سوپر PAC طرفدار بایدن در سال 2024 روی پنسیلوانیا، ویسکانسین و میشیگان تمرکز دارد.

پنسیلوانیا، ویسکانسین و میشیگان: برای شنیدن چیزهای زیادی در مورد کارنامه رئیس جمهور جو بایدن آماده شوید.

بایدن به یک نامزدی برای انتخاب مجدد چشم دوخته است و گفته است که انتظار دارد تا اوایل سال 2023 تصمیم بگیرد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

میزان محبوبیت بایدن از زمان انتخابات میان دوره ای کمی افزایش یافته است، اما همچنان در زیر آب باقی مانده است. بر اساس نظرسنجی سی ان ان، اکثر دموکرات‌ها و مستقل‌های متمایل به دموکرات (59 درصد) می‌خواهند فردی غیر از بایدن را به عنوان نامزد ریاست جمهوری سال 2024 حزب خود ببینند، همانطور که 62 درصد از جمهوری‌خواهان و مستقل‌های متمایل به جمهوری‌خواه می‌خواهند فردی غیر از ترامپ را نامزد کنند.

Unite the Country در سال 2019 راه اندازی شد و از طریق کمپین مقدماتی ریاست جمهوری دموکرات ها از بایدن حمایت کرد و از طرف او در نیوهمپشایر، نوادا و کارولینای جنوبی ارتباط برقرار کرد. آنها همچنین در چندین ایالت در انتخابات عمومی کار کردند و در طول چرخه انتخابات 2019-2020 49 میلیون دلار هزینه کردند و با سایر سازمان ها برای ارسال پیام های مشترک شریک شدند.

او گفت: «در گذشته، غرب میانه صنعتی نقطه پایانی انتخابات ریاست جمهوری بود. دموکرات ها دامنه خود را گسترش داده اند.»

Unite the Country احتمالاً یکی از مجموعه‌ای از سازمان‌های غیرانتفاعی فوق‌العاده PACS و «پول تاریک» خواهد بود که – اگر انتخابات 2020 راهنما باشد – برای حمایت از تلاش برای انتخاب مجدد بایدن بسیج شوند.

آنها قصد دارند به حمایت بایدن از حقوق مراقبت های بهداشت باروری و قانونی که او امضا کرده است، از جمله لایحه هایی برای بهبود زیرساخت های کشور، کاهش هزینه های داروهای تجویزی و تغییرات آب و هوایی، تقویت تولید نیمه هادی ها و ارتقای ایمنی اسلحه، ادامه دهند.

بایدن پنسیلوانیا، ویسکانسین و میشیگان را در سال 2020 حمل کرد اما نمی تواند آنها را بدیهی بگیرد. آنها در سال 2016 پس از کمک به انتخاب باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در سال 2008 و 2012 به نفع دونالد ترامپ جمهوری خواه بودند.

او در کنفرانس خبری 9 نوامبر گفت: «این در نهایت یک تصمیم خانوادگی است. “من فکر می کنم همه می خواهند که من نامزد شوم… ما در مورد آن بحث خواهیم کرد.”

آماندا لاودی، مشاور ارشد این گروه، به اینسایدر گفت: «اینها ایالت‌هایی هستند که درست هستند، به نوعی جو بایدن، دموکرات‌های یقه آبی، که باید در انتخابات مجدد پیروز شود.»

نظرسنجی مشابه توسط CNBC نشان داد که سن بایدن دلیل اصلی این است که بسیاری از رأی دهندگان فکر می کنند او نباید نامزد شود. او در ماه نوامبر 80 ساله شد و او را به اولین هشت ساله در این سمت تبدیل کرد.

آنها حدود 6 میلیون دلار تا نوامبر در طول چرخه انتخابات 2022 با تمرکز بر میشیگان، ویسکانسین، پنسیلوانیا و آریزونا هزینه کردند.

او گفت: “من فکر می کنم او متوجه شده است که او است که می تواند ما را به آینده و به نسل جدید رهبران هدایت کند.”

رئیس جمهور جو بایدن در 5 سپتامبر 2022 در میلواکی، ویسکانسین، با کارگران اتحادیه در Laborfest صحبت می کند. بایدن پس از ترک ویسکانسین در مراسمی در پنسیلوانیا سخنرانی کند.اسکات اولسون/گتی ایماژ

  • جو بایدن

    لاودی گفت که در این مرحله کمتر نگران نظرسنجی است تا اینکه مطمئن شود رای دهندگان متوجه می شوند که دولت چگونه به آنها سود می رساند. در حالی که PAC قصد دارد پیام مبارزات انتخاباتی و حمایت دو حزبی بایدن را برجسته کند، سن او را مورد توجه قرار نخواهد داد.

    براد بنن، یک نظرسنجی از دموکرات‌ها، گروه‌های مسایل مترقی و اتحادیه‌های کارگری گفت: «این یک هدف آشکار است. اگر ما دموکرات‌ها یا بایدن برای انتخاب مجدد، بتوانیم دیوار آبی بزرگ، دیوار غرب میانه را حفظ کنیم، او از نظر انتخاب مجدد در وضعیت خوبی خواهد بود.»

    یک ابر PAC طرفدار بایدن در حال آماده شدن برای جو بایدن برای اعلام کمپین انتخاب مجدد خود است.

  • او گفت: «فکر نمی‌کنم در این مورد باید درباره سن او یا سن کسی صحبت کنیم. من فکر می‌کنم مردم بر اساس دیدگاه‌های سیاسی‌شان و احساسی که این دولت بر خانواده‌ها، جیب‌شان و میز آشپزخانه‌شان تأثیر می‌گذارد، رأی خواهند داد.»

    پس از اینکه بایدن رسماً اعلام کرد که برای انتخاب مجدد نامزد می‌شود، سوپر PAC طرفدار بایدن، کشور را متحد کن، قصد دارد آن میدان‌های جنگ، ایالت‌های دارای گرایش دموکرات‌ها را با پیام‌رسانی حمله کند.

    سوپر PAC قصد دارد افراد مستقل، مردان و زنان تحصیل‌کرده دانشگاهی، رای‌دهندگان جوان در بازارهای منتخب و زنانی که متفاوت از بقیه خانواده‌های خود رای می‌دهند، با پیام‌رسانی بر روی پلتفرم‌های ترکیبی – کابلی، دیجیتال، رادیو، تلویزیون پخش، لاودی گفت و استریمینگ.

    Unite the Country قصد دارد پس از اعلام رسمی کاندیداتوری خود، پنسیلوانیا، ویسکانسین و میشیگان را هدف قرار دهد.

  • کشور را متحد کنید، کمیته سیاسی که ممکن است مبالغ نامحدودی برای حمایت از بایدن جمع آوری و هزینه کند، در حال آماده شدن است. در حال برنامه‌ریزی برای تبلیغ اعلامیه‌اش در صورت وقوع و سپس برقراری ارتباط با حوزه‌های انتخابیه کلیدی در طول سال 2023 در این سه ایالت بحرانی درباره عملکرد دولتش است.

    لاودی گفت: «ما می‌خواهیم سال 2023 را صرف فراهم کردن زمینه‌ای برای آنچه که او به دست آورده است، بگذرانیم، چرا برای آمریکایی‌های معمولی و رای‌دهندگان عادی مهم است قبل از اینکه … صدای بلند به گوش برسد.»

    هیلاری کلینتون پس از انتخابات مقدماتی در سال 2016 به سختی در این سه ایالت تبلیغاتی انجام داد و “او بهای آن را پرداخت.” بایدن، در عین حال، آن ایالت ها را چندان برنده نشد، او گفت، “بنابراین آنها ارزش تلاش را دارند.”

    اگرچه super PAC ها می توانند بودجه نامحدودی را برای حمایت یا مخالفت با نامزدها خرج کنند، اما هزینه های آنها نباید با نامزدهای مورد حمایت آنها هماهنگ شود. لاودی گفت که درباره برنامه های بایدن با او صحبتی نکرده است، اما “اطمینان کامل” دارد که او در سال 2024 نامزد خواهد شد.

    بنن افزود که Unite the Country باید توسعه نقشه خود را به آریزونا و جورجیا در نظر بگیرد، ایالتی که بایدن اولین دموکراتی بود که از دهه 1990 در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شد. دموکرات ها در انتخابات میان دوره ای 2022 نیز عملکرد خوبی داشتند.

    بایدن در سال 2020 برنده این ایالت ها شد، اما آنها در سال 2016 برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا حرکت کردند.