سلاح های جنگی را از خیابان های آمریکا بردارید

پرزیدنت بایدن تیراندازی دسته جمعی که در یک کلوپ شبانه LGBTQ در آخر هفته رخ داد را محکوم کرد.

  • بایدن در بیانیه‌ای بعد از ظهر یکشنبه با اشاره به تیراندازی در کلوپ شبانه پالس در سال 2016 در اورلاندو، فلوریدا، و خشونت فزاینده علیه جوامع LGBTQI+ در سراسر کشور ما، گفت: «خشونت با اسلحه همچنان تأثیر مخرب و ویژه‌ای بر جوامع LGBTQI+ در سراسر کشور ما دارد و تهدید به خشونت در حال افزایش است. مردم تراجنسیتی.

    در ادامه این بیانیه آمده است: «مکان‌هایی که قرار است مکان‌های امن پذیرش و جشن باشند، هرگز نباید به مکان‌های وحشت و خشونت تبدیل شوند». “با این حال این خیلی اوقات اتفاق می افتد. ما باید نابرابری هایی را که به خشونت علیه افراد LGBTQI+ کمک می کند را از بین ببریم. ما نمی توانیم و نباید نفرت را تحمل کنیم.”

    یک ماشین پلیس در نزدیکی یک کلوپ شبانه همجنس‌بازان در کلرادو اسپرینگز، کولو، یکشنبه، 20 نوامبر 2022، جایی که اواخر شنبه شب تیراندازی رخ داد، برپا می‌شود.(AP Photo/ Geneva Heffernan)

    بایدن گفت: “امروز، جامعه دیگری در آمریکا با خشونت اسلحه از هم پاشیده شده است. خانواده های بیشتری با صندلی خالی پشت میز و سوراخی در زندگی خود باقی مانده اند که پر نمی شود.” “چه زمانی تصمیم خواهیم گرفت که به اندازه کافی مصرف کرده ایم؟ ما باید به اپیدمی بهداشت عمومی خشونت اسلحه در همه اشکال آن رسیدگی کنیم.”

    جو بایدن

    پلیس کلرادو اسپرینگز یک مرد مسلح 22 ساله را به عنوان مظنون تیراندازی دسته جمعی در باشگاه کیو شناسایی کرد. در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز یکشنبه، رئیس آدریان واسکز تأیید کرد که “مظنون در جریان تیراندازی از یک تفنگ بلند استفاده کرده است” و حداقل دو نفر به گزارش اینسایدر، اسلحه گرم در محل کشف شد.

    ماشین پلیس کلرادو

    پرزیدنت جو بایدن با انتشار بیانیه ای حمله بی معنی به یک کلوپ شبانه LGBTQ در کلرادو را محکوم کرد که منجر به کشته شدن پنج نفر و زخمی شدن بیش از ده ها نفر دیگر شد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    منبع

    بایدن یکشنبه گفت: ما نمی توانیم و نباید تنفر را تحمل کنیم.

  • جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تحت فشار دموکرات های سنا قرار دارد تا تغییرات آب و هوایی را وضعیت اضطراری ملی اعلام کند.تام ویلیامز/CQ-Roll Call، Inc از طریق Getty Images

    • اظهارات کاخ سفید کمتر از یک روز پس از آن بیان شد که دولت آمریکا از کنگره خواست تا قانون احترام به ازدواج را به اجرا بگذارد تا اطمینان حاصل شود که زوج های LGBTQI+ تحت قوانین فدرال به طور یکسان مورد احترام و محافظت قرار می گیرند.

      رئیس جمهور افزود: “اوایل سال جاری، مهم ترین قانون ایمنی اسلحه در نزدیک به سه دهه گذشته را امضا کردم و اقدامات تاریخی دیگری را انجام دادم. اما ما باید اقدامات بیشتری انجام دهیم. ما باید برای از بین بردن سلاح های جنگی ممنوعیت سلاح های تهاجمی را تصویب کنیم. خیابان های آمریکا.”

      پلیس گفت که در حمله در کلاب کیو در کلرادو اسپرینگز حداقل پنج نفر کشته و تعداد زیادی زخمی شدند.