دیوید اعجوبه 24 ساله Kalani در حین موج سواری دچار تشنج مرگبار شد.

این جوان 24 ساله همچنین مبتلا به سندرم ولف پارکینسون وایت، یک بیماری مادرزادی قلبی بود که در آن افراد مبتلا با یک ماهیچه اضافی روی اندام متولد می‌شوند که می‌تواند باعث ضربان قلب سریع و تشنج شود. تشنج، اگرچه همیشه کشنده نیست، اغلب شامل از دست دادن هوشیاری است که می تواند به ویژه در اقیانوس خطرناک باشد.

Kalani David، ستاره در حال ظهور در دنیای موج‌سواری و اسکیت، روز شنبه در کاستاریکا پس از تشنج در حین سوار شدن بر امواج جان باخت. او 24 ساله بود.

دیوید که در ساحل شمالی اوآهو در هاوایی به دنیا آمد و بزرگ شد، با یک تخته موج سواری در یک دست و یک اسکیت برد در دست دیگر به دنیا آمد، و در ۱۴ سالگی، همانطور که در بیوگرافی ایکس گیمز او آمده است، قبلاً «یک کهنه سرباز کارکشته» در نظر گرفته می شد. . در سال 2012، او یکی از اولین افتخارات مهم خود را به دست آورد و مدال طلا را در مسابقات جهانی موج سواری نوجوانان ISA در پاناما به دست آورد.

کلی اسلیتر، اسطوره موج سواری در استوری اینستاگرام خود نوشت: «کالانی یکی از با استعدادترین موج سواران/اسکیت بازان روی زمین بود و هر بار که روی پاهایش ایستاده بود، مدام از محدودیت ها عبور می کرد.»

دیمین پولنوت/گتی ایماژ

در سوگ مرگ داوود، موج سواری آزاد مجله او را “در واقع یک کودک اعجوبه” با “به معنای واقعی کلمه صدها یا هزاران جایزه” نامید. این رسانه در یک پست فیس بوک اشاره کرد که «حداقل 15 سال است که حرفه او را دنبال می کرده است. شاید از مهدکودک؟»

برای دیوید، دست کشیدن از هر یک از دو عشقش هرگز یک گزینه نبود. او گفت: “اگر مرگ یا زندگی بود، و من مجبور بودم اسکیت یا موج سواری را انتخاب کنم.” خنجر زدن مجله در سال 2016، “من مرگ را انتخاب می کنم.”

این خبر اولین بار توسط The Inertia منتشر شد. ظاهراً توسط برادر کوچکتر دیوید، Keoni، تأیید شد که در استوری اینستاگرام خود پست کرد: “تو بهترین برادری هستی که می توانم از او بخواهم. دلم برای کلانی تنگ خواهد شد.»

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

ماه‌ها بعد – درست قبل از کریسمس – دیوید دوباره در اوآهو، هاوایی دچار تشنج شد. این اپیزود در نیمه‌های شب پخش شد و او بعداً در اینستاگرام پست کرد که “خوشبخت است که حتی زنده است” پس از حدود شش ساعت دستگیری قبل از اینکه دوستان او را پیدا کنند. او دو روز را در کما ناشی از پزشکی گذراند و هفته‌ها بعد عمل جراحی انجام شد تا به قول خودش «این قطعه عضله اضافی» روی قلبش «سوخته شود».

دیمین پولنوت/گتی ایماژ

ادای احترام به این پدیده جوان پس از انتشار گزارش هایی از مرگ او در روز شنبه آغاز شد. پیتر کینگ، عکاس و فیلمساز موج سوار، یکی از اولین کسانی بود که دیوید را به یادگار گذاشت. من همیشه استوک شما را به یاد می آورم زمانی که ما در حال شلیک اسکیت و موج سواری بودیم و چقدر به آینده خود امیدوار بودید. [sic]،” او نوشت.

دیوید اولین تشنج خود را در آگوست 2016 در حالی که با دوستانش در پارکی در اوشن ساید کالیفرنیا اسکیت می کرد، متحمل شد. سپس در سن 18 سالگی، او بعداً در اینستاگرام گزارش داد که “روی صورت من افتاد و در آمبولانس از خواب بیدار شد.” این قسمت برای مدت کوتاهی قلب او را متوقف کرد و باعث سه تشنج دیگر در بیمارستان شد. “خیلی ممنون از زنده بودن!” دیوید نوشت.