده اش بار دیگر در این هفته زمانی که ساسکس ها اذعان کردند که از آنها خواسته شده بود خانه خود را در بریتانیا تخلیه کنند، در معرض دید عموم قرار گرفت.

اما ممکن است مسائلی غیر از کتاب باعث این درخواست شده باشد.

اگر هری و همسرش، مگان، در مراسم تاجگذاری 6 ماه مه در کلیسای وست مینستر لندن شرکت کنند، این اولین ملاقات چارلز و پسر کوچکترش از زمانی بود که هری با فاش کردن اسرار خانوادگی در کتاب پرفروش خود شکاف را در خانه ویندزور عمیق تر کرد. کتاب، “یدکی.”

شاهزاده در حالی که شنبه در یک گفتگوی زنده با دکتر گابور میت، نویسنده کتاب “افسانه عادی: تروما، بیماری و شفا در فرهنگ سمی” پخش می شد، در مورد مصرف گذشته خود از مواد مخدر صحبت کرد و گفت که از اعضای دیگر خواسته است. خانواده برای درمان

لندن (AP) – دفتر پادشاه چارلز سوم با شاهزاده هری در مورد تاجگذاری پادشاه جدید در تماس بوده است و این احتمال را افزایش می دهد که شاهزاده علیرغم تنش های درون خانواده سلطنتی در مراسم تاریخی شرکت کند.