مگی هابرمن از نیویورک‌تایمز می‌گوید سن ترامپ و وضعیت مالی کمپین انتخاباتی او را از برگزاری تجمعات بیشتر باز می‌دارد و ممکن است در پیام سال 2024 خود کیفرخواست بگنجاند.

هابرمن ادامه داد: “شماره دوم، من فکر نمی‌کنم آنها پولی را که زمانی در آن کمپین داشتند، داشته باشند. این تجمع‌ها فوق‌العاده گران هستند. بنابراین فکر می‌کنم آنها در تلاش هستند تا چرخه‌های خبری را دنبال کنند. آنها این کار را تا حدودی موثر انجام داده‌اند. “

خبرنگار نیویورک تایمز پیش بینی کرد که اگر او متهم شود، ترامپ ممکن است آن را در کمپین خود بگنجاند.

هابرمن خاطرنشان کرد که ترامپ کمتر در رسانه ها مورد توجه قرار گرفته و نسبت به کمپین های قبلی پول کمتری جمع آوری کرده است.

  • هابرمن گفت که کیفرخواست در چندین حوزه قضایی “احتمال بسیار واقعی” است و مردم “واقعاً باید مراقب باشند که او چگونه به طور بالقوه یک کیفرخواست را در تلاش خود برای انتخاب مجدد وارد می کند”.

    هابرمن گفت: «او زیاد در فاکس نیست، اگرچه آنها سخنرانی دیروز او را به صورت زنده پخش کردند. “و این یک تضاد بزرگ است. من فکر می کنم بخشی از آن، چرا که ما شاهد تجمعات بزرگ نیستیم، سن اوست. منظورم این است که ما درباره سن بایدن زیاد صحبت می کنیم. دونالد ترامپ جوان نیست.”

    هابرمن پاسخ داد: “او افراد جدی دارد که این کمپین را اداره می کنند. از نظر نحوه چیدمان آن از سال 2016 تا کنون تفاوت وجود دارد.” ما کسی را دیده‌ایم که در سال 2015 مورد توجه قرار گرفت، زیرا او همه این تجمع‌ها را انجام می‌داد، و به نظر می‌رسید که در همه جا و در چهره شما حضور داشته باشد.»

    مگی هابرمن پیشنهاد کرد که رئیس جمهور ترامپ ممکن است به دلیل سن و سال و پول نقد نسبتاً کم در مبارزات انتخاباتی میزبان تجمعات کمتری باشد.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، پس از سخنرانی در کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران در 4 مارس 2023، هنگام خروج مشت خود را تکان می‌دهد.الکس براندون/AP

    • مگی هابرمن، خبرنگار نیویورک تایمز، پیشنهاد کرد که سن دونالد ترامپ و وضعیت مالی او ممکن است او را از برگزاری تعداد بیشتری از راهپیمایی های انتخاباتی در مقایسه با کمپین های ریاست جمهوری قبلی اش باز دارد.

      هابرمن گفت: ترامپ در انتخابات سال 2016 در رسانه ها “همه جا حضور داشت” اما “او اکنون نیست”. به گفته هابرمن، او کمپین 2024 خود را ماه‌ها پیش در نوامبر راه‌اندازی کرد، اما سخنرانی او در روز شنبه در کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران «تنها چهارمین رویداد واقعی او» بود.

      هابرمن، یک خبرنگار سیاسی ارشد که در چند سال گذشته به طور گسترده به ترامپ پرداخته است، در برنامه «این هفته» یکشنبه در شبکه خبری ABC در پاسخ به این سوال که آیا ترامپ در حال اجرای یک «کارزار واقعی» است یا خیر، رقابت های انتخاباتی رئیس جمهور سابق در سال 2024 را با کمپین های قبلی او مقایسه کرد.

      در CPAC، ترامپ گفت که در صورت متهم شدن به او از رقابت های ریاست جمهوری کناره گیری نمی کند. رئیس جمهور سابق با تحقیقاتی از جورجیا، نیویورک و دو مورد از سوی دولت فدرال مواجه است.

      بر اساس گزارش بلومبرگ، ترامپ از زمان تبلیغات انتخاباتی خود در 15 نوامبر تا 31 دسامبر 2022، 9.5 میلیون دلار جمع آوری کرده است. به گزارش تایم، در مقایسه، او بین شکست ریاست جمهوری نوامبر 2020 تا 6 ژانویه 2021 250 میلیون دلار جمع آوری کرد.

      ترامپ 76 ساله و رئیس جمهور جو بایدن 80 ساله است.

      دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، پس از سخنرانی در کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران در 4 مارس 2023، هنگام خروج مشت خود را تکان می‌دهد.