کلیان و جورج کانوی طلاق را اعلام کردند

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است





منبع

آنها نوشتند: “ما بیش از دو دهه پیش ازدواج کردیم، سالهای شادی زیادی (و چهار کورگی) را که به اشتراک گذاشته ایم، و مهمتر از همه، چهار فرزند باورنکردنی خود را که ضربان قلب خانواده و اولویت اصلی ما هستند، گرامی می داریم.”

کانوی ها یک زوج قدرتمند جمهوری خواه بودند، اما سیاست آنها به طور علنی با ظهور ترامپ شروع به اختلاف کرد. گرچه جورج کانوی در ابتدا از ترامپ برای ریاست جمهوری حمایت کرد، اما به زودی او را عصبانی کرد و به یکی از سرسخت ترین منتقدان او تبدیل شد.

کلیان کانوی قبل از اینکه به عنوان مشاور ارشد به او در کاخ سفید بپیوندد، به عنوان مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ خدمت می کرد. در حالی که همسرش حملات ضد ترامپ را در شبکه های اجتماعی انجام می داد، کلیان یکی از سرسخت ترین مدافعان رئیس جمهور در رسانه ها بود.

او در آن زمان گفت: «چهار فرزند ما نوجوان و جوانی هستند که سال تحصیلی جدید را در دبیرستان و دبیرستان شروع می‌کنند و حداقل برای چند ماه از خانه دور می‌شوند. همانطور که میلیون‌ها والدین در سرتاسر کشور می‌دانند، بچه‌هایی که مدرسه را از خانه انجام می‌دهند به سطحی از توجه و هوشیاری نیاز دارد که مانند این زمان‌ها غیرعادی است.»

خانواده کانوی که در سال 2001 ازدواج کردند، گفتند که در “مراحل نهایی طلاق دوستانه” هستند. بیانیه توسط جورج در توییتر به اشتراک گذاشته شد.

در سال 2019، جورج به همراه گروه کوچکی از منتقدان ترامپ، پروژه ضد ترامپ لینکلن را که علیه انتخاب مجدد رئیس‌جمهور کار می‌کرد، تأسیس کرد.

تقریباً در همان زمان، جورج همچنین گفت که پروژه لینکلن را ترک می کند تا زمان بیشتری را به خانواده اختصاص دهد و از توییتر فاصله بگیرد.

جورج بسیاری از جنبه های گسترده خود را در توییتر، جایی که جمع کرده است، راه اندازی کرد بیش از 2 میلیون دنبال کننده با اظهارنظر ضد ترامپ. این واقعیت که او یک جمهوری خواه قدیمی بود و با یکی از مشاوران ارشد ترامپ ازدواج کرده بود به این معنی بود که انتقادات او توجه بیشتری را به خود جلب کرد.

کلیان کانوی، که به عنوان مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و جورج کانوی، وکیل و منتقد مکرر ترامپ، روز شنبه اعلام کردند که پس از بیش از دو دهه زندگی مشترک، طلاق گرفته اند.

کانوی در سال 2020، قبل از انتخابات ریاست جمهوری، دولت ترامپ را ترک کرد.

زمانی که او تصمیم گرفت کاخ سفید را ترک کند، کلیان گفت که اگرچه او و همسرش در بسیاری از زمینه ها با هم اختلاف نظر داشتند، اما آنها “در مورد مهم ترین چیزها متحد بودند: بچه ها.”

خانواده کانوی در بیانیه خود در مورد طلاق خود از مردم خواستند:لطفا به حریم خصوصی ما احترام بگذارید