روس ها متحمل خسارات هنگفتی می شوند زیرا ارتش اوکراین آنها را در دونباس عقب نگه می دارد – فرماندار لوهانسک

تنها در طوفان لیسیچانسک، دشمن هزاران کشته و زخمی از دست داد. بله، آنها دستورات بزرگی نیروها و وسایل بیشتری دارند، اما ارتش اوکراین آمادگی و انگیزه بهتری دارد. سلاح های دوربرد بیشتری ظاهر می شود – مزیت دشمن در پرسنل متعادل می شود.

هایدی نوشت: “هم زندانیان و هم کسانی که با مردم در لیسیچانسک و سورودونتسک ارتباط برقرار می کنند این را قبول دارند.”

همچنین بخوانید: ISW می گوید که مهاجمان روسی احتمالا قبل از حمله جدید به دونباس استراحت می کنند

هایدی گفت که نیروهای روسی همچنین به تدریج شروع به احساس اثرات تاخیر در تحویل مهمات در زمینه تخریب چندین انبار مهمات در اراضی اشغالی کرده اند.

همچنین بخوانید: وزارت دفاع بریتانیا در مورد نبردهای آینده در استان دونتسک پیش بینی می کند

هایدی خاطرنشان کرد که در 5 ژوئیه، اشغالگران تلاش کردند تا به منطقه دونتسک پیشروی کنند و بزرگراه باخموت – لیسیچانسک را که از کنار بیلوهوریوکا می گذرد، قطع کنند. اما تحت فشار سربازان اوکراینی، دشمن مجبور به عقب نشینی شد.

وی گفت که نیروهای روسی هر روز دستوری برای پیشروی بیشتر دریافت می کنند، اما آنها همیشه آن را انجام نمی دهند، زیرا تلفات آنها در پرسنل بسیار قابل توجه است. هایدی گفت که هم نیروهای اسیر شده روسی و هم آنهایی که با مردم محلی در تماس هستند این را تصدیق می کنند.

ارتش اوکراین از اشغالگران در مرز مناطق لوهانسک و دونتسک جلوگیری می کند

ویدئوهایی در شبکه های اجتماعی در روزهای اخیر نشان می دهد که تعدادی از انبارهای مهمات روسیه در پشت خطوط دشمن در مناطق اشغالی اوکراین در آتش می سوزند و صدای انفجار مهمات شنیده می شود.



منبع

ارتش اوکراین از اشغالگران در مرز مناطق لوهانسک و دونتسک جلوگیری می کند

همچنین بخوانید: لیسیچانسک ممکن است آخرین “موفقیت بزرگ” سربازان روسیه باشد – مشاور دفتر رئیس جمهور