رهبر حزب جمهوریخواه پس از هیاهوی رسانه های اجتماعی رای اعتماد داد

هفته گذشته، مک نالی گفت که تمام فعالیت های رسانه های اجتماعی را «مکث» می کند.

با این حال مک نالی سپس به حمایت خود از “ازدواج سنتی” و حمایت از لایحه هایی اشاره کرد که “فحاشی را از حوزه عمومی دور نگه می دارد.”

مجلس نمایندگان مجلس سنا روز دوشنبه رای اعتماد داد که این جمهوری خواه 79 ساله باید به نقش دوگانه خود به عنوان معاون فرماندار و رئیس مجلس سنا ادامه دهد.

برخی از رسانه‌های محافظه‌کار و یکی از قانون‌گذاران جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان خواستار کناره‌گیری مک‌نالی از سمت خود شده بودند. با این حال، هیچ یک از جمهوری خواهان در سنا علناً نگفته اند که باید کناره گیری کند.

“من همیشه به خاطر حمایت گروه خود مفتخر، متواضع و سپاسگزار بوده ام. مک‌نالی در بیانیه‌ای که روز دوشنبه منتشر کرد، گفت: «امروز هم همین‌طور باقی می‌مانم. «ما کارهای مهم زیادی برای تکمیل جلسه قانونگذاری از جمله بودجه داریم. من مشتاقانه منتظر رسیدن به آن هستم.»

مک‌نالی در بیانیه‌ای قبلی گفت: «در حالی که اکنون می‌بینم که باید بیشتر مراقب نحوه درک نظرات و فعالیت‌هایم می‌بودم، هدف من همیشه مشارکت و تشویق بود. “به همین دلیل، من فعالیت خود در رسانه های اجتماعی را متوقف می کنم تا در مورد استفاده از رسانه های اجتماعی انعکاس داده و راهنمایی بیشتری دریافت کنم.”

مک نالی در ابتدا در اوایل این ماه اظهار داشت که “هیچ قصد توقف” را نداشت، وقتی تحت فشار قرار گرفت که چرا مکرراً در مورد پست های خشن این جوان 20 ساله در رسانه های اجتماعی اظهار نظر می کند. او بعداً عذرخواهی کرد و گفت که قصدش شرمسار کردن دوستان، خانواده یا اعضای قوه مقننه نبوده است.

برخی از پست‌هایی که بیشترین سروصدا را برانگیخت عبارت بودند از کامنت گذاشتن روی عکسی از پشت مرد که فقط لباس زیر پوشیده بود و گفت: «شما می‌توانید یک روز بارانی را به رنگین کمان و آفتاب تبدیل کنید». مک نالی سپس نظری را با استفاده از شکلک های قلب و آتش ارسال کرد. مک نالی در یک پست جداگانه، یک ایموجی قلب روی عکس مردی که لباس زیرش را پایین می‌کشد، منتشر کرد.

او گفت: «در اینجا هیچ تناقضی وجود ندارد.

مک‌نالی افزود، اگرچه ممکن است «برخی اشتباهات» مرتکب شده باشد، اما با این که سابقه «ضد همجنس‌بازی» بودن را دارد مخالف بود و به مخالفت خود با قانونی در سال 2020 اشاره کرد که تداوم بودجه مالیات‌دهندگان را برای مؤسسات مراقبت و فرزندخواندگی مبتنی بر ایمان تضمین می‌کرد. اگر آن سازمان ها خانواده های LGBTQ و دیگران را بر اساس باورهای مذهبی کنار بگذارند.

مک نالی، که اهل اوک ریج است، در سال 2017 معاون فرماندار شد. او از اواخر دهه 1970 قانونگذار ایالتی بوده است.



منبع

با این حال، رهبر 79 ساله قانونگذار از آن زمان مورد توجه ملی قرار گرفت – از جمله تقلید او در شنبه شب زنده – و منتقدان مک نالی را به ریاکاری متهم کردند. به‌ویژه، مک‌نالی از قوانینی حمایت کرد که مکان‌هایی را که نمایش‌های درگ خاصی می‌توانند برگزار کنند، محدود می‌کند.

نشویل، تن (AP) – همکاران جمهوری خواه رندی مک نالی، فرماندار تنسی در سنا با 19 رای موافق در برابر 7 رای دادند که او باید پست رهبری خود را حفظ کند، در پی افشاگری هایی که وی بارها در مورد پست های عکس های تقریبا برهنه یک جوان اظهار نظر کرده است. مدل همجنس گرا و دیگر شخصیت های LGBTQ.