سناتور تد کروز در هواپیما با مردی مواجه شد که از او خواست نام یکی از قربانیان اووالد را نام برد.

در این ویدئو، هکر سپس از کروز می پرسد که آیا نام قربانیان Uvalde را می داند یا خیر.

کروز قبل از اینکه دور شود می گوید: “اما تو نمی دانی. تو به واقعیت ها اهمیت نمی دهی. تو یک حزبی هستی، اشکالی ندارد.”

سناتور تد کروز با مردی مواجه شد که از او خواست نام یکی از قربانیان تیراندازی جمعی در مدرسه ای را که منجر به کشته شدن 19 کودک و دو معلم در Uvalde، تگزاس شد، بیان کند.

از زمانی که تیراندازی در مدرسه Uvalde در ماه مه رخ داد، کروز در برابر تماس ها برای حمایت از اقدامات کنترل اسلحه مقاومت کرد.

سناتور کریس مورفی، یک دموکرات از کانکتیکات، کروز و قانون او را به عنوان “تئاتر” و نه “تلاش واقعی برای تصویب قانون” مورد تمسخر قرار داده بود.

کیمبرلی ماتا روبیو، مادر داغدیده، در این باره نوشت: «در عوض، او گفت که از افزایش حضور مجری قانون در محوطه مدرسه حمایت می کند. توییتر.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

مرد با طعنه آمیز شروع می کند و از جمهوری خواه به خاطر “هر کاری که از اووالده انجام داده اید” تشکر می کند. او گفت: «همه آن قسمت‌های پادکست باید پول زیادی جمع‌آوری کرده باشند.

هکر اظهار نظر کروز را نادیده می گیرد و از او می خواهد که نام قربانیان Uvalde را دوباره ذکر کند.

کروز در عوض در مورد لایحه ناموفق خود در مورد ایمنی مدرسه صحبت کرد.

  • یک سرکش در هواپیما از تد کروز سناتور تگزاس خواست نام یکی از قربانیان تیراندازی در مدرسه Uvalde را بیان کند.

  • از زمان تیراندازی در مدرسه Uvalde در تگزاس در ماه مه، کروز در برابر تماس ها برای حمایت از اقدامات کنترل اسلحه مقاومت کرده است.

  • تد کروز ریش دار با کت و شلوار و کراوات پشت یک دیس با ابروهای گره خورده گوش می دهد

    پوستر این ویدئو را همراه با پیام حمایت از بتو ​​اورورک نامزد دموکرات برای فرمانداری تگزاس در توییتر به اشتراک گذاشت.

    والدین الکساندریا آنیا روبیو، کودک 10 ساله ای که در تیراندازی Uvalde کشته شد، گفتند که از کروز در یک جلسه خصوصی در روز چهارشنبه خواسته اند تا از ممنوعیت فدرال سلاح های نیمه خودکار حمایت کند.

    ویدئویی که توسط هکر در توییتر منتشر شده است، مردی را نشان می دهد که در هواپیما با سناتور تگزاس روبرو می شود.

    کروز با صحبت در مورد لایحه ایمنی مدرسه پیشنهادی خود که روز چهارشنبه در مجلس سنا مسدود شد، پاسخ می دهد. کروز خواستار موافقت یکپارچه شده بود، به این معنی که هر مخالفتی از تصویب این لایحه جلوگیری کرد.

    کروز پاسخ داد: “من. و بپرسید چرا کریس مورفی مخالفت کرد و بزرگترین لایحه ایمنی مدرسه را که دیروز تصویب شده بود متوقف کرد.”

    سناتور تد کروز، ایالت تگزاس، در جلسه تأیید قاضی کتانجی براون جکسون، نامزد دیوان عالی، در برابر کمیته قضایی سنا، دوشنبه، 21 مارس 2022، در کاپیتول هیل در واشنگتن گوش می دهد.AP Photo/ژاکلین مارتین