در صورتحساب سقف بدهی چیست؟ مفاد کلیدی در توافق بایدن و مک کارتی برای جلوگیری از نکول

آنچه در این قانون آمده است:

تمدید محدودیت بدهی تا سال 2025

این موضوع به طور مؤثری از طریق انتخابات 2024 حل می شود و رسیدگی به آن را به رئیس جمهور بعدی و کنگره جدید واگذار می کند.

سطوح هزینه

یکی از مقامات کاخ سفید گفت: “این مسطح است. اختلاف آن حدود 1 میلیارد دلار است.” «در یک دولت تقسیم‌شده، ما چنین چیزی را نخواهیم داشت [nondefense discretionary] افزایش هایی که امیدواریم به دست آوریم.”

اقدامات سیاست محافظه کارانه

و از یک نکول فاجعه بار برای بقیه دوره اول ریاست جمهوری بایدن جلوگیری کند.

قانون مسئولیت مالی 99 صفحه ای، که مک کارتی، کالیفرنیا، رئیس جمهور آمریکا، می گوید روز چهارشنبه در مجلس نمایندگان جمهوری خواهان رای خواهد آورد، باید قبل از مهلت تعیین شده توسط وزارت خزانه داری در 5 ژوئن به تصویب سنای تحت کنترل دموکرات ها برسد. اقدام یا ریسک نکول

این لایحه قانون سیاست ملی محیط زیست را اصلاح می کند تا صدور مجوز برای پروژه ها را ساده کند. جمهوریخواهان مجلس از آن به عنوان “اولین اصلاحات مهم در NEPA از سال 1982” یاد می کنند.

چه سودی برای دموکرات ها دارد؟

این لایحه حدود 28 میلیارد دلار از وجوه امدادی مصرف نشده کووید را لغو می کند. 1.4 میلیارد دلار از بودجه IRS را حذف می کند و حدود 20 میلیارد دلار را به صندوق های غیردفاعی منتقل می کند. پرداخت وام دانشجویی فدرال پس از یک «مکث» طولانی که از آغاز همه‌گیری آغاز شد، دوباره آغاز می‌شود. همچنین نیازمندی های کاری برای دریافت مزایای برنامه کمک تغذیه تکمیلی و کمک های موقت برای خانواده های نیازمند برای افراد تا 55 سال (آستانه فعلی 50 سال) با حک شده برای جانبازان و افراد بی خانمان است.

جمهوری خواهان مجلس نمایندگان چه چیزی به دست می آورند؟

واشنگتن – توافق دو حزبی که توسط جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات و کوین مک کارتی، رئیس جمهوری خواه مجلس نمایندگان منعقد شد، محدودیت بدهی را به مدت دو سال در کنار کاهش متوسط ​​هزینه های فدرال و مجموعه ای از مقررات سیاستی تمدید می کند.

با فاکتورگیری در تعدیل، کاخ سفید پیش‌بینی می‌کند که وقتی بودجه جانبازان کنار گذاشته می‌شود، هزینه‌های غیردفاعی به سختی تغییر می‌کند – با کاهش کلی از سال 2023 تا 2024.

مک کارتی گفت که این معامله “تاریخی” است، زیرا برای اولین بار در بیش از یک دهه، “کاهش هزینه ها در سال به سال” است.

این توافقنامه شامل سقف هزینه برای دو سال آینده برای تنظیم روند تخصیص اعتبار است. در سال مالی 2024، هزینه های نظامی را به 886 میلیارد دلار و هزینه های غیر نظامی را به 704 میلیارد دلار محدود می کند. در سال مالی 2025، این اعداد به حدود 895 میلیارد و 711 میلیارد دلار خواهد رسید.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

کاخ سفید آن را به عنوان یک توافق بودجه – نه پرداخت باج برای تمدید سقف بدهی – و تاکید بر فروتنی کاهش هزینه‌ها حتی با وجود مواجهه با مجلس نمایندگان جمهوری‌خواه است. همچنین خاطرنشان می کند که این لایحه “هیچ تغییری در Medicaid” ایجاد نمی کند و تامین اجتماعی و مدیکر را دست نخورده می گذارد. کاخ سفید می گوید این لایحه به طور کامل مقررات آب و هوا و انرژی پاک قانون کاهش تورم سال گذشته را حفظ می کند و اقدام اجرایی بایدن در مورد بخشودگی بدهی دانشجویان را دست نخورده می گذارد.

هسته اصلی این معامله تعلیق سقف بدهی – در حال حاضر 31.4 تریلیون دلار – تا 1 ژانویه 2025 است. وزارت خزانه داری می تواند پس از آن از “اقدامات فوق العاده” برای پرداخت صورت حساب ها استفاده کند که معمولاً برای ماه ها ادامه دارد.

این مقام کاخ سفید گفت: «ما فکر می‌کنیم که حذف تهدید نکول از روی میز تا سال 2025 یک پیشرفت قابل توجه برای اقتصاد است و یک دستاورد قابل توجه است».