دونالد ترامپ جونیور عکس‌هایی را که پدرش را به‌عنوان یک بالون بچه نارنجی عصبانی و عصبانی نشان می‌دهد، بازتوییت کرد و گفت: «خنده‌دار» خواهد بود اگر به تلافی بالون جاسوسی چینی بر فراز پکن پرواز کند.

بالون 20 فوتی ترامپ توسط معترضان بریتانیایی در سال 2018 ایجاد شد که در آن سال علیه سفر ترامپ به لندن تجمع کردند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

در جریان سفر ترامپ به لندن در ژوئیه 2018، کودک بالکن 20 فوتی دونالد ترامپ بر فراز میدان پارلمان در بریتانیا پرواز کرد.رویترز

  • در زمان انتشار، توییت ترامپ جونیور بیش از 2 میلیون بار دیده شده و بیش از 56000 بار لایک شده است.

    ترامپ جونیور در توییتر خود نوشت که اگر بالون نوزاد ترامپ بر فراز پکن پرواز می کرد، “خنده دار” بود.

نمایندگان دونالد ترامپ جونیور در سازمان ترامپ و سخنگوی رئیس جمهور سابق بلافاصله به درخواست های اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

پست اولیه توسط ریکی دیاز کاربر توییتر منتشر شد که توییت کرد: “راستش، اگر من جای ترامپ بودم، تا صبح با این زیبایی بر فراز پکن پرواز می کردم.” به نظر می رسد این توییت اشاره ای به بالون جاسوسی چینی است که نیروی هوایی آمریکا روز شنبه بر فراز اقیانوس اطلس سرنگون کرد.

در حالی که مشخص نیست ترامپ در مورد پست توییتری پسرش در روز یکشنبه چه فکری می کند، ترامپ در سال 2018 گفت که بال زدن نوزاد باعث شده که او در بریتانیا احساس “ناخواسته” کند.

بادکنک کودک ترامپ

این بالون عظیم بعداً در تظاهراتی در واشنگتن دی سی در ژوئیه 2019 در ایالت ظاهر شد.

ترامپ جونیور این تصاویر را بازنشر کرد و نوشت که ایده پرواز بالون نوزاد ترامپ بر فراز پکن ” خنده دار ” است.

زمانی که ترامپ در ژوئیه 2018 از لندن بازدید کرد، این بالون بر فراز میدان پارلمان لندن پرواز کرد. در ژوئن 2019 در جریان سفر دیپلماتیک ترامپ به بریتانیا دوباره در لندن ظاهر شد.

بادگیر بچه ترامپ در ماه ژانویه در خانه فعلی خود در موزه لندن دوباره باد شد. موزه به گاردین گفت که قصد دارد آن را در نمایشگاهی در سال 2026 به نمایش بگذارد.

ترامپ در سال 2018 به روزنامه سان گفت: «حدس می‌زنم وقتی بال‌های برقی می‌زنند تا احساس ناخوشایندی به من بدهند، دلیلی برای رفتن من به لندن نیست.

این عکس‌ها دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا را به‌عنوان یک نوزاد نارنجی عصبانی با پوشک به تصویر می‌کشد.

  • روز یکشنبه، دونالد ترامپ جونیور چند عکس نامطلوب از پدرش را بازنشر کرد – به شکل یک کودک پرتقالی غول‌پیکر که پوشک پوشیده بود و دهانش در میان فریاد باز بود.

    دونالد ترامپ جونیور عکس هایی را که پدرش را در حالت بادکنک نشان می دهد، بازنشر کرد.