رون جانسون از نامزد وکیل ایالات متحده به خاطر توئیت های حذف شده 6 ژانویه: “این تروریسم است” حمایت نمی کند.

سناتور ران جانسون (رئیس‌جمهور) روز سه‌شنبه اعلام کرد که از نامزد رئیس‌جمهور بایدن برای دادستان فدرال در ایالت ویسکانسین به دلیل توییت‌هایی که جانسون منتشر کرده بود، اعلام کرد که نشان می‌دهد او یک «حزب سیاسی» است.

توییت دیگری از فوریه 2021 شاه را نشان می دهد گفتن او مطمئن است که جانسون “نمی داند قانون چگونه کار می کند.”

شاه فوراً درخواستی برای اظهار نظر از The Hill نداد.

ژورنال ایالتی ویسکانسین گزارش داد که سناتور تامی بالدوین (D-Wisc.) گفت که شاه “بسیار واجد شرایط” برای خدمت به عنوان وکیل ایالات متحده است و جانسون پس از حمایت هر دو سناتور از نامزدی او در سال گذشته، “ممانعت از توصیه های خود را می کند.”

جانسون گفت که از سوپن شاه، انتخاب بایدن برای وکالت در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه غربی ویسکانسین در نتیجه توئیت های حذف شده که در آن شاه در قیام 6 ژانویه 2021 در کاپیتول به صدا درآمده، حمایت نخواهد کرد. و از جانسون انتقاد کرد.

جانسون در جریان تحقیقات کمیته منتخب مجلس در مورد تحقیق در مورد شورش پس از اینکه کمیته فاش کرد که یکی از دستیاران وی در آن زمان با یکی از کارکنان معاون رئیس جمهور مایک پنس تماس گرفته است در تلاش برای ارائه گواهی های انتخاباتی جعلی به معاون رئیس جمهور درگیر شد. برای میشیگان و ویسکانسین

کاخ سفید فوراً درخواستی برای اظهار نظر از سوی The Hill در مورد اینکه آیا نامزدی شاه به جلو پیش خواهد رفت، پاسخ نداد.

او روز بعد توییت کرد که ویسکانسین «آموزش خواهد داد [Johnson] یکی دو چیز در مورد مسئولیت پذیری در سال 2022» پس از اینکه جانسون گفت کسانی که به نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 اعتراض کردند و ترامپ مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفتند. بایگانی.

جانسون گفت: “دلیل اینکه ما یک سیستم دو لایه داریم این است که سیستم قضایی ما به طور فزاینده ای پر از طرفداران سیاسی است که قادر به اجرای عدالت به طور یکسان نیستند.” خانم سپن شاه از طریق توئیت هایی که اکنون حذف کرده است نشان داد که یک حزب سیاسی دیگر در سیستم قضایی ما خواهد بود. در نتیجه، من از نامزدی او حمایت نخواهم کرد.»

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.





منبع

شاه در روز قیام در واکنش به گزارش‌هایی مبنی بر تیراندازی به فردی در داخل کاپیتول توییت کرد: «این تروریسم است». بایگانی از پست او

بالدوین گفت: «سناتور جانسون به کار کمیسیون نامزد ما بی احترامی می کند و از روند لغزش آبی سنا برای بازی دادن سیاست شخصی خود در مورد انتخابات 2020 که ترامپ شکست خورد سوء استفاده می کند.

جانسون هر گونه تخلفی را رد کرده است.

سنا به طور سنتی نامزدهای قضایی را از طریق یک فرآیند “لغزش آبی” معرفی می کند که در آن نامزدها برای ادامه و تایید نیاز به حمایت سناتورهای ایالتی خود دارند.